53. forduló, 55. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 4. 12h:10'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat legkorábban a 55. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,32] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A táborozás 2. napján összefutsz egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Bőre sárga. Egy bakkura csizmát, egy ezüst nyakláncot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Jerome trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Blind Side. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+13 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 1 mozogsz 1
Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Elhagyod a rémálomszerű pókkeltetőt.
[10 pontot használtál fel, van még 186.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 193 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

ef 3 503 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 155.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 154.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[90,33] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.
Összefutsz Blind Sidevel. Egy bakkura csizmát, egy ezüst nyakláncot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy Jerome trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, álompor, antilopbőr, csontkulcs, dözmöng szív, evaporőr háj, ezüstdarab. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy acéldarázs. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az acéldarázs farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az acéldarázs bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [90,35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Lenézel. Vajon mi lehet lent? Határozottan előrelépsz, majd hagyod, had zuhanjon a tested. Az utolsó métereken mentális energiáidat levitálásra készteted, és biztonságosan földet érsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Levitálva hagyod el a helyet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [54 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 mozogsz délre
[90,36] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Látsz egy korongfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő halálmadár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a halálmadár testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 80 2 elkészíted a 80. tárgyat (2 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 2 lapkorongot. [16 pontot használtál fel, van még 74.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mérleget. (ld. enc.) 37 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 64.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[90,37] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a nektoraf bal lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [91,38] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Látsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Lenézel. Vajon mi lehet lent? Határozottan előrelépsz, majd hagyod, had zuhanjon a tested. Az utolsó métereken mentális energiáidat levitálásra készteted, és biztonságosan földet érsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip bal oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a topránypolip puha testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 223 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét nyakát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,39] Továbbra is síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. (ld. enc.) Látsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 17.]

m 4 mozogsz délre
[91,40] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 346 keresed a 346. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szürke rinocéroszt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen szárnyas hernyót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen szárnyas hernyót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 54. fordulód.

Erő: 14 (21) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 158 cm
IQ: 17 (23) Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (29) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 12 (18) Életpont: 281/158 Jellem: gonosz (18) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (30) Varázspont: 216/2 Pénz: 3235 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 318 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 918 TP-t kaptál. Jelenleg 68 902 TP-d van. A következő szinthez még 6 098 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, trikornis, ragyás burástya. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 13 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/55 szúrófegyverek: 15/82 (+11%) vágófegyverek: 9/5 (+35%)
ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 14/92 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,52 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/48 2. nyomkövetés: 15/20 (+46%) 3. lopás: 1/25
4. mászás: 4/8 (+18%) 5. csapdakészítés: 4/38 (+18%) 6. csapdaészlelés: 1/36
7. gyógyítás: 9/98 8. titkosírás: 2/26 9. felderítés: 2/0
10. teológia: 3/57 (+13%) 11. taumaturgia: 2/38 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 3/60 14. zene: 1/65 15. szörnyismeret: 2/96
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/16 18. bányászat: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az 1889. karaktertől (1889) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> vadász tatu (#10)
energiatüskék (#29) >> lila brekk (#11)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 9 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
4 csontszablya (#64) 2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13)
1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 3 sallank nyíl (#129)
5 tüske (#22) 21 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * denevér szimbólum (#140) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkévaló jádeköve (#2041)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 79]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 2 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 26 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 39]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 56]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
2 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
27 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
13 krónika (#1725) 7 leviatán hólyag (#2182) 6 rézkulcs (#75)
1 szent jogar (#150) 1 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
9 aurach fog (#657) 4 dözmöng szív (#122) 8 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106)
1 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
10 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 1 lajhár csont (#236) 2 lapkorong (#80)
4 lapockacsont (#33) 61 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
3 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
5 pirkit (#153) 9 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
43 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 5 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 94.52 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 4 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112)
1 nektoraf faggyú (#667) 2 pirkit (#153) 1 rézkulcs (#75)
5 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
(89,32) a 44. labirintus bejárata
(90,33) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, vérszomjas csüldő (#114), Blind Side (4534. kalandozó)
(90,34) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, acéldarázs (#140)
(90,35) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), mérges nyukmár (#95)
(90,36) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), egy ismeretlen isten rúnaköve, halálmadár (#351)
(90,37) Elenios oltár, 49. jellempróba, művészi porolit (#720), nektoraf (#355)
(91,38) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, Raia oltár, topránypolip (#86), piromenyét (#99)
(91,39) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(91,40) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek