52. forduló, 55. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 26. 9h:20'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat legkorábbana 55. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,59] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Apa Tifusz, amikor összefutottatok, adott neked 3 álomport, 27 pirkitet, egy sallank nyilat és egy szent jogart.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+106 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 184.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 79 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 149.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 1117 kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[117,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Látsz egy ovimon-bokrot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. Messze hajítod a vacak kis kérődző etra trófeát, és kinyersz egy alkalmas vérfürdető magszim trófeát. 826 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,57] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tetemember nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Pszinapszis nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a Pszinapszis jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval megvágod a Pszinapszis bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Varkaudar szablyával végigmetszed a Pszinapszis párolgó héját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval megcsapod a Pszinapszis fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 125.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 dözmöng szivet. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 109.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[115,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.


(Továbbmész...) [115,55] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [115,54] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Látsz egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. [30 pontot használtál fel, van még 79.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[115,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy hadroszaurusz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy velociraptor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a velociraptor bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a velociraptor testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a velociraptor testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

(Továbbmész...) [114,51] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sérült élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ryuku légiós trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt quwarg trófeát. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [70 pontot használtál fel, van még 9.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 1896 244 356 leírod az 1896. kalandozónak a 244. szörnyet a 356. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi góliát. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tguarkhan-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 1896 245 357 leírod az 1896. kalandozónak a 245. szörnyet a 357. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rughar familiárisa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Baghar korbácsát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 1896 246 358 leírod az 1896. kalandozónak a 246. szörnyet a 358. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nagyobb vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírkardot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

t 5317 1 támadod az 5317. kalandozót
FT 5317 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

le 111 leveszed/lerakod a 111. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kf 1228 1 kézbeveszed/felveszed az 1228. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed az ork csodaszert. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

le 1531 leveszed/lerakod az 1531. tárgyat
Elrakod a méregtagadót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
EF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

bpb bef. parancs berakása:

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 14, 5.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 193 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY)
Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 54. fordulód.

Erő: 17 Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 27 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 210/76 Jellem: jó (149) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 288/8 Pénz: 786 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 78/-1 EFejl: 36
Eddig összesen 192 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2748 TP-t kaptál. Jelenleg 57531 TP-d van. A következő szinthez még 17469 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, vérfürdető magszim, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5350 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 14 (+1)
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 5 (+1) 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 3 17. pszi: 10 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gyíkfű (#201) 1 gyógykenőcs (#313)
7 pirkit (#153) 1 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dözmöng szív (#122) 5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 sallank karom (#128) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,51) élőholt quwarg (#202), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, ryuku légiós (#361)
(115,52) velociraptor (49161), Leah oltár, #. jellempróba
(115,53) oltár, hadroszaurusz (#162)
(115,54) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár
(115,55) oltár
(116,57) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, tetemember (#123), Pszinapszis (#974), drasmólyom (#60)
(117,58) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), vérfürdető magszim (#148)

Üzenet küldése a karakternek