Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 22. 8h:50' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 541. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 7. KP: | használod az 1168. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 971. tárggyal |
* 9. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 178. varázslatot a 164. varázslatot |
hh 1252 892 473 | használod az 1252. tárgyat a 892. tárgyat a 473. tárgyat |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 211 178 28 | elmormolod a 211. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
vv 215 161 73 | elmormolod a 215. varázslatot a 161. varázslatot a 73. varázslatot |
hu 445 611 879 | hulladék: 445 611 879 |
hh 504 1252 473 | használod az 504. tárgyat az 1252. tárgyat a 473. tárgyat |
fm 399 1 | feltételes mászás 399 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor testét. (8 támadással 1137 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+113 varázspont.) Ököllel súrolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1627, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (9 támadással 1263 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+126 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (2 támadással 283 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ököllel súrolod a tleikan házőrző egyik csápját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád 3 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2403, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr bal lábát. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr testét. (8 támadással 1155 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan hadúr bal karját. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A tleikan hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1790, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
id 240 150 | idomítod a 240. szörnyet 150 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac jobb oldalát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 233 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
[233,69] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leon Silver I. hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szellemdarázs bal oldalát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs testét. (8 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+112 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szellemdarázs melléd csap a farkával! A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1560, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök farkát. (8 támadással 1147 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök jobb karját. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A sötét ülnök feléd döf, de csak ijesztésképp. A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. A sötét ülnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 angyalok gyűrűje. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1814, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző testét. (8 támadással 965 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző jobb vállát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) A fényaura 34 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző testét. (4 támadással 487 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a kreiton idéző testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád működik (34 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A kreiton idéző elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2226, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (8 támadással 1144 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-143 életpont.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Ököllel megpöccinted a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 10325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 175, gyógyulás: 222, összesen: +47 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan ölőművész jobb karját. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (73 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan ölőművész egyik csápját. (8 támadással 1080 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan ölőművész jobb oldalát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a tleikan ölőművész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan ölőművész rusnya testét. (3 támadással 402 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan ölőművész bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. A tleikan ölőművész karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a tleikan ölőművész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2312, sebződés: 73, gyógyulás: 6, összesen: -67 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton jótündér világító csápját. (7 támadással 432 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton jótündér egyik csápját. (9 támadással 1285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a kreiton jótündér világító csápját. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel csak érinted a kreiton jótündér testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel csak érinted a kreiton jótündér egyik csápját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér elhibázza az ütést csápjával. A kreiton jótündér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 17534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2298, sebződés: 0, gyógyulás: 78, összesen: +78 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg nyakát. (8 támadással 1130 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-141 életpont.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mihlanil érme. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 10325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1626, sebződés: 167, gyógyulás: 156, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [234,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ro'galhal kísértet. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet jobb karját. (8 támadással 1133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A ro'galhal kísértet csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel meghorzsolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel megpöccinted a ro'galhal kísértet jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A ro'galhal kísértet lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [235,72] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kettéroppantó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kettéroppantó testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kettéroppantó nyakát. (8 támadással 1138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kettéroppantó bal lábát. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A kettéroppantó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kettéroppantó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2001, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda jobb szárnyát. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (54 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda testét. (8 támadással 1157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ököllel néhányszor súrolod az algaleioda testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Az algaleioda csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 11216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 54, gyógyulás: 54, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hajadon testét. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hajadon jobb lábát. (8 támadással 1141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hajadon fejét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Karmaival a tleikan hajadon megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hajadon testét. (3 támadással 436 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a tleikan hajadon testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A tleikan hajadon karma a fejed mellett suhan el! A tleikan hajadon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fiatalság itala. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2448, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kreiton lich testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton lich groteszk fejét. (8 támadással 1151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod a kreiton lich testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. A kreiton lich csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 603 életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton lich fejét. (4 támadással 562 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton lich egyik csápját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. A kreiton lich elhibázza az ütést csápjával. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 367 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2348, sebződés: 1172, gyógyulás: 6, összesen: -1166 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc bal karját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 1140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-52 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12860 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1932, sebződés: 110, gyógyulás: 309, összesen: +199 ÉP}
(Továbbmész...) [235,74] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy csillagbozótost. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő bo'adhun lidérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc jobb karját. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (8 támadással 1145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-61 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12860 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 92, gyógyulás: 310, összesen: +218 ÉP}
(Továbbmész...) [236,75] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg lázhozó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (53 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó testét. (8 támadással 1138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Ököllel csak érinted a quwarg lázhozó fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg lázhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8562 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 53, gyógyulás: 248, összesen: +195 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó jobb karját. (7 támadással 432 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó csáprágóját. (8 támadással 1130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Ököllel csak érinted a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A quwarg lázhozó feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8562 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1632, sebződés: 53, gyógyulás: 248, összesen: +195 ÉP}
(Továbbmész...) [234,75] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő Mindabala nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mindabala kékszínű csápját. (8 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a Mindabala testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A Mindabala elhibázza az ütést csápjával. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mindabala bal vállát. (6 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel gyengén megütöd a Mindabala testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A Mindabala elhibázza az ütést csápjával. A Mindabala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Mindabala pikkelye (ld. enc.). 13147 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2439, sebződés: 35, gyógyulás: 162, összesen: +127 ÉP}
(Továbbmész...) [233,75] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trakatoid közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trakatoid testét. (8 támadással 1147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a trakatoid fejét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A trakatoid csápol, de mindhiába. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a trakatoid testét. (3 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ököllel gyengén megütöd a trakatoid testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A trakatoid csápol, de mindhiába. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-50 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
11345 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2012, sebződés: 90, gyógyulás: 77, összesen: -13 ÉP}
h 697 2500 | használod a 697. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 273 2 345 | t. energia kisütése: 273 2 345 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
* 1. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | használod az 1271. tárgyat |
MINDABALA (504. SZÖRNY) A polipszerű türkiz sárhajítók mindegyike ugyanúgy néz ki, kivéve egyet, Mindabalát, melynek méretei sokkal impozánsabbak társainál, és valószínűleg az intelligenciája is a többiekének sokszorosa. Őt akár a mocsárlakó faj főnökének is nevezhetnénk, ha lenne közöttük ilyen tisztség, de hogy ezt életének hosszú évszázadai alatt felszedett bölcsességével, vagy a testi különbözőséggel érte el, nem lehet tudni. Ha volt valami, ami miatt a bo'adhun barbárok is elkerülték birodalmuk vizenyős részeit, az a Mindabalával találkozók sikeres túlélői (akik nem voltak sokan) által előadott beszámolók voltak. |
MINDABALA PIKKELYE (845. TÁRGY) Ha oly nagy tudású vagy, hogy sikerült legyőznöd Mindabalát, valószínűleg az sem okoz gondot, hogy kitaláld, mire használd hosszú, türkizkék színben pompázó, különösen ellenálló pikkelyeit. |
TRAKATOID (480. SZÖRNY) A trakatoidok a bo'adhun lápvidék rejtélyes ragadozói. Ha te veszed észre előbb, csupán hosszú és vékony, szanaszét dobált csápjait láthatod, melyek ismeretlen helyről tekergőznek elő az összes lehetséges irányba. Ha viszont ő vesz észre előbb, biztos, hogy kidugja fejét a bűzös sárréteg alól, majd miközben orrfacsaró támadást indít szaglóérzéked ellen, megragad csápjaival, és a föld alá rángat. Ha ez sikerül neki, már nem sok esélyed maradt a legyőzésére. Síkos, plazmaszerű bőre szinte bármilyen szúrófegyver támadásának sikerrel ellen tud állni. |
Erő: | 75 (87) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 76 (86) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 76 (86) | Védekezés: | 159 (167) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/54 év |
Egészség: | 79 (91) | Életpont: | 1168/1287 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 78 (84) | Varázspont: | 3583/75 | Pénz: | 2746 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 427/347 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 51/48 (+8%) | vágófegyverek: | 36/57 |
lőfegyverek: | 19/19 | dobófegyverek: | 41/99 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (222%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/69 | 2. nyomkövetés: | 142/67 (+31%) | 3. mászás: | 33/22 (+38%) |
4. csapdakészítés: | 33/89 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 20/80 | 6. gyógyítás: | 57/71 |
7. titkosírás: | 11/96 | 8. felderítés: | 28/77 | 9. szörnyidomítás: | 17/11 (+144%) |
10. teológia: | 193/46 (+153%) | 11. taumaturgia: | 185/37 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 5/82 |
13. versengés: | 19/6 | 14. harcművészetek: | 45/12 | 15. zene: | 11/94 |
16. szörnyismeret: | 38/60 | 17. pszi: | 48/97 (+16%) | 18. zárnyitás: | 25/59 |
19. vadászat: | 8/57 | 20. vitalitás: | 1/29 | 21. bányászat: | 39/52 |
22. úszás: | 9/12 | 23. főzés: | 7/34 (+12%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 299 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 399 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
tleikan főbíra (#512), bosszúálló (#562), rothadó borzalom (#633), kreiton idéző (#510), tleikan ölőművész (#535), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
mösze uralkodó (#789), semlegesek (#989), jók (#990), Serény Múmiák (#9103) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +145 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 200 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | áldomás (#6) |
Pörhemór köre (#205) (93,37,2) | kí koncentráció (#69) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) |
fényaura (#211) | égető tekintet (#164) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) |
ősi sorvasztás (#258) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), becsületjel (#158) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
puha ütés (#60) | >> | őrjáratozó katona (#274) | méregfelhő II (#193) | >> | kronotapír (#286) | |
méregfelhő II (#193) | >> | adószedő (#234) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
méregfelhő II (#193) | >> | csápos otagi (#395) | izomernyesztés (#33) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | energiafolyam (#136) | >> | noth szellem (#250) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | méregfelhő II (#193) | >> | smaragd drakón (#321) | |
armageddon (#218) | >> | Dornodon avatárja (#381) | direkt kontaktus I (#121) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | mágiatörés (#35) | >> | Stekker Parakmé (#4595) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | mutánsféreg (#554) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Fürge Maidena (#573) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tissian sámánúr (#501) | direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Uthan Teriadan (#505) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Süsü (#3836) | életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | |
életpajzs (#142) | >> | sötét ölész (#314) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
életpajzs (#142) | >> | halottidéző (#391) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyakorlónadrág (#894) | |||
2 | gyémánt karperec (#728) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
37 | kitintüske (#879) | 3 | kreiton palást (#888) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szent jogar (#150) | 21 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | viharamulett (#611) | 24 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
777 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | dlathog kőzet (#829) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) | 1 | Mindabala pikkelye (#845) | |||
1 | pszi kő (#248) | 5 | sötét ital (#284) |