Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 22. 9h:42' EZ A 595. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD 596. játékheted kezdete: dec. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1173 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1206. tárgyat a 820. tárggyal a 971. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 69. pszi képességet |
fkt 312 999 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (999 darabot) |
vv 72 185 67 | elmormolod a 72. varázslatot a 185. varázslatot a 67. varázslatot |
kf 1320 2 | kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe |
a 211 1029 12 | átadod a 211. tárgyat az 1029. kalandozónak (12 darabot) |
a 292 1029 1 | átadod a 292. tárgyat az 1029. kalandozónak (1 darabot) |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 139 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {FM:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 176, gyógyulás: 44, összesen: -132 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {FM:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. {FM:} Kampós acélszigonnyal megdöföd a triton jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 3401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 182, gyógyulás: 71, összesen: -111 ÉP}
bb 724 696 269 | beraksz a bankba a 724. tárgyat (696 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 357 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. {FM:} Démonölővel többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 7 életpontot. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 26, gyógyulás: 56, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [197,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett purifikátor császár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 371 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 purifikátor hájat. 2588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [196,120] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy varkaudar vajákos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos jobb karját. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Pusztulj!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. {KCC:} Démonölővel párszor kilyukasztod a varkaudar vajákos testét. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően tompítás védelmednek.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 8 életpontot. {HD:} Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tompítás védett meg.) A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Páncélod 8 életpontot sebez ellenfeleden. A varkaudar vajákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 4856 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 217, gyógyulás: 143, összesen: -74 ÉP}
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Hatalmasat kiáltasz: "Nem fog fájni!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {FM:} Démonölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb első lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 379 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Nem fog fájni!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 128, gyógyulás: 66, összesen: -62 ÉP}
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél.
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ezt kapd ki!" 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. {FM:} Démonölővel egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "A PÖRÖLY nevében!" 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
ea 292 25 | eladod a 292. tárgyat 25 |
ve 203 90 | megveszed a 203. tárgyat 90 |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,119] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar hírnök nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [196,118] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 378 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}
v 198 166 75 | elmormolod a 198. varázslatot |
[166,75] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Látsz egy quwarg bolyt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Látsz egy malmot.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Hatalmasat kiáltasz: "Már megint nincs rajtad sapja!" 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Teli tüdőből elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. {FM:} Démonölővel párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
szk 258 | keresed a 258. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 817. tárggyal |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 564. tárggyal az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 9 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
MAGIOMETER (314. TUDATI KÉPESSÉG) Sosem lehet biztos, hogy megérkezik céljához, aki a Mágia útján indul el. Ez az út nem széles és egyenes, hanem keskeny és kacskaringós, csak a legjobbak juthatnak végig rajta. S változatlanul azok sem. Az út mély nyomot hagy a varázsló testén és lelkén, a számtalan mellékösvény és zsákutca újabb és újabb sebekkel sötétíti el a varázsló auráját, a létezés összes síkján. A hatalom árát meg kell fizetni. De senki nem kívánhatja, hogy többet fizessünk érte, mint amennyit valójában ér. A Magiometer egy nevetségesen egyszerű módja annak, hogy a zsákutcákat elkerülhessük. Magát a mágikus teret meghajlítva létrehoztunk egy olyan lencsét, amellyel megvizsgálhatjuk az auránkat, és felmérhetjük az esetleges fejlődéseket, megtorpanásokat. Az ismeret persze nem mindig elegendő az előrehaladás biztosítására. Szükséges hozzá a belátás is, ami nélkül a tudás semmit sem ér. [Mostantól minden varázslatod után megtudod, pontosan hány százalékkal fejődött a taumaturgiád vagy teológiád. A képesség használata automatikus, nem igényel aktivizálást, vagy fenntartási költséget.] |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
RYUKU MENETPAJZS (1320. TÁRGY) Ritka, hogy egy ryuku katona pajzsot vesz a bal kezébe, de azért időnként előfordul. A magas, vékony, kékre lakkozott, vendesorból készült pajzs kiválóan ellenáll az ellenfél ütéseinek, s a támadások hárítása mellett teret kínál újabb csapások bevitelére is. Vagyis: ha a ryuku menetpajzzsal harcolsz +9 védekezést kapsz, és kettővel többször támadhatsz a jobbkezes fegyvereddel. Ehhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
Erő: | 60 (80) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (70) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 76 (79) | Védekezés: | 117 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 41/80 év |
Egészség: | 63 (68) | Életpont: | 889/931 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 68 (85) | Varázspont: | 1816/722 | Pénz: | 4580 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 242/221 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/67 (+4%) | ökölvívás: | 36/56 | szúrófegyverek: | 37/31 |
vágófegyverek: | 30/1 (+3%) | ütőfegyverek: | 3/23 | lőfegyverek: | 15/66 |
dobófegyverek: | 38/45 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (120%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bumeráng (#249) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/85 | 2. nyomkövetés: | 129/41 (+9%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 23/46 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 32/3 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/70 |
7. gyógyítás: | 61/77 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 35/97 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 19/38 | 11. teológia: | 146/78 (+39%) | 12. taumaturgia: | 105/88 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 6/36 | 14. versengés: | 12/42 | 15. harcművészetek: | 36/37 |
16. zene: | 18/69 | 17. szörnyismeret: | 36/30 (+18%) | 18. pszi: | 34/17 (+4%) |
19. zárnyitás: | 2/89 | 20. vadászat: | 7/92 | 21. vitalitás: | 1/79 |
22. bányászat: | 37/47 (+1%) | 23. úszás: | 44/3 (+24%) | 24. ordítás: | 26/99 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért |
kutatsz max. 2 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Ovgun (#325), noth szellem (#250), mópat fatty (#317), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), vérkeszeg (#407), halálelementál (#279), smaragd sárkány (#326), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
erdei rém (#399), adószedő (#234), hegyi óriás (#397), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), hullámelementál (#411), férfiak (#998), nők (#999), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | kí koncentráció (#69) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Solisar aurája (#240), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | quwarg parafenomén (#248) | puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pajzszúzás (#251) | >> | purifikátor császár (#393) | méregfelhő III (#229) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | halálhozó (#419) | méregfelhő II (#193) | >> | vortexmágus (#418) | |
méregfelhő II (#193) | >> | korinthai amőba (#420) | méregfelhő II (#193) | >> | smaragdgólem (#417) | |
méregfelhő II (#193) | >> | kék rothasztó (#421) | méregfelhő III (#229) | >> | Ovgun (#325) | |
méregfelhő III (#229) | >> | tollaskígyó (#635) | méregfelhő III (#229) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | vakító fény (#43) | >> | ősdentor (#282) | |
méregfelhő III (#229) | >> | csataremák (#694) | méregfelhő III (#229) | >> | lidércóriás (#401) | |
armageddon (#218) | >> | sötét ölész (#314) | armageddon (#218) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
méregfelhő III (#229) | >> | rubin sárkány (#330) | energiafolyam (#136) | >> | vámpírféreg (#782) | |
energiafolyam (#136) | >> | rothadó lián (#427) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Folrang (#331) | hhaar burka II (#162) | >> | dűnelord (#341) | |
hhaar burka II (#162) | >> | lidércóriás (#401) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Sheran hívők (#995) | |
életpajzs (#142) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
2.) Chara-din káoszba taszítja a világot. Gyengítsd őt azzal, hogy a nemlétbe küldöd avatárját! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIX. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | halcsont (#390) | 7 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
47 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 4 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 10 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
26 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
666 | arany (#50) | 19 | amniosz (#203) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 9 | fémrúd (#104) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 1 | shinai gömb (#348) | 6 | spiritusz (#170) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |