Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 27. 8h:49' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 546. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2357 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 2, gyógyulás: 37, összesen: +35 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2461 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 61 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 76, gyógyulás: 93, összesen: +17 ÉP}
vv 220 67 277 | elmormolod a 220. varázslatot a 67. varázslatot a 277. varázslatot |
v 198 215 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[215,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 281 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku jobb lábát. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2365 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 317, gyógyulás: 48, összesen: -269 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 226 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku jobb karját. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2365 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 274, gyógyulás: 43, összesen: -231 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 132 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 129, gyógyulás: 47, összesen: -82 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg testét. (4 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. A vérkeszeg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 6370 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 176, gyógyulás: 81, összesen: -95 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az aranyfecske fejét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 62 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 78, gyógyulás: 97, összesen: +19 ÉP}
h 1607 | használod az 1607. tárgyat |
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
p 195 25 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 16 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 16 |
at 1161 7 | TU-t adsz át az 1161. kalandozónak 7 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Teriád karddal épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 0, gyógyulás: 129, összesen: +129 ÉP}
(Továbbmész...) [213,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {szintje: 25.} {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 0, gyógyulás: 112, összesen: +112 ÉP}
(Továbbmész...) [212,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Találsz egy korallfövenyt.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {max. életpontja: 651-730.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Teriád karddal megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 0, gyógyulás: 132, összesen: +132 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a hidra testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 29, gyógyulás: 67, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [210,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység?
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Teriád karddal épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 0, gyógyulás: 131, összesen: +131 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 4 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [209,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {max. életpontja: 651-730.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Teriád karddal épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a hidra bal vállát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a hidra egyik fejét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a hidra testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hidra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {fizikai sebezhetőség: 80%.} {támadása: 36.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a hidra jobb első lábát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a hidra nyálkás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 29, gyógyulás: 53, összesen: +24 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon egyik csápját. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 139 életpontot sebeztél. A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3076 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 164 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2105 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 139 életpontot sebeztél. A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled káoszcsapás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4470 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [207,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy hidra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {fizikai sebezhetőség: 80%.} {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a hidra nyálkás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 33, gyógyulás: 69, összesen: +36 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Teriád karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Teriád karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2040, sebződés: 17, gyógyulás: 377, összesen: +360 ÉP}
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[205,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} Itt csata lesz.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Teriád karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Teriád karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2013, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
szk 393 | keresed a 393. szörnyet |
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 19 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért |
FEHÉR ÖZVEGY (500. SZÖRNY) A Fehér Özvegy a hótarantulák legnagyobbika. Már a bo'adhun időkben is számtalan kísérletet tettek az elpusztítására: pl. megpróbálták a barlangjától távol csapdába csalni, mindhiába, a Fehér Özvegy megérezte a veszélyt, és óvatosságból hátulról cserkészte be a sziklák közt elbújt to'aghan lövészeket, majd egyesével végzett velük. Ez volt az utolsó kísérlet az ártatlanná tételére, azóta minden épeszű teremtmény messzire elkerüli barlangjának sötét járatait. |
DENTOR VÉRT (573. TÁRGY) "Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod. |
Erő: | 76 (103) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 72 (88) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 72 (88) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 14/86 év |
Egészség: | 84 (99) | Életpont: | 1146/1138 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 31 |
Szerencse: | 60 (73) | Varázspont: | 3184/2441 | Pénz: | 22533 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 25/6 | Pszi pont: | 1027/89 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 178 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 33 |
vágófegyverek: | 36 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 14 |
dobófegyverek: | 38 |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56 | 2. nyomkövetés: | 131 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 30 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 23 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 113 (+1) | 12. taumaturgia: | 121 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 24 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 50 | 17. pszi: | 118 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 36 (+1) | 23. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | agyburok (#90) |
hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillagbot (#929) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | 1 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | sallank karom (#128) | 10 | tinta (#101) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
444 | arany (#50) | 6 | azúrharmat (#1161) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 4 | halcsont (#390) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 18 | purifikátor háj (#269) | 1 | ramit kő (#226) | |||
2 | ryuku amfora (#1153) | 2 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | vas dobónyíl (#189) |