Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 2. 12h:08' EZ A 549. JÁTÉKHETED, 549. FORDULÓD 550. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat legkorábbana 550. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 192. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2357 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 2, gyógyulás: 37, összesen: +35 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga rücskös torát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Quwargamanga rücskös torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 34 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi hatás! A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4582 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 34, gyógyulás: 81, összesen: +47 ÉP}
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3076 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 59, gyógyulás: 46, összesen: -13 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 247 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku bal lábát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 186 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2365 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 275, gyógyulás: 47, összesen: -228 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 344 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2105 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg testét. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 6370 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 168, gyógyulás: 84, összesen: -84 ÉP}
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
(Továbbmész...) [201,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Csak egy hidra. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 36.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hidra két fejét is. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a hidra egyik nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 32, gyógyulás: 69, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [202,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy hidra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {fizikai sebezhetőség: 80%.} {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a hidra egyik nyakát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a hidra jobb hátsó lábát. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a hidra bal első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 25, gyógyulás: 71, összesen: +46 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 60 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 77, gyógyulás: 92, összesen: +15 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a hidra jobb oldalát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a hidra jobb első lábát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a hidra testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3763 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 30, gyógyulás: 68, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [204,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 75%.} {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár bal oldalát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Teriád karddal kicsit megvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 131, összesen: +131 ÉP}
(Továbbmész...) [205,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 12, gyógyulás: 201, összesen: +189 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az aranyfecske testét. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fejsze felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 61 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 80, gyógyulás: 4, összesen: -76 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Teriád karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 9, gyógyulás: 82, összesen: +73 ÉP}
(Továbbmész...) [207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {szintje: 25.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Teriád karddal súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3076 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a triton testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4470 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 110, gyógyulás: 61, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [208,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosón utadat egy hátborzongató fal állja el. Mintha lélegezne, tucatnyi pislogó szempár mered rád kövei közül. Sőt, szemmagasságban egy kígyófej sziszeg vészjóslóan feléd. A falból méregtől csöpögő csápok tekergőznek elő. Minden közeledésedre feléd nyúlnak, hideg borzongás fut végig testeden, te pedig rohansz a folyosón visszafelé. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe. (Önanalízis: +4% versengés.)
Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. {szintje: 13.} {védettsége: 21 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fejsze felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 79, gyógyulás: 107, összesen: +28 ÉP}
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Teriád karddal kicsit megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 80, gyógyulás: 128, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[210,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor. {max. életpontja: 111-118.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 198 215 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 176 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 153, gyógyulás: 38, összesen: -115 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 164 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 153, gyógyulás: 45, összesen: -108 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal nyakát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 198 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
4075 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 168, gyógyulás: 44, összesen: -124 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélytengeri kráken puha testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 159 életpontot sebeztél. Csápok csapnak le rád minden irányból! (8 támadástól 317 életpontot vesztesz.) Triton szigonnyal megdöföd a mélytengeri kráken bal vállát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. A mélytengeri kráken csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (8 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 7 csepp tintát. 11174 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 617, gyógyulás: 72, összesen: -545 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
pbe 32000 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
p 195 25 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 16 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 16 |
at 1661 7 | TU-t adsz át az 1661. kalandozónak 7 |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 7 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
Erő: | 76 (101) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 72 (86) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 72 (86) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 14/86 év |
Egészség: | 85 (98) | Életpont: | 1146/10 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 31 |
Szerencse: | 60 (71) | Varázspont: | 3190/1515 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 1027/373 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 203 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 33 |
vágófegyverek: | 36 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 38 |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << tyrex bunkó (#421) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 57 (+1) | 2. nyomkövetés: | 133 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 30 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 24 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 114 (+1) | 12. taumaturgia: | 122 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 24 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 50 | 17. pszi: | 118 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 38 (+1) | 23. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23393 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fejsze (#1240) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | azúrharmat (#1161) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
4 | halcsont (#390) | 1 | mocsári penke (#148) | 14 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku evező (#1152) | 4 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) |