Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 3. 10h:14' EZ A 55. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 56. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat legkorábbana 56. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 3 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
kf 1128 1 | kézbeveszed/felveszed az 1128. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 1531 2 | kézbeveszed/felveszed az 1531. tárgyat a bal kezedbe |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ork csodaszert a másikra támadsz. Méregtagadóval kicsit megvágod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méregtagadóval kicsit megvágod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [113,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy legyengült erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. Eldobod az értéktelenné vált arató csattanat trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő erszényes elkarog trófeát. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve az ork csodaszert a másikra támadsz. Méregtagadóval megkarcolod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Méregtagadóval végigvágod a kérődző etra jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve az ork csodaszert ellenfeledre rohansz. Méregtagadóval megcsapod a sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Méregtagadóval épp hogy eltalálod a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [111,51] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a topránypolip testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan a másikra ugrasz. Méregtagadóval kissé megkarcolod a lajhárlord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával oldalba lök. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Méregtagadóval kicsit megvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [113,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ork csodaszert a másikra rohansz. Méregtagadóval megkarcolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Méregtagadóval felnyitod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
hu 33 49 230 | hulladék: 33 49 230 |
in 1896 249 361 | leírod az 1896. kalandozónak a 249. szörnyet a 361. tárgyat |
in 1896 250 362 | leírod az 1896. kalandozónak a 250. szörnyet a 362. tárgyat |
in 1896 251 364 | leírod az 1896. kalandozónak a 251. szörnyet a 364. tárgyat |
in 1896 252 365 | leírod az 1896. kalandozónak a 252. szörnyet a 365. tárgyat |
in 1896 254 366 | leírod az 1896. kalandozónak a 254. szörnyet a 366. tárgyat |
in 4528 174 253 | leírod a 4528. kalandozónak a 174. szörnyet a 253. tárgyat |
in 4528 176 254 | leírod a 4528. kalandozónak a 176. szörnyet a 254. tárgyat |
in 4528 177 255 | leírod a 4528. kalandozónak a 177. szörnyet a 255. tárgyat |
in 4528 182 258 | leírod a 4528. kalandozónak a 182. szörnyet a 258. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | keresed a 117. szörnyet |
MALLON (960. ELLENFÉL) Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna. |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
Erő: | 17 | Szint: | 14 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 211/80 | Jellem: | jó (151) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (23) | Varázspont: | 288/2 | Pénz: | 796 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 87/3 | EFejl: | 39 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 16 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 14 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 10 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 5 | 11. taumaturgia: | 18 | 12. versengés: | 2 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 3 |
16. szörnyismeret: | 3 | 17. pszi: | 11 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 3 | rézdarab (#70) | 5 | ubuk tüske (#131) |