Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 1. 9h:18' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat legkorábban a 554. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal oldalát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy karbin plazma. 2413 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske jobb vállát. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vas dobónyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 61 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 78, gyógyulás: 99, összesen: +21 ÉP}
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
hu 1154 | hulladék: 1154 |
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Teriád karddal épp hogy eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon egyik csápját. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 72, gyógyulás: 44, összesen: -28 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1914 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 139 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 71, gyógyulás: 48, összesen: -23 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod az óriás vízi sün testét. (4 támadással 558 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-558 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 168 életpontot sebeztél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
4040 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 558, gyógyulás: 0, összesen: -558 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb szárnyát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske bal lábát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske jobb szárnyát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 75, gyógyulás: 97, összesen: +22 ÉP}
v 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot |
hh 1607 1534 | használod az 1607. tárgyat az 1534. tárgyat |
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 234 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 148 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2150 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 265, gyógyulás: 44, összesen: -221 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 190 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 195 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2150 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 225, gyógyulás: 43, összesen: -182 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 321 életpontot sebeztél. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1914 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg fejét. (4 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. A vérkeszeg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 5791 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 131, gyógyulás: 82, összesen: -49 ÉP}
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Bronz taiderrel jól megszurkálod a purifikátor császár jobb oldalát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 131, összesen: +131 ÉP}
(Továbbmész...) [205,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy krómkaktuszt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Bronz taiderrel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 0, gyógyulás: 134, összesen: +134 ÉP}
(Továbbmész...) [204,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy korallfövenyt. Északra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Bronz taiderrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 0, gyógyulás: 132, összesen: +132 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske bal oldalát. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 62 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 81, gyógyulás: 91, összesen: +10 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a hidra bal hátsó lábát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3420 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 29, gyógyulás: 71, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [202,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Teriád karddal megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 0, gyógyulás: 104, összesen: +104 ÉP}
(Továbbmész...) [201,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rát-fát. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2061 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2061 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy szikrázó manahal támad rád. [védettséged: 35]
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 154 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3703 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 314 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 381, gyógyulás: 45, összesen: -336 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi hatás! Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon bal vállát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2795 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 62, gyógyulás: 47, összesen: -15 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a mélytengeri kráken nyakát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 150 életpontot sebeztél. A mélytengeri kráken csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (8 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Triton szigonnyal eltalálod a mélytengeri kráken puha testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 174 életpontot sebeztél. A mélytengeri kráken vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (8 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 8 csepp tintát. 10158 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 579, gyógyulás: 71, összesen: -508 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 0, gyógyulás: 141, összesen: +141 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 0, gyógyulás: 133, összesen: +133 ÉP}
v 198 204 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[204,36] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
kld 22 | küldetés végrehajtása 22 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY) A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem. |
MAKRÓK Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz. A makrók beállítása a MAK paranccsal történik. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség. A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni. Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!) Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod. |
Erő: | 76 (101) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 72 (86) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 72 (86) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 14/80 év |
Egészség: | 86 (99) | Életpont: | 1146/969 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 31 |
Szerencse: | 60 (75) | Varázspont: | 3196/1110 | Pénz: | 3837 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 1091/347 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 229 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 33 |
vágófegyverek: | 36 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 38 |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (140%) << bronz taider (#641) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 57 | 2. nyomkövetés: | 134 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 30 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 24 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 41 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 115 | 12. taumaturgia: | 123 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 24 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 51 (+1) | 17. pszi: | * 123 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 40 (+1) | 23. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), tesh alligátor (#353), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gothag döglidérc (#429), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), vámpírféreg (#782), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | önanalízis III (#303) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | hajító csillag (#939) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | tinta (#101) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
30 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
813 | arany (#50) | 3 | azúrharmat (#1161) | 7 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | halcsont (#390) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | kék orchidea (#68) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | madártoll (#112) | 27 | purifikátor háj (#269) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | ryuku evező (#1152) | 2 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 3 | tolmokov-koktél (#351) |