Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 12. 9h:07' EZ A 624. JÁTÉKHETED, 556. FORDULÓD 625. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1173 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-20 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeled Rád lő moa stukival. Elrepül 1 kerek kő. Ellenfeled könnyedén félreüti! Feléd repül 1 gránátlövedék. Meglövi a jobb oldaladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Azt üvöltöd: "Itt a megváltód!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {FM:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod Mandhal di Mehr jobb vállát. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Az árnyak védelmezik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. {FM:} Pengepajzzsal megvagdalod Mandhal di Mehr bal lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az árnyak védelmezik. Káoszkígyóval Mandhal di Mehr nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (7 támadástól 479 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 175 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Mandhal di Mehr többször eltalálja a jobb lábadat. (5 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pestisaura sebez téged (-8 ép). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 956, gyógyulás: 185, összesen: -771 ÉP}
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Feltámadsz! (+742 életpont.) Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 1100 tapasztalati pontot.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1206. tárgyat a 820. tárggyal a 971. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 8. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 812. tárgyat a 738. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 1087. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
vv 161 168 120 | elmormolod a 161. varázslatot a 168. varázslatot a 120. varázslatot |
ba 999 | nem támadod a nőket |
ba 998 | nem támadod a férfiakat |
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,61] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy.
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Csatakiáltást hallatsz: "Nem fog fájni!" 18 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Vámpírölővel jól megszurkálod a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a rothadó lián jobb oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {FM:} Vámpírölővel jól megszurkálod a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. {FM:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a rothadó lián egyik csápját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián csápol, de mindhiába. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sziklaskorpió. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió kitines testét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Pusztulj!" 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Teli tüdőből elordítod: "Dögölj meg!" 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány testét. (6 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 5 életpontot. A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 10 életpontot. {HD:} Vámpírölővel meghorzsolod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 4 életpontot. Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül.
A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 vasérc, 2 gyöngymangó, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 273, gyógyulás: 201, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány jobb első lábát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (86 életpontot vesztettél.) Csatakiáltást hallatsz: "A PÖRÖLY nevében!" 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {FM:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a smaragd sárkány bal első lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 16 életpontot. Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 7 életpontot. A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Páncélod 11 életpontot sebez ellenfeleden. Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 210, gyógyulás: 150, összesen: -60 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [360,65] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy méregféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a méregféreg bal oldalát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (62 életpontot vesztettél.) Hatalmasat kiáltasz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregféreg testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal végigvagdosod a méregféreg testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Páncélod 14 életpontot sebez ellenfeleden. {FM:} Démonölővel végigvagdosod a méregféreg nyakát. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 20 életpontot. A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 179, gyógyulás: 172, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [360,66] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (86 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Lejárt az időd!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal megvagdalod a márvány sárkány jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 25 életpontot. A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 5 életpontot. A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 32 életpontot. {HD:} Démonölővel épp hogy eltalálod a márvány sárkány testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 19 életpontot. Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 8 életpontot. A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 33 életpontot.
A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy aranytű, egy Eldaran karkötője, egy ezüst gyűrű és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 562, gyógyulás: 145, összesen: -417 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a viharóriás sámán oszlopos lábát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {FM:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás sámán villámló testét. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod a viharóriás sámán bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A viharóriás sámán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és egy rókafarok. Szereztél 45 aranyat. 7528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 104, gyógyulás: 81, összesen: -23 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégvihar varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Friedurgonoma bal szárnyát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (128 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Harcra fel, ma győzni kell!" 22 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Friedurgonoma testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Friedurgonoma fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A Friedurgonoma a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Páncélod 28 életpontot sebez ellenfeleden. A Friedurgonoma farkával megérint. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Páncélod 20 életpontot sebez ellenfeleden. A Friedurgonoma néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 45 életpontot. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a Friedurgonoma bal szárnyát. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Friedurgonoma jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Friedurgonoma fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 26 életpontot. A Friedurgonoma farkával a kezedre csap. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 20 életpontot. A Friedurgonoma néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 42 életpontot.
A Friedurgonoma még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy fűszertartó, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 jégrúna-tekercs. 18450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 903, gyógyulás: 380, összesen: -523 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Látsz egy életsziklát. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vámpírféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Nem fog fájni!" 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírféreg fejét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. Páncélod 25 életpontot sebez ellenfeleden. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Páncélod 8 életpontot sebez ellenfeleden. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a vámpírféreg testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a vámpírféreg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 26 életpontot. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Támadása közben ellenfeled is sebződik 14 életpontot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a vámpírféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 vámpírfogat. 11808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 416, gyógyulás: 6, összesen: -410 ÉP}
(Továbbmész...) [363,67] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Észreveszel egy mópat bolyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délkeletre egy lávató van. Délre egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy elemi rin került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az elemi rin testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ezt kapd ki!" 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra támadsz. {FM:} Démonölővel végigvagdosod az elemi rin testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az elemi rin testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Páncélod 6 életpontot sebez ellenfeleden. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] 6648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 42, gyógyulás: 60, összesen: +18 ÉP}
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
a 328 1029 6 | átadod a 328. tárgyat az 1029. kalandozónak (6 darabot) |
a 269 1029 4 | átadod a 269. tárgyat az 1029. kalandozónak (4 darabot) |
kb 269 8 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (8 darabot) |
a 829 1029 1 | átadod a 829. tárgyat az 1029. kalandozónak (1 darabot) |
bpk 11 | bef. parancs kivétele: 11 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
szk 308 | keresed a 308. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Azt üvöltöd: "Pokolra veled!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty fejét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a mópat fatty testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. {FM:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty testét. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. {FM:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a mópat fatty bal középső lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A 8 mópat fatty feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 8 mópat fatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1997, sebződés: 2, gyógyulás: 426, összesen: +424 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-20 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Csatakiáltást hallatsz: "Gyere és halj meg!" 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {FM:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány jobb első lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 8 életpontot. A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Páncélod 11 életpontot sebez ellenfeleden. {FM:} Vámpírölővel kicsit megsebzed a smaragd sárkány testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 6 életpontot. Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 5 életpontot. A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 10 életpontot.
A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 11 arany. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 267, gyógyulás: 177, összesen: -90 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Üsd, vágd, nem apád!" 22 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {FM:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mösze uralkodó testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Pengepajzzsal végigvagdosod a mösze uralkodó testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 54 életpontot. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 21 életpontot. {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mösze uralkodó bal vállát. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Támadása közben ellenfeled is sebződik 51 életpontot. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 21 életpontot.
Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 15120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 499, gyógyulás: 262, összesen: -237 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
Erő: | 76 (100) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (69) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 76 | Védekezés: | 131 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 41/83 év |
Egészség: | 65 (66) | Életpont: | 1090/732 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 68 (81) | Varázspont: | 1998/908 | Pénz: | 2360 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 250/70 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/67 | ökölvívás: | 36/57 | szúrófegyverek: | 37/92 (+7%) |
vágófegyverek: | 31/94 (+7%) | ütőfegyverek: | 3/23 | lőfegyverek: | 15/70 |
dobófegyverek: | 39/41 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (120%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bumeráng (#249) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); kerek kő (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/97 | 2. nyomkövetés: | 134/17 (+35%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 27/19 | 5. csapdakészítés: | 32/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/70 |
7. gyógyítás: | 61/77 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 35/97 |
10. szörnyidomítás: | 19/38 | 11. teológia: | 150/99 (-1546%) | 12. taumaturgia: | 99/48 (-1083%) |
13. szerencsejáték: | 6/36 | 14. versengés: | 12/58 | 15. harcművészetek: | 36/37 |
16. zene: | 18/69 | 17. szörnyismeret: | 38/52 (+20%) | 18. pszi: | 35/7 (+5%) |
19. zárnyitás: | 2/89 | 20. vadászat: | 7/92 | 21. vitalitás: | 1/79 |
22. bányászat: | 39/64 (+10%) | 23. úszás: | 44/21 | 24. ordítás: | 30/26 (+17%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért |
kutatsz max. 2 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Ovgun (#325), noth szellem (#250), mópat fatty (#317), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), vérkeszeg (#407), halálelementál (#279), smaragd sárkány (#326), rubin sárkány (#330), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
erdei rém (#399), adószedő (#234), hegyi óriás (#397), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), hullámelementál (#411), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
erőpajzs III (#127) | kí koncentráció (#69) | varázsenergia (#161) | feltámadás (#168) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | quwarg parafenomén (#248) | puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pajzszúzás (#251) | >> | purifikátor császár (#393) | méregfelhő III (#229) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | halálhozó (#419) | méregfelhő II (#193) | >> | vortexmágus (#418) | |
méregfelhő II (#193) | >> | korinthai amőba (#420) | méregfelhő II (#193) | >> | smaragdgólem (#417) | |
méregfelhő II (#193) | >> | kék rothasztó (#421) | méregfelhő III (#229) | >> | Ovgun (#325) | |
méregfelhő III (#229) | >> | tollaskígyó (#635) | méregfelhő III (#229) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | vakító fény (#43) | >> | ősdentor (#282) | |
méregfelhő III (#229) | >> | csataremák (#694) | méregfelhő III (#229) | >> | lidércóriás (#401) | |
armageddon (#218) | >> | sötét ölész (#314) | armageddon (#218) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
méregfelhő III (#229) | >> | rubin sárkány (#330) | energiafolyam (#136) | >> | vámpírféreg (#782) | |
energiafolyam (#136) | >> | rothadó lián (#427) | vakító fény (#43) | >> | őrült varázsló (#255) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | dűnelord (#341) | hhaar burka II (#162) | >> | lidércóriás (#401) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
2.) Chara-din káoszba taszítja a világot. Gyengítsd őt azzal, hogy a nemlétbe küldöd avatárját! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIX. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 3 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | szent jogar (#150) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
509 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
1 | mithril (#352) | 2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pszi kő (#248) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
20 | sárkánypikkely (#292) | 2 | vámpírfog (#1221) | 4 | vasérc (#152) |