556. forduló, 558. forduló, Arbedark összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 31. 9h:16'
EZ A 557. JÁTÉKHETED, 557. FORDULÓD
558. játékheted kezdete: ápr. 7.
A következő fordulódat legkorábbana 558. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2699
SZÁMLA : XXXX

ARBEDARK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [278,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 96 vizet (27 arany), 95 vizet (27 arany), 10 fűszerkeveréket (298 arany).
Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+691 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+144 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ködmágus fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 900. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 898. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 896. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 896.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 894. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 892. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 890. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 888. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 886. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 884. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 177. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 884.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 882. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 880. Kapsz 2 VP-t.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 880.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-27 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve ragály. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 850. Kapsz 36 VP-t.]

kf 1320 2 kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 850.]

ftv 40 591 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot az 591. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 850.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 850.]

kre 210 1221 6 kreálsz a 210. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848. Kapsz 2 VP-t.]

v 6 500 35 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 843. Kapsz 6 VP-t.]

ft 591 támadod az 591. szörnyet
FT 591 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

im 0 9 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 843.]

kb 392 1 kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[279,91] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes támadás:) Egy fényhozó! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 937 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fényhozó felemelt karját. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a fényhozó jobb lábát. (12 támadással 495 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a fényhozó jobb lábát. (10 támadással 551 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2171, sebződés: 453, gyógyulás: 96, összesen: -357 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [280,92] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi rúnatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jim Beam lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 417 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorgölő pengét. Megmarkolva a kyorgölő pengét a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg bal lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 27, gyógyulás: 87, összesen: +60 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy kreiton bűvölő!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1077 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő jobb oldalát. (5 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 malachit füzér (ld. enc.). 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 126, gyógyulás: 141, összesen: +15 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy tleikan behemót!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1273 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót termetes combját. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót testét. (10 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor megpöccinted a tleikan behemót termetes combját. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +56 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2293, sebződés: 630, gyógyulás: 286, összesen: -344 ÉP}

Keresgélni kezdesz a csarnok maradványai között. Fáradtságodat siker koronázza, az egyik sarokban a következőket találod: 3 deus ex machinát. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+427 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy templomos lovag nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag bal lábát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a templomos lovag lakkozott páncélját. (12 támadással 720 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +70 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a templomos lovag bal lábát. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) A templomos lovag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23159 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3001, sebződés: 719, gyógyulás: 141, összesen: -578 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [281,91] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gnomori rémszolga. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 882 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga fejét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +62 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gnomori rémszolga fejét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2669, sebződés: 940, gyógyulás: 472, összesen: -468 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Látsz egy borkonyó cserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 98 VP-t.]

bb 392 1 beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 755.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[282,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő árnygólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1543 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (59 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem testét. (12 támadással 935 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Az árnygólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 487 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +98 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd az árnygólem testét. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Hatalmas mancsaival az árnygólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 462 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +93 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23183 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2826, sebződés: 1008, gyógyulás: 455, összesen: -553 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [283,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sötét kaszás. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [284,88] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Egyszercsak jajgatásra leszel figyelmes. Amikor közelebb érsz, felismered, hogy a segítségre szoruló kék és átlátszó ruhás alak maga a szirén. Látszólag fájdalmai vannak, és hamar fel is fedezed, mi okozza azokat: a mély vágott seb a nő jobb bokáján. Lehajolsz hozzá, és segítőkészen a meggyógyításához fogsz. Ruhád egy leszakított darabjával bekötözöd a szerencsétlent, majd hálálkodó mosolya láttán, elégedetten fellélegzel. A szomszédos teremben egy megkezdett épület komor falai állnak. A szirén az építkezés befejezésére kér. Tanácstalanul várod, hogy mondjon még valamit, de mivel ez nem történik meg, lassan munkához látsz. Hamar feladod, mivel a kész darabokhoz nemigazán tudod hozzáilleszteni a hiányzókat. 1680 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő ködmágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a ködmágus jobb lábát. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (10 támadással 554 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus fekete csuháját. (11 támadással 467 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a ködmágus bal oldalát. (12 támadással 504 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus bal lábát. (11 támadással 464 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hro tekercs. 19426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2429, sebződés: 985, gyógyulás: 204, összesen: -781 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 48 VP-t.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[285,87] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 937 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 185 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (10 támadással 551 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +54 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló bal oldalát. (10 támadással 552 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2225, sebződés: 791, gyógyulás: 118, összesen: -673 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+339 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [286,87] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Killer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sötét kaszás. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [287,87] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősi matéria nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1707 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ősi matéria testét. (7 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyengén megütögeted az ősi matéria testét. (10 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 42 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az ősi matéria testét. (12 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted az ősi matéria testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősi matéria száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2366, sebződés: 1037, gyógyulás: 267, összesen: -770 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csillagbotot. IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 42 VP-t.]

h 697 1600 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+721 varázspont, -1443 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 680.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+403 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 24 VP-t.]

v 198 270 97 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(279,91) 43. jellempróba, Leah oltár, fényhozó (#602)
(280,92) ősi rúnatorony (#852), Elenios oltár, tündöklő szobor (#1587), 36. jellempróba, művészi porolit (#720), púpos zsokarg (#451), kreiton bűvölő (#506), tleikan behemót (#511), templomos lovag (#587)
(281,91) gnomori rémszolga (#589), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 25. jellempróba, Dornodon oltár
(282,90) árnygólem (#586), 44. jellempróba, Dornodon oltár
(283,89) sötét kaszások (#591), 34. jellempróba, Tharr oltár
(284,88) 28. jellempróba, Dornodon oltár, ködmágus (#597)
(285,87) nekromanta kóborló (#596), 32. jellempróba
(286,87) 32. jellempróba, Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), sötét kaszások (#591)
(287,87) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), 40. jellempróba, érclelőhely, ősi matéria (#600)

[270,97] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy Chara-din avatárja előtt.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy árnytündér szentély (694. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Rothadó Agyhalállal. Ő Deuce felesége! Fairlight teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
Összefutsz Lord Armekarionnal. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Bropxat trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Felhívod a figyelmet a ügyesség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 12 VP-t.]

be 694 bemész a 694. épületbe
Közelebb sétálsz. A sötéten ásítozó ablakok némán merednek feléd. A kapuhoz lépsz, és mivel kilincset nem találsz, a vastag keresztpántot megragadva szélesre nyitod. Besétálsz a szentélybe. A szónoki emelvényen Chayantal áll, kísértetiesen sötét alakja teljes némaságba burkolózik. A szokásos pozícióba térdelsz előtte. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Chayantal alakja növekedésnek indul, és vele együtt megismered haragjának mértékét is. Azt akarja, hogy minél előbb teljesítsd a feladatod! Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 645. Kapsz 6 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[269,98] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy tlopedmuk. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1357 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tlopedmuk fejét. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tlopedmuk sötét ruháját. (9 támadással 775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-17 TVP). A tlopedmuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16984 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2504, sebződés: 402, gyógyulás: 234, összesen: -168 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 623. Kapsz 6 VP-t.]

f 1131 117 kísérletezel az 1131. tárggyal a 117. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 12 VP-t.]

f 1132 189 kísérletezel az 1132. tárggyal a 189. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz acéltűz dobónyilat. (ld. enc.) 234 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 12 VP-t.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1008 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 3 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 165 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 557. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 48 VP-t.]

tf 2 37 fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [37 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 44 VP-t.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A Sötét Kasza megrendít hitedben! (-1 papi hit). Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 20, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 698 pontot. A következő körben tehát 898 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG)
Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással.

MALACHIT FÜZÉR (755. TÁRGY)
Ez egy nagyon vékony fémzsinór, amelyre apró, csiszolt malachitgömböket fűztek. Az utolsó gömb nagyobb a többinél, és a belévésett parányi minta kitárt szárnyú sárkány mintáz. Talán Roelaoth, az Esthar császárság fővárosának szimbóluma?

TEMPLOMOS LOVAG (587. LÉNY)
Ha a hajnali szürkületben, éjfekete teremtményén egy éjfekete páncélba öltözött alak, hosszú, előre tartott lándzsával a kezében robog feléd, minden bizonnyal az összes szerencse elpártolt tőled. Az árnytündérek eldugott szentélyeiben felesküdött lovagok remek harcosok, és semmilyen félsz nem szorult beléjük, hiszen holt elméjük még az esetleges túlvilágra távozást is dicsőségként dolgozná fel. Ez nem véletlen, hiszen magukat az árnytündérekhez hasonlítva úgy hiszik, a Halállal dacolva bármikor visszatérhetnek az anyagi létsíkra. Valójában hozzád hasonló kalandozók ők, akiket az árnyoldal csábítása (és kényszerítő ereje) új státuszba helyezett. Vágófegyverrel sötétre lakkozott páncélján sebezni nem sok esélyed van. A mellkasára rajzolt védőrúnának (ami egy halványszürke fénnyel világító kereszt) köszönhetően a varázslatok nem hatnak rá, többek között ezért a vámpirizációra is immúnis.

ACÉLTŰZ DOBÓNYÍL (1127. TÁRGY)
Acéltűz dobónyilat csak egyféleképpen készíthetsz - ha egy feleslegessé vált vashegyű dobónyilad végére ráerősíted az acéltűz nyílhegyet. Persze ezzel az egyszerű eljárással készült tárgyat sem árt tesztelni, nehogy a legkritikusabb pillanatban essen szét, így hát az acéltűz dobónyíl készítésére 5 TVP-nyi időt mindenképp szánnod kell. Ha mindent jól csináltál, egy 4D6+18 sebzésű dobófegyvert kapsz. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Arbedark, egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 557. fordulód.

Erő: 78 (83) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 77 (99) Támadás: 60 Agresszió: 7 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 77 (84) Védekezés: 134 Menekülés: 40 % Életkor: 33/46 év
Egészség: 77 (89) Életpont: 1770/1606 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 87 (97) Varázspont: 2860/1981 Pénz: 10426 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 19/11 Pszi pont: 378/84 Halhatatlanság: 18 % EFejl: 30
Eddig összesen 5474 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 156358 TP-t kaptál. Jelenleg 24165873 TP-d van. A következő szinthez még 834127 TP szükséges. Trófeáid: Bropxat, triklem drakolder, trakuun lidérc. A 547. fordulódban 8757 arany került a bankszámládra. 9194 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 50 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: 14 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: * 39

Feltételes fegyverváltás: kyorgölő penge (#875) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -39.); hajító csillag (#939) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45 2. nyomkövetés: 164 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 31 5. csapdakészítés: 38 6. csapdaészlelés: 25
7. gyógyítás: 141 8. titkosírás: 15 9. felderítés: 34
10. szörnyidomítás: 12 11. teológia: 198 (+1) 12. taumaturgia: 124
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 20 15. harcművészetek: 48
16. zene: 12 (+1) 17. szörnyismeret: 48 (+1) 18. pszi: 41 (+1)
19. zárnyitás: 30 20. vadászat: 16 21. vitalitás: 2
22. bányászat: 41 23. úszás: 13 24. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 327
8. képességpont: 1 10. vp regeneráció: 5(6) 11. kincskeresés: 4 12. halhatatlanság: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 140 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 18 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 33 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 33 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
halálelementál (#279), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), szárnyaló halál (#456), tleikan főbíra (#512), mutáns bunthar (#398), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), animált tűzbestia (#709)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
ember (#1), lélekorzó (#390), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (131,11,4) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) túlvilág lehelete (#177) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
sötét halál (#45), szárazság (#48), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), kiszáradás (#268)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), energiapajzs (#103), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> Éjvadász (#502) armageddon (#218) >> ro'galhal gyóntató (#524)
pusztító végzet (#106) >> Strissha (#528) pusztító végzet (#106) >> hótarantula (#464)
pusztító végzet (#106) >> hájas okerón (#462) pusztító végzet (#106) >> varkaudar remete (#465)
pusztító végzet (#106) >> kettéroppantó (#471) pusztító végzet (#106) >> rubin góliát (#473)
pusztító végzet (#106) >> leviathán lárva (#476) pusztító végzet (#106) >> fekélyes hernyó (#489)
pusztító végzet (#106) >> kreiton bűvölő (#506) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> homokcápa (#448)
bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> őshonos sziklozug (#447) bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
pusztító végzet (#106) >> Raia avatárja (#382) pusztító végzet (#106) >> haprszagú Thargodan (#699)
pusztító végzet (#106) >> kisebb jégisten (#662) armageddon (#218) >> griffőniksz (#106)
direkt kontaktus I (#121) >> őrült varázsló (#255) bo'adhun csapás (#266) >> fényhozó (#602)
bo'adhun csapás (#266) >> nekromanta kóborló (#596) háló (#186) >> jégdémon (#652)
armageddon (#218) >> fagybehemót (#660) armageddon (#218) >> sötét kaszás (#591)
bo'adhun csapás (#266) >> ködmágus (#597)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> sötét kaszás (#591) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb jégisten (#662)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 6 királynő, 4 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 4 parafenomén, 4 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 158.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 angyalok gyűrűje (#529) 1 fekete gyöngy (#99) 6 fűszertartó (#210)
1 hajító csillag (#939) 5 isteni könnycsepp (#260) 15 kaja (#2)
7 karbin plazma (#199) 1 kreiton esszencia (#892) 1 nothar bogyó (#923)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
54 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 csillagbot (#929)
3 deus ex machina (#1) 1 halcsont (#390) 1 hro tekercs (#781)
6 mákrózsa virág (#56) 1 malachit füzér (#755) 1 rézdarab (#70)
6 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(269,98) tlopedmukok (#584)
(270,97) árnytündér szentély (#694), művészi porolit (#720), Rothadó Agyhalál (1998. kalandozó), Lord Armekarion (4744. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek