Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 18. 9h:35' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb első lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával felnyársalod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
fl | lopsz parancsok törlése |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [99,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
(Továbbmész...) [99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az orgyilkos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az orgyilkos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [99,80] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 579 | bemész az 579. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [99,78] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [100,77] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
m 8 | mozogsz északra |
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
GYÖKEREK (10. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az állatok leutánzása után kísérletezni kezdesz a növényekkel. Ez még nagyobb kihívás! Ha az eredmény nem is tökéletes, de néhány növényi funkciót már képes vagy leutánozni. Lábaidat gyökerekké alakítva, képes vagy nedvességet felszívni a talajból (kivéve természetesen a sivatagot és a magashegységet). Ettől fogva soha nem lesz gondod a szomjúságra, hiszen ily módon rengeteg vizet tudsz magadhoz venni. Használatához az alakváltás: AV 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
Erő: | 20 | Szint: | 11 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 149/91 | Jellem: | gonosz (45) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 46/19 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 8 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. lopás: | 8 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 21 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 7 | 15. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
ShinLon (#1403) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
Összsúly: 46.25 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | orgyilkos tőr (#225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
22 | arany (#50) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
16 | víz (#27) |