Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 3. 9h:06' EZ A 831. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 832. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
ef 4 501 | energia fejlesztése 4 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
hu 57 11 123 | hulladék: 57 11 123 |
hu 64 222 | hulladék: 64 222 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Pikoló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 549 | bemész az 549. épületbe |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálmadár fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [18,-5] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő trikornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a láplidérc jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 11 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a láplidérc sáros testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [19,-4] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 2 5 | megveszed a 2. tárgyat 5 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a sírlidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sírlidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [18,-2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [18,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [17,1] Továbbra is dombság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 82 | keresed a 82. szörnyet |
fog 82 219 | elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal |
szm 82 | megölöd a 82. szörnyet |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a spagulár bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a spagulár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 1 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 14 (18) | Szint: | 13 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 167/167 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 31/1 | Pénz: | 213 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 24/20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/48 (+14%) | szúrófegyverek: | 8/33 (+8%) | dobófegyverek: | 17/79 (+27%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
70,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/16 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 11/57 (+35%) | 3. mászás: | 4/9 |
4. csapdakészítés: | 6/17 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/21 | 6. gyógyítás: | 20/98 |
7. felderítés: | 4/59 | 8. szörnyidomítás: | 1/54 | 9. teológia: | 1/26 |
10. harcművészetek: | 16/1 | 11. szörnyismeret: | 4/16 | 12. vadászat: | 4/18 (+4%) |
13. bányászat: | 5/93 (+34%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 41, 42, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1002 TU szükséges.) |
Összsúly: 42.41 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | csontkés (#11) | 2 | csontszablya (#64) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | láncing (#222) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | xirnox szív (#213) |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |
-8 | |
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|