Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 9. 9h:14' EZ A 91. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 92. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 20 pontért |
* 2. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
v 15 312 5 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
16 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leanan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal végigmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [78,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank izmos hátát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 1 4 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával megvagdalod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [78,68] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arisztotelész irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dűnekukac került az utadba. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dűnekukac bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dűnekukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a dűnekukac testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dűnekukac bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,69] Bozótos terepre értél.
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
fkt 114 10 | felt. készítesz a 114. tárgyat (10 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY) Két királygyík bőrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytű kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy surranó kígyó bőrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod (automatikusan oda teszed őket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tőled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A tegez csak lőfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned, de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.) |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY) Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el... |
HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT) Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül. |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 15 (17) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 147/79 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 77/0 | Pénz: | 235 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 14 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 15 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 17 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. gyógyítás: | 20 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 2 | 8. taumaturgia: | 2 | 9. szörnyismeret: | 5 |
10. vadászat: | 6 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
pókvadász (#59) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 12. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 40.42 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 6 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) |