Holdakfénye Anário 562. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. júl. 13. 9h:20'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 562. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: júl. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1478
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3028
Ingyenforduló: 2
|
|
HOLDAKFÉNYE ANÁRIO KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
összefutsz White Nor Wacakkal. Raia leghatalmasabb, halhatatlan fõpapja. Egy árnyszõttest, egy bársony övsálat, egy
drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy Istenek Talizmánját, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötõt, egy
lidérckoronát, egy mahagóni kesztyût, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédõt, egy mahagóni vállvédõt, egy
mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötõt, egy natharion talizmánt, egy
Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tûzopálját, egy õsi csizmát, egy õsmágus fülbevalóját, egy
regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy Teremtõ koronáját, egy tûzhaj diadémet és egy
Vlagyimir gyûrûjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy
triklem drakolder trófea és egy élõholt drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett
jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölõt, bal
kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy trikornis a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi
doareg viszi. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy
végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû árnymanó
nõvel. A bõre kreolszínû. Õ After Hut felesége! Leah félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy arany pikkelyvértet, egy
dal.kristálykesztyût, egy Dantor amulettjét, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián
karkötõt, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy törpe bakancsot és egy zafír erõövet
visel. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy õrjáratozó katona trófea teszi egyedivé.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy
ryuku menetpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd
megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Nem látszik valami barátságosnak. Halvány
tapogatódzást érzel az agyadban. Odébbállsz.
Mindenfelé különbözõ árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel
körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni,
mikor egy jól kivehetõ alak indul meg feléd. Elõször csak egy fehér leples szellemnek tûnik, de ahogy közelebb ér, felfedi
arcát. De hisz ez Aarkh a Káoszlovag! Megszólalni se tudsz a meglepetéstõl. Szellemalakok köröznek vészjóslóan
körülötte. Egy kis kéksárkány ül a vállán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után
elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon összefutsz Manó Qpica Kedvesével. Raia tanítványa. Egy angyalok gyûrûjét, egy cetbõr
válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt,
egy örökkéval. rubinját, egy rinóbõr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendõt, egy ryuku
karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy umbatari
karkötõt és egy vark. pecsétgyûrût visel. Ruházatát egy nõstény varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar
hadúr trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében
egy pásztorbotot, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog!
Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ
láthatatlan aura: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz Alor Moával. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy
mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötõt, egy smaragd
védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy taalru
trófea, egy Notermanthi trófea és egy magnetikus praglonc trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára
festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Érzékeled auráját: õ is
semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon találkozol
Miriammal. Dornodon földi és égi helytartója. Egy árnyszõttest, egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy
drakolder gyûrût, egy játékmesteri palástot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mélybíbor
kesztyût, egy mélybíbor lábvédõt, egy mélybíbor vállpántot, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy óriás
fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy õsmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar
gyûrûjét, egy smaragd karkötõt, egy Teremtõ koronáját, egy tûzhaj diadémet, egy tûzúr csizmáját és egy zafír védõgyûrût
visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élõholt drakolder trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea díszíti. Jelet látsz
a ruhájára festve: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy mélybíbor
pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy
gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Sihayával. Egy arany sárk. kesztyût, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany
sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy lidérckoronát, egy mihlanil
medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy õsmágus fülbevalóját, egy regeneráló
övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd karkötõt, egy szem szimbólumot, egy Teremtõ koronáját,
egy tleikan karkötõt, egy tûzúr csizmáját és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élõholt
drakolder trófea és egy Bropxat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Fõnix. Övén 1 kalandozóskalp
fityeg! Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán
tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! A szerelemhitû mélyen meghajol, és tökéletes udvariassággal, a legszigorúbb elf
etikett szabályai szerint köszönt téged, kalandozótársát. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív
energiákat (+8 varázspont). A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összefutsz Krí Wu Shevel. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója.
Egy bársony övsálat, egy Dornodon talizmánját, egy drakolder gyûrût, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy
mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy õsmágus
fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku vadászinget, egy smaragd
karkötõt, egy Teremtõ koronáját, egy tûzhaj diadémet, egy tûzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy yiang kesztyût, egy
yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédõt visel. Ruházatát egy élõholt drakolder trófea, egy triklem
drakolder trófea és egy vtoeken döntõbíra trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy
Fõnix. Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy yiang hárítópajzsot tart. Egy tûzfõnix a hátasa. Málhásállata egy
sivatagi doareg. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Az Álomõrzõ a Béke
jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra
gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre
muzsikálni kezd. Csodálatos! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon találkozol Lendrin Velliannal. Fairlight személyes testõrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínû
rúnáját látod. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyûrût, egy ezüsttölgy kesztyût, egy ezüsttölgy
köpenyt, egy ezüsttölgy vállvédõt, egy gólemgyûrût, egy gyakorlónadrágot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy
lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil övet, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás
fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal
csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy Teremtõ koronáját, egy tleikan karkötõt, egy tûzúr csizmáját és egy villám
szimbólumot visel. Ruházatát egy Nap bírája trófea, egy triklem drakolder trófea és egy vtoeken döntõbíra trófea teszi
egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp
fityeg! Jobb kezében egy tleikan nyársat, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Érzékeled auráját:
semleges jellemû, mint ahogy Te is. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt
vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a
küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összefutsz Dalamarral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi
karkötõt, egy bo'adhun tiarát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy két kard szimbólumot, egy Luthius
karkötõjét, egy mihlanil kesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy topáz
erényövet, egy torz fülkarikát, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy õsöreg hósárkány trófea, egy
elfajzott enkala trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb
kezében egy bronz taidert tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Ragnar kihívott egy
barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled
fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami elõnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó,
hiszen egyszerû! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mû, melyet
embernek neveznek! Mert õ okos, mint egy gnóm, erõs, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors,
mint egy harcmûvész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erõs, mint egy
gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már idõd ezen gondolkozni,
mert eljõ a reggel.
Az aranytermõ erszény 98 aranyat termelt. Varázserõd regenerálódik. (+463 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Pszi energiáid is töltõdnek. (+86 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-24 pszi pont.)
Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot
| Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot
használtál fel, van még 708.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 88. varázslatot
| Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk mûködik
(+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 702.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok.)
[0 pontot használtál fel, van még 702.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 702.]
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot
| Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2
pontot használtál fel, van még 700.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bõröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2
pontot használtál fel, van még 698.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál
fel, van még 696.]
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 88. varázslatot
| Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 696.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot
használtál fel, van még 694.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 694.]
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 78. varázslatot a 88. varázslatot
| Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 690.]
* 6. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 213. varázslatot a 168. varázslatot
| Gyorsvarázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot
használtál fel, van még 688.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 688.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 688.]
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 678.]
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 185. varázslatot a 156. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank
karom.) [0 pontot használtál fel, van még 678.]
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 676.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
kf 641 1 | kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat a jobb kezedbe
| A jobb kezedbe veszed a bronz taidert. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
fa 392 2780 1 | feladod a 392. tárgyat a 2780. kalandozónak (1 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Lord of Night részére szánod. Átadsz 1 mászó-karperecet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki
kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 673.]
faa 135 3 189 | feladod a 135. tárgyat a 3. tárgyat a 189. tárgyat
| Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Lord of Night részére szánod. Átadsz
16 gyöngymangót. Ennek elküldése 41 arany lesz. Átadsz 15 vizestömlõt. Ennek elküldése 41 arany lesz. Átadsz 45 vas
dobónyilat. Ennek elküldése 73 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár
vele. [9 pontot használtál fel, van még 664.]
pbe 4000 2780 | beraksz a bankba 4000 aranyat
| Lord of Night számlájára átutalsz 4000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
v 281 696 724 | elmormolod a 281. varázslatot
| Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a ryuku teremtõerõ
varázslatot! Hosszú koncentrálás után a varázslathoz kiválasztott két ryuku tárgy eltûnik, majd egy harmadik
materializálódik a lábaidnál helyettük: egy ryuku nadrág. [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [50 pontot használtál
fel, van még 614.]
v 281 696 724 | elmormolod a 281. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már
benned van. Létrehoztad a ryuku teremtõerõ varázslatot! Hosszú koncentrálás után a varázslathoz kiválasztott két ryuku
tárgy eltûnik, majd egy harmadik materializálódik a lábaidnál helyettük: egy ryuku sisak. [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). [50 pontot használtál fel, van még 564.]
v 281 696 724 | elmormolod a 281. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztad a ryuku teremtõerõ varázslatot! Hosszú koncentrálás után a varázslathoz kiválasztott két ryuku tárgy eltûnik,
majd egy harmadik materializálódik a lábaidnál helyettük: egy ryuku rövidkard. [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[50 pontot használtál fel, van még 514.]
v 281 695 694 | elmormolod a 281. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a ryuku teremtõerõ varázslatot! Hosszú
koncentrálás után a varázslathoz kiválasztott két ryuku tárgy eltûnik, majd egy harmadik materializálódik a lábaidnál
helyettük: egy ryuku kesztyû. [-200 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 464.]
v 281 1152 1418 | elmormolod a 281. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a ryuku teremtõerõ varázslatot! Hosszú koncentrálás után a varázslathoz kiválasztott két ryuku
tárgy eltûnik, majd egy harmadik materializálódik a lábaidnál helyettük: egy ryuku kesztyû. [-200 varázspont.] Gyógyulsz
(+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 414.]
bb 687 688 689 | beraksz a bankba a 687. tárgyat (688 darabot)
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku sisakot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0
pontot használtál fel, van még 414.]
bb 690 691 692 | beraksz a bankba a 690. tárgyat (691 darabot)
| Beraksz a bank széfjébe 2 ryuku kesztyût. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku nadrágot. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku
csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
bb 693 269 269 | beraksz a bankba a 693. tárgyat (269 darabot)
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 58 purifikátor hájat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0
pontot használtál fel, van még 414.]
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[275,60] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet
találsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy troglodita harcos ijesztett meg.
{egyik sebzési módja: 2x 20d4+35.} Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdõjáróként egy
pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel
rejtekedbõl. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Garmhuun familiáris volt. {max. életpontja: 2108-2357.} Amikor már
eltûnt szem elõl, elõbújsz.
[12 pontot használtál fel, van még 402.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 399.]
* 3. BP: | elmormolod a 238. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmondtad az õsi szaporítás
varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csalánvirág. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít
(+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 394.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok
gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 283 TVP-t kell elköltened.] Jóízûen falatozol. (-1
kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 354.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erõsíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt!
Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 243 TVP-t
kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 314.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd
testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 203 TVP-t
kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 274.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Már csak egész
keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 163 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van
még 234.]
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
| Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell
gyakorolnod, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még
200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették
helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz
egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 15, 24.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet
Forrásából. (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A
fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a
hatalomvarázs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a
fürkészõ szemek hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 703 pontot. A következõ
körben tehát 903 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Holdakfénye Anário, egy kopasz, kék szemû, kecskeszakállas ember férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Sheran személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 511. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 562. fordulód.
Erõ: | 82 (87) | | Szint: | 48 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 76 (83) | | Támadás: | 51 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 68 (77) | | Védekezés: | 98 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 34/72 év |
Egészség: | 68 (85) | | Életpont: | 1131/1299 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 84 (92) | | Varázspont: | 2563/1005 | | Pénz: | 61 arany | | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 21/10 | | Pszi pont: | 96/110 | | Halhatatlanság: | 6 % | | | |
|
Eddig összesen 7773 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 17950191 TP-d van. A következõ szinthez még 49809 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, troglodita hadvezér, Garmhuun familiáris. A 535. fordulódban 5108 arany került a bankszámládra. 5797 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 34/9 | | ökölvívás: | 1/9 | | szúrófegyverek: | 50/92 |
vágófegyverek: | 1/22 | | ütõfegyverek: | 6/39 | | lõfegyverek: | 6/16 |
dobófegyverek: | 40/35 | | | | | | |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 37/63 (+22%) | | 2. nyomkövetés: | 178/71 | | 3. lopás: | 1/72 |
4. mászás: | 24/8 | | 5. csapdakészítés: | 39/47 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 12/34 |
7. gyógyítás: | 53/92 | | 8. titkosírás: | 5/99 | | 9. felderítés: | 37/19 |
10. szörnyidomítás: | 14/81 | | 11. teológia: | 158/56 (+11%) | | 12. taumaturgia: | 142/90 (+26%) |
13. versengés: | 20/99 | | 14. zene: | 8/84 | | 15. szörnyismeret: | 53/4 |
16. pszi: | *20/100 | | 17. zárnyitás: | 12/8 | | 18. vadászat: | 13/74 |
19. bányászat: | 34/99 | | 20. úszás: | 135/1 | | 21. fõzés: | 17/51 |
22. ordítás: | 63/83 | | | | | | |
|
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 51 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 60% életpont alatt [teljes gyógyulás (#133)] |
udvarolsz a 2199. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot , csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 3 darabot , csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot , csak egyszer) |
elfogod proteinsólymot (#771) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
õrjáratozó katona (#274), halálelementál (#279), massza (#217), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövõ lények (#9099), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), troglodita hadvezér (#571) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), Thargodan mágus (#318), bûbájlidérc (#761), káoszdémon (#547), vérszomjas karvaly (#555), aranyfecske (#283), Dranadáni Salamon (#616), Garmhuun familiáris (#543), troglodita harcos (#556), groxmati átokmanó (#566) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tûzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtõerõ (#281, 200 VP, 50 TVP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élõholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhõ II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkészõ szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | õsi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthetõ: 50 kör eleji VP regeneráció.
|
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (128,22,2) | méregsemlegesítés (#14) |
mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
háló (#186) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
armageddon (#218) | >> | dûnelord (#341) | | armageddon (#218) | >> | Ovgun (#325) |
élõholt pozdorja (#134) | >> | élõholt õsmágus (#179) | | tûzgolyó (#155) | >> | hótarantula (#464) |
élõholt pozdorja (#134) | >> | õsi szellem (#422) | | élõholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) |
élõholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | | puha ütés (#60) | >> | 35. szintû lényekre |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | troglodita hadvezér (#571) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fürgülés (#92) | >> | troglodita hadvezér (#571) | | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
életpajzs (#142) | >> | õrült varázsló (#255) | | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) |
fürgülés (#92) | >> | Ovgun (#325) | | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás sámán (#324) |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt fõpapom vagy! |
3.) A természet papjai tudják, hogy a mentális képességek is a természet adottságai. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 parafenomén, 1 rohamosztagos, 1 õsmágus. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | cirkuszi surranó (#1234) | 11 | * | császári kesztyû (#723) | 1 | * | dalebg.kristályvért (#564) |
1 | | lidérckorona (#531) | 1 | | mágusköpeny (#453) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | | mithril kesztyû (#463) | 1 | * | Morgan sipkája (#466) | 1 | | õselemek köpenye (#560) |
1 | | ryuku menetpajzs (#1320) | 2 | * | ryuku vállvédõ (#1323) | 1 | | sikamlós búvárruha (#1123) |
1 | * | szirén köpenye (#820) | 1 | * | törpe bakancs (#475) | 2 | | varkaudar csizma (#317) |
Fegyverek és lövedékek |
4 | | agyartõr (#420) | 1 | | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | * | bronz taider (#641) |
17 | | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | | fejsze (#1240) | 1 | | Fényhozó (#637) |
1 | | kampós acélszigony (#455) | >1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
1 | * | kyorg tõr (#902) | 2 | | moa stuki (#413) | 9 | | nyílvesszõ (#108) |
3 | | ryuku harci dárda (#1318) | 2 | | ryuku rövidkard (#1418) | 3 | | troglodita fúvócsõ (#905) |
1 | | varkaudar che-kard (#1112) | 1 | | varkaudar korbács (#1134) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
4 | | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | csillogó fülbevaló (#1122) | 1 | | csillogó karkötõ (#1121) |
8 | | csillogó nyakék (#1120) | 1 | | drakolder póráz (#773) | 9 | | ezüst gyûrû (#180) |
13 | | ezüst karkötõ (#158) | 21 | | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | | gólem talizmán (#811) |
1 | * | halálhozó karkötõje (#816) | 1 | | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) |
1 | | káosztiara (#765) | 2 | | Luthius karkötõje (#527) | 1 | | malachit füzér (#755) |
1 | * | mihlanil medál (#823) | 1 | * | natharion gömb (#865) | 1 | * | rogalhal csuklópánt (#891) |
3 | | rothasztó talizmán (#815) | 3 | | roxati üvegszem (#443) | 1 | | smaragd orrkarika (#730) |
1 | | troglodita gyûrû (#907) | 1 | | Urgod fétise (#561) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
1 | * | Vlagyimir gyûrûje (#822) | 4 | | vortex talizmán (#812) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
12 | | áldott kõ (#642) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 1 | | aranytermõ ládikó (#504) |
21 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 33 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | Ezüstmágus kürt (#697) | 6 | | fáklya (#36) | 3 | | fûszerkeverék (#1170) |
1 | | gyógykenõcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 101 | | kaja (#2) |
4 | | kholden kulcs (#470) | 2 | | kötél (#92) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) |
1 | | Morgan szilánkja (#508) | 3 | | nagy ónixkulcs (#1111) | 2 | | norgat kulcs (#471) |
1 | | nyomkeresõ talizmán (#671) | 1 | | oldalzsák (#1172) | 1 | | olló (#335) |
6 | | pszi kõ (#248) | 1 | | pszi kristály (#618) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) |
2 | | roxati zárfaló (#314) | 48 | | ryuku védõkenõcs (#1154) | 7 | | shinai gömb (#348) |
2 | | smaragd kulcs (#241) | 4 | | sötét tekercs (#535) | 1 | | szeksztáns (#32) |
3 | | szuper dobóháló (#273) | 1 | | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | | Tudás Könyve (#567) |
1 | | tudati fétis (#1151) | 17 | | varázskõ (#305) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | dentor szüttyõ (#590) | [benne 10 csepp kátrány (#580), fér még: 0] |
2 | | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 10] |
45 | | fûszertartó (#210) | [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 218] |
40 | | ryuku harmatgyûjtõ (#1159) | [bennük 1 azúrharmat (#1161), fér még: 1199] |
4 | | sólyomcsõr (#1223) | [bennük 37 pondróvér (#1232), fér még: 11] |
10 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 198] |
4 | | szent kehely (#257) | [bennük 38 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2] |
1 | | toxyl üvegcse (#592) | [benne 3 csepp toxyl (#591), fér még: 7] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 36] |
30 | | zöld üveg (#82) | [bennük 335 csepp ragasztó (#83), fér még: 265] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
13 | | adamantit (#627) | 16 | | amniosz (#203) | 1 | | arkog kõ (#632) |
10 | | borkonyó bibe (#312) | 12 | | cápazsír (#932) | 19 | | csalánvirág (#582) |
15 | | csillezsályalevél (#1253) | 6 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | dlathog kõzet (#829) |
45 | | dözmöng szív (#122) | 15 | | ében toboz (#578) | 2 | | elf csont (#664) |
3 | | ezüstdarab (#326) | 16 | | fokhagyma (#403) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | gór formázó minta (#444) | 111 | | halcsont (#390) | 4 | | iknegurin (#541) |
52 | | jégkristály (#593) | 20 | | kaktuszbogyó (#429) | 8 | | karbin plazma (#199) |
3 | | kék orchidea (#68) | 8 | | kõszem (#304) | 3 | | kvazár (#244) |
1 | | lapkorong (#80) | 1 | | lidércesszencia (#1074) | 1 | | liumbe hajtás (#655) |
1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | mammutbõr (#1078) | 12 | | mihlanil (#539) |
6 | | mutáns csont (#331) | 40 | | nothar bogyó (#923) | 1 | | óndarab (#85) |
1 | | õscápa fog (#1164) | 21 | | pirkit (#153) | 2 | | raaba-gumó (#936) |
1 | | remák szív (#264) | 45 | | ryuku rúnatekercs (#1162) | 4 | | sárkánypikkely (#292) |
1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | | téfea-agy (#172) | 11 | | Thargodan esszencia (#328) |
9 | | trikornis szarv (#198) | 1 | | tükör (#43) | 4 | | vámpírfog (#1221) |
14 | | varkaudar csont (#1113) | 69 | | vasérc (#152) | 59 | | vízionár szem (#102) |
|
Összsúly: 218.45 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
13 | | bahrot bõr (#938) | 150 | | kaja (#2) | 7160 | | Kaldor varázspora (#1272) |
258 | | purifikátor háj (#269) | 75 | | rókafarok (#124) | 5 | | ryuku csizma (#692) |
2 | | ryuku karvédõ (#687) | 2 | | ryuku kesztyû (#690) | 3 | | ryuku köpeny (#693) |
3 | | ryuku mellvért (#689) | 11 | | ryuku nadrág (#691) | 1 | | ryuku sisak (#688) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4082 | | arany (#50) | 16 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | halcsont (#390) |
2 | | isteni könnycsepp (#260) | 1 | | kaja (#2) | 1 | | mászó-karperec (#392) |
1 | | nyílvesszõ (#108) | 58 | | purifikátor háj (#269) | 3 | | ryuku buzogány (#696) |
1 | | ryuku csizma (#692) | 1 | | ryuku evezõ (#1152) | 3 | | ryuku kalapács (#724) |
1 | | ryuku kopja (#694) | 1 | | ryuku szablya (#695) | 1 | | sáfránypor (#211) |
45 | | vas dobónyíl (#189) | 148 | | víz (#27) | 15 | | vizestömlõ (#3) |
1 | | vízionár szem (#102) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | csalánvirág (#582) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(275,60) troglodita harcos (#556), Sheran oltár, Garmhuun familiáris (#543)
2005.07.13 09:10 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 6458. számlára!
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Mostantól valamennyivel többet ad a bolt az õsi birodalmak neves szörnyeitõl szerzett tárgyakért (a gyakorikért kb. tízszer
annyit, a ritkákért kb. húszszor annyit, mint amennyi a neves szörnynek, azaz a korábbi tulajdonásának a szintje).
|