Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 18. 13h:19' EZ A 1409. JÁTÉKHETED, 562. FORDULÓD 1410. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2462 ingyenf: 2 |
* 1. KP: vv 71 59 188 | elmormolod a 71. varázslatot az 59. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: vv 53 210 224 | elmormolod az 53. varázslatot a 210. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 63 26 165 | elmormolod a 63. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: vv 28 157 132 | elmormolod a 28. varázslatot a 157. varázslatot a 132. varázslatot |
* 5. KP: vv 209 177 147 | elmormolod a 209. varázslatot a 177. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: vv 26 90 178 | elmormolod a 26. varázslatot a 90. varázslatot a 178. varázslatot |
vv 242 140 140 | elmormolod a 242. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
v 181 310 65 | elmormolod a 181. varázslatot |
345 | 346 | 347 | |
17 | |
|
|
18 | |
|
|
19 | |
|
|
[310,65] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
ve 176 40 | megveszed a 176. tárgyat 40 |
ve 269 10 | megveszed a 269. tárgyat 10 |
vv 147 140 140 | elmormolod a 147. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
be 678 | bemész a 678. épületbe |
be 681 | bemész a 681. épületbe |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a jégelementál testét. (3 támadással 379 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A jégelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A jégelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 453 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a talriai behemót testét. (5 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 48 kaját. 22 076 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1701, sebződés: 225, gyógyulás: 256, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [347,19] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 467 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 146 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a zafír sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány fejét. (2 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1414, sebződés: 499, gyógyulás: 197, összesen: -302 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 42 életpontot vesztettél. A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Zinthurg pallossal megvágod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 84, gyógyulás: 131, összesen: +47 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 470 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (95 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal kissé megkarcolod a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1221, sebződés: 564, gyógyulás: 158, összesen: -406 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [349,19] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősöreg góliát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a Kudral ostorát a másikra támadsz. Kudral ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hangcsapás varázslatot. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 20 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 170, gyógyulás: 198, összesen: +28 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 36 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb vállát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr jobb oldalát. (4 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 53, gyógyulás: 102, összesen: +49 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 29 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a zafír drakón jobb szárnyát. (5 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvágod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 122, gyógyulás: 152, összesen: +30 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a taalru herceg fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 47, gyógyulás: 143, összesen: +96 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 52 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal végigvágod a Sötétség Hercege jobb vállát. (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 57 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 258, gyógyulás: 155, összesen: -103 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [349,17] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 466 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 77 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány testét. (5 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 446, gyógyulás: 181, összesen: -265 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megcsapod a zafír drakón jobb hátsó lábát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 78, gyógyulás: 154, összesen: +76 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Eláraszt a tűz. (263 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 18 madártoll, grifftojás, 18 pirkit, csuklyavirág. Megmarkolva a Kudral ostorát ellenfeledre támadsz. Kudral ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Folrang jobb vállát. (7 támadással 1021 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Folrang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A Folrang farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd a Folrang bal szárnyát. (4 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A Folrang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A Folrang farkával a kezedre csap. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A Folrang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Szereztél 1 tűzúr csizmáját. 30 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1659, sebződés: 711, gyógyulás: 339, összesen: -372 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [351,18] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy sárkánybarlangot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +108 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 468 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, csak ezért nem fagysz teljesen csonttá. (85 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal épp hogy eltalálod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vasérc, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1165, sebződés: 580, gyógyulás: 146, összesen: -434 ÉP}
(Továbbmész...) [352,18] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy magnetikus praglonc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (312,11)-> 200 arany, -2 ÉP] 9 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 2, gyógyulás: 129, összesen: +127 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragd drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a smaragd drakón testét. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 102, gyógyulás: 147, összesen: +45 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 468 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 155 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (86 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány testét. (2 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 557, gyógyulás: 184, összesen: -373 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru jobb karját. (2 támadással 250 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a lidérckirály testét. (5 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). A lidérckirály karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 12, gyógyulás: 132, összesen: +120 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 717 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1956 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 22, gyógyulás: 128, összesen: +106 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Rém sötét esszenciáját. Kritikus ütés! (2 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Rém testét. (5 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Zinthurg pallossal megvagdalod a Rém testét. (2 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 18 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 105, gyógyulás: 186, összesen: +81 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az áldott okerón farkát. (5 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón fejét. (2 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 áldott követ. 1 522 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 0, gyógyulás: 178, összesen: +178 ÉP}
* 1. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 2. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 3. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 5. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 6. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 7. BP: gyk 1736 50 0 | gyakorolsz az 1736. tárggyal 50 pontért |
* 8. BP: gyk 1736 50 0 | gyakorolsz az 1736. tárggyal 50 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 464 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragd sárkány jobb vállát. (5 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 344, gyógyulás: 183, összesen: -161 ÉP}
* 9. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Erő: | 77 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 65 (75) | Támadás: | 90 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 64 (74) | Védekezés: | 148 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/69 év |
Egészség: | 67 (85) | Életpont: | 1915/2062 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (83) | Varázspont: | 3262/1971 | Pénz: | 4846 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 408/12 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 23 |
vágófegyverek: | * 32 | ütőfegyverek: | 49 | lőfegyverek: | 38 |
dobófegyverek: | 19 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (100%) << Kudral ostora (#1736) (80%) << biami kvazárlándzsa (#568) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -35.); ében nyílvessző (#848) (36 -49.); gránátlövedék (#526) (50 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
353,18 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 415 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 12. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 84, 86, 82, 85, 89, 93, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/11 | Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38 | 2. nyomkövetés: | 144 | 3. lopás: | 15 |
4. mászás: | 25 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 22 |
7. gyógyítás: | 221 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 123 | 12. taumaturgia: | 203 |
13. versengés: | 10 | 14. harcművészetek: | 8 | 15. zene: | 7 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 32 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 43 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 999 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot, csak egyszer), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
adószedő (#234), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), halálelementál (#279), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), viharóriás sámán (#324) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), rothadó borzalom (#633), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
éjfattyak (#9096), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 30 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | hatalomvarázs III (#532, 400 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
esszenciacsapolás (#529, 500 VP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (511) | Pörhemór köre (#205) (103,7,1) | vámpirizáció (#1) (644,80) | áldomás (#6) (785,36) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | mágiadagály (#132) | túlvilág lehelete (#177) |
tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), lidércidézés (#219), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
puha ütés (#60) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | |
háló (#186) | >> | tűzelementál (#276) | háló (#186) | >> | aranyfecske (#283) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | Folrang (#331) | |
háló (#186) | >> | márvány drakón (#322) | Asylux csapdája (#233) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | |
méregfelhő III (#229) | >> | bosszantó apróság (#452) | Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | pusztító végzet (#106) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | méregfelhő III (#229) | >> | kreiton idéző (#510) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pirogólem (#514) | méregfelhő III (#229) | >> | achát gólem (#515) | |
pusztító végzet (#106) | >> | torz gólem (#516) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | Thargodan berzerker (#377) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | energiapajzs (#103) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
energiapajzs (#103) | >> | Raia angyala (#333) | tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz számomra 5 vortex amulettet - ezek jelentik a kulcsot az ősvortexekhez, és így a Sötét Föld feletti uralomhoz. |
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 7) |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 13, 21, 33, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 60, 62, 63, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 84, 85, 86, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 178, 193, 279. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 24, 26, 33, 35, 36, 40, 43, 46, 50, 52. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 5 | grifftojás (#179) | 17 | isteni könnycsepp (#260) | |||
19 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
25 | pirkit (#153) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2384 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 6 | csalánvirág (#582) | |||
1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | galachmit (#310) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
37 | kaja (#2) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rémplazma (#616) | 2 | toxyl üvegcse (#592) | |||
1 | tűzúr csizmája (#533) | 2 | vasérc (#152) |
345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | |
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|