Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 20. 14h:49' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 564. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat legkorábbana 565. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Babsaláta egy pszi-acéltorony felrakásával nyit. Védekezően feszül agyad köré. Reno Rainess a biztonság kedvéért mentális energiát gyűjt, és kifeszít egy pszi-acéltorony pszit maga körül. Chlovia felhúz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst.
Babsaláta pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 2368 életpontot sebzett. Reno Rainess egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 2168 életpontot sebzett. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 1607 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az ellenfél mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást - célpontja Babsaláta. Semmi eredménye! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat, ami Babsalátát célozza. A támadása hatástalan volt. A pszionikus entitás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5849 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Babsaláta kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy gyémántplazmát). {Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 6143, összes sebződés: 0}
Iron Hand felhúz egy védelem tűz ellen varázslatot. Babsaláta gyorsan felrak egy védelem tűz ellen varázslatot. Lad egy pszi-acéltorony felrakásával nyit. Védekezően feszül agyad köré.
Reno Rainess feldob magára egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Brandon feldob magára egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Chlovia elmormol egy fizikai pajzs varázslatot. Chlovia elmormol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot.
Iron Hand koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1088 életpontot sebzett. Babsaláta koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 2445 életpontot sebzett. Lad mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. 2823 életpontot sebzett. Reno Rainess egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Brandon az ellenfélre lesújt egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy pukk varázslat. [Lad:] 10000 életpontot vesztett. Egy pukk varázslattal köszönt az ellenfél benneteket. [Lad:] 10000 életpontot vesztett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4289 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 6356, összes sebződés: 20000}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló fejét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és egy rókafarok. 2580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 65, gyógyulás: 62, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
vv 120 385 363 | elmormolod a 120. varázslatot a 385. varázslatot a 363. varázslatot |
kf 992 | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 421 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel megvagdalod a kocsonyakígyó jobb vállát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Wakizashival párszor súrolva eltalálod a kocsonyakígyó testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Démonölővel néhányszor megcsapod a kocsonyakígyó testét. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Wakizashival párszor súrolva eltalálod a kocsonyakígyó testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2217, sebződés: 537, gyógyulás: 346, összesen: -191 ÉP}
kt 429 15 | elkészíted a 429. tárgyat (15 darabot) |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 7, gyógyulás: 160, összesen: +153 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 415 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk bal oldalát. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tlopedmuk fejét. (8 támadással 977 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a tlopedmuk bal lábát. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21696 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2544, sebződés: 333, gyógyulás: 285, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [260,64] Még mindig az erdőben vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét kaszás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1206 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (mivel életpajzs van rajtad.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás bal karját. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás fekete csuháját. (8 támadással 1003 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 148 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvágod a sötét kaszás testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeled 35 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védett meg.) A sötét kaszás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24729 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3130, sebződés: 272, gyógyulás: 12, összesen: -260 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (8 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 131 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 2, gyógyulás: 162, összesen: +160 ÉP}
f 764 775 785 | kísérletezel a 764. tárggyal a 775. tárggyal a 785. tárggyal |
kt 764 775 785 | elkészíted a 764. tárgyat (775 darabot) |
f 757 768 784 | kísérletezel a 757. tárggyal a 768. tárggyal a 784. tárggyal |
kt 757 768 784 | elkészíted a 757. tárgyat (768 darabot) |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
hu 779 781 763 | hulladék: 779 781 763 |
hu 761 | hulladék: 761 |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében tigris testét. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében tigris ébenfekete bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 8 ép-t sebez. Az ében tigris karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az ében tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
14594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 311, gyógyulás: 323, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [258,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Elönt a forróság. A talajból árad, sőt most mintha még a nap is jobban tűzne. Egy gothag döglidérc támad rád. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc bal lábát. (8 támadással 1013 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a gothag döglidérc bal oldalát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a gothag döglidérc bal vállát. (3 támadással 377 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Wakizashival súrolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 14362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2145, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1161 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kristálynyálka jobb oldalát. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-68 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy szent jogar! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 960 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor megkarcolod a kristálynyálka testét. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 55 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a kristálynyálka testét. Kritikus ütés! (2 támadással 316 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy eltalálod a kristálynyálka testét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-56 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-95 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3816, sebződés: 908, gyógyulás: 12, összesen: -896 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1707 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus bal lábát. (8 támadással 249 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a ködmágus fekete csuháját. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 216 életpontot sebeztél. Wakizashival súrolod a ködmágus jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a ködmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24817 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2877, sebződés: 206, gyógyulás: 12, összesen: -194 ÉP}
Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar remete testét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a varkaudar remete bal lábát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A varkaudar remete ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar remete jobb oldalát. (3 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a varkaudar remete testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A varkaudar remete szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2134, sebződés: 94, gyógyulás: 613, összesen: +519 ÉP}
(Továbbmész...) [257,63] A terep továbbra is ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy testzabáló. {védettsége: 170 szúró, 66 vágó, 66 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny mérgező gázt lehel! Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a testzabáló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 854 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló farkát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! A testzabáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Démonölővel megvagdalod a testzabáló pikkelytestét. Kritikus ütés! (2 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Wakizashival kissé megkarcolod a testzabáló kígyózó farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. A testzabáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
14102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1744, sebződés: 149, gyógyulás: 317, összesen: +168 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a testzabáló testét. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (73 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a testzabáló farkát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. Démonölővel végigvagdosod a testzabáló jobb oldalát. (4 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Wakizashival épp hogy eltalálod a testzabáló jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A testzabáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
14102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1742, sebződés: 113, gyógyulás: 314, összesen: +201 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 1012 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 143 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a ro'galhal kísértet bal lábát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (2 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 132 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
14263 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2081, sebződés: 129, gyógyulás: 372, összesen: +243 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 243 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a ködmágus fejét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor meglegyinted a ködmágus bal karját. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vámpírölővel jól megszurkálod a ködmágus testét. Kritikus ütés! (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 219 életpontot sebeztél. Wakizashival párszor súrolva eltalálod a ködmágus jobb lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2411, sebződés: 358, gyógyulás: 12, összesen: -346 ÉP}
v 198 209 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
[209,76] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
p 119 128 | használod a 119. pszi képességet |
be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
lm 21 25 27 | mozogsz 21 25 27 |
Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a púpos varkaudar jobb oldalát. (8 támadással 885 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 146 életpontot sebeztél. 146 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a púpos varkaudar testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. A púpos varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
7726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1245, sebződés: 168, gyógyulás: 344, összesen: +176 ÉP}
lm 32 2 16 | mozogsz 32 2 16 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 43 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar che-pap bal lábát. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (75 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 93, gyógyulás: 276, összesen: +183 ÉP}
Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a púpos varkaudar jobb karját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Kisebb sebet ejt oldaladon a púpos varkaudar. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
7726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 168, gyógyulás: 206, összesen: +38 ÉP}
Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 917 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a púpos varkaudar jókora púpját. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
7726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 187, gyógyulás: 209, összesen: +22 ÉP}
lm 17 | mozogsz 17 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 995 | kézbeveszed/felveszed a 995. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 9, gyógyulás: 135, összesen: +126 ÉP}
(Továbbmész...) [207,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Észreveszel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 43376+4.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kamionoszaurusz testét. (8 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a kamionoszaurusz testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A kamionoszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 77 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 15 amnioszt. 7307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 99, gyógyulás: 207, összesen: +108 ÉP}
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvágod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A szánalmas pondró csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 0, gyógyulás: 219, összesen: +219 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A norpadolótika csápol, de mindhiába. A norpadolótika állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 83, összesen: +83 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
in 3957 972 1622 | leírod a 3957. kalandozónak a 972. szörnyet az 1622. tárgyat |
in 3957 711 1679 | leírod a 3957. kalandozónak a 711. szörnyet az 1679. tárgyat |
in 3957 625 1661 | leírod a 3957. kalandozónak a 625. szörnyet az 1661. tárgyat |
in 3957 618 1674 | leírod a 3957. kalandozónak a 618. szörnyet az 1674. tárgyat |
in 3957 617 1678 | leírod a 3957. kalandozónak a 617. szörnyet az 1678. tárgyat |
in 3957 616 1640 | leírod a 3957. kalandozónak a 616. szörnyet az 1640. tárgyat |
in 3957 615 1676 | leírod a 3957. kalandozónak a 615. szörnyet az 1676. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
FERTŐZÖTT ENTITÁS (7074. SZÖRNY) A pszionikus entitások néha furcsa mutáción mennek keresztül, amely változásnak persze a már megint ghallai halandók isszák meg a levét. Az entitások eredendően nem képesek az anyagi sík dolgainak elfogyasztására, ám a fertőzés megváltoztatja ezt a tényt, és iszonyatos, soha nem csillapodó étvágyat gerjeszt ezekben a szellemlényekben. Minden magára valamit is adó kalandozónak kutya kötelessége elpusztítani a fertőzött entitást, ha szembekerül vele, de ez nem is olyan könnyű feladat, mint hinnéd. Mivel félig az anyagi síkon, de félig a mentáltérben létezik, csak mágikus fegyverrel, és támadó pszi képességekkel lehet kárt tenni benn. A hagyományos varázslatok energiái elenyésznek rajta! |
ELMEVÉDŐ KRISTÁLY (1603. TÁRGY) Ez a hosszúkás, keskeny kristály csupa él, csupa szöglet. Akárhonnan vizsgálod, semennyire sem szimmetrikus, valahogy mégis szabályosnak, tökéletesnek látszik. Mágikus kisugárzása egyáltalán nincs, de ha mentálszemed rányitod, szinte megvakít a belőle áradó hihetetlen pszi-energia. Sajnos fogalmad sincs róla, hogyan lehetne hasznosítani ezt a tárgyat, de persze azért megőrzöd, hátha jó lesz valamire. A következő alkalommal, amikor egy szörny az érintésével tudatpontot vagy pszi-pontot szívna el tőled, menten meg fogod tapasztalni a kristály hatalmát: csak feleannyi mentális energiát fogsz veszíteni, mint egyébként (ehhez semmit nem kell tenned, automatikusan működni fog). Sajnos a kristály minden közbeavatkozásakor veszít egy keveset az erejéből, és előbb-utóbb hasznavehetetlenné válik. A tárgy nem átadható. |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
KOCSONYAKÍGYÓ (598. SZÖRNY) Ez a félelmetesen nagyra nőtt hüllő meglepően rugalmas bőréről kapta nevét, mely még a sötétben is zöldesbordó színben izzik. Állítólag annak köszönheti ezt a furcsa külsőt, hogy nem az anyagi világ szülöttje, hanem a démoni létsíké, amely szörnyen sok ocsmányságot szabadított már a mi kis gyanútlan Ghallánkra. A kocsonyakígyó hengerforma testén pontosan tíz tucat, két arasznál nem nagyobb szárny nő, melyekkel korlátozott ideig ugyan, de képes a levegőben tartózkodni. Ez első pillantásra felfoghatatlannak tűnik még a sokat látott kalandozók számára is, de ha hosszabb ideig figyeled mozgását, rájöhetsz: a veszélyes hüllő idegen világbeli testére csak kis mértékben hat a gravitáció. Szúrófegyverrel nem sok esélyed van, még ha mélyre is döföd a szörny gumiszerű testébe, nem igazán tudsz rajta sebet ejteni. Harapásának permanens mellékhatásait elkerülendő, csupán FT 598 paranccsal fogod megtámadni (vagy ha épp tulajdonságpajzs oltalma alatt állsz). |
EZÜSTTÖLGY KARKÖTŐ (998. TÁRGY) A karkötő foglalatába helyezett ezüst fénnyel ragyogó, ismeretlen eredetű drágakövek (melyek összességében egy ágait minden irányba nyújtogató tölgyfát ábrázolnak) kisugárzása briliáns, nem is csoda, hogy mindig is keresett volt e csupán a legendákból ismert varázstárgy az elf hatalmasságok között. Persze nem csak a szépsége miatt, erre rögtön ráébredhetsz, ha az ezüsttölgy karkötőt a kezedre csatolod: max. ÉP-d 80-nal, védettséged 8-cal, támadásod 1-gyel megnő, és immúnis leszel a kisebb és nagyobb vp vesztésekre. Ezenkívül, ha viseled, és éjfatty támadna rád, te +8, ellenfeled pedig -10 sebzést kap az adott harcra. A tárgy nem átadható. |
PÚPOS VARKAUDAR (703. SZÖRNY) Sok jó kalandozó lelte már halálát amiatt, hogy ennek a szerencsétlen, rokkant varkaudarnak a látványától elfelejtette a kocsmákban elsődleges beszédtémát képező meséket a varkaudarok örökölt gonoszságáról. Pedig elég egy pillantást vetni a szemében rejlő néma gyűlöletre, hogy tudd, nem ez az alkalom az, amikor az első ártalmatlan varkaudarral találkoztál. Sajnos ennek a lénynek a kinézetében, és viselkedésében rejlő kettős csalókaság a múltban is kalandozók ezreit csapta be. Talán épp ezért hagyták őket életben, amikor az invázió leverését követő években a fellázadt csőcselék több ismert varkaudar város lakosságát kiirtotta, majd a pusztítást maguk mögött hagyva föld alá temették a mélybe vezető járatokat. Azóta is néma őrök ők, akik ezeket a kietlen városokat őrzik. Talán a legyőzésével járó jutalom - az utánad érkező kalandozók garantált életben maradása - megér neked annyit, hogy ne menj el e teremtmények mellett harc nélkül. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
Erő: | 81 (108) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 80 (92) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 80 (94) | Védekezés: | 137 (145) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/653 év |
Egészség: | 80 (91) | Életpont: | 1834/2535 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (96) | Varázspont: | 4291/2232 | Pénz: | 2730 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 341/299 | Halhatatlanság: | 25 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 51/10 (+6%) |
vágófegyverek: | 42/22 (+5%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 44/55 (+1%) |
dobófegyverek: | 7/84 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/20 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 178/34 (+42%) | 3. mászás: | 34/14 |
4. csapdakészítés: | 37/51 | 5. csapdaészlelés: | 21/59 | 6. gyógyítás: | 63/43 |
7. titkosírás: | 6/17 | 8. felderítés: | 26/74 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 22/1 |
10. teológia: | 261/61 (+85%) | 11. taumaturgia: | 171/58 (+15%) | 12. versengés: | 19/82 |
13. zene: | 12/31 | 14. szörnyismeret: | 71/0 (+34%) | 15. pszi: | 35/60 (+6%) |
16. zárnyitás: | 8/52 | 17. vadászat: | 14/9 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 40/78 | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 4/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (116,1,4) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) |
hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) | Morgan rúnája (#363) |
méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | istenítélet (#284) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
kiszáradás (#268) | >> | hártyás dermesztő (#585) | kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5230 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) | |||
1 | nyers zafír (#752) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
33 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | amniosz (#203) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | ezüsttölgy karkötő (#998) | |||
2 | Fekete Kehely (#283) | 15 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 43 | smirglilevél (#29) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | xirnox szív (#213) |