Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 26. 9h:17' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 565. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat legkorábbana 566. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc bal vállát. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Wakizashival végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A ryuku futárbérenc lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 2, gyógyulás: 63, összesen: +61 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 385. varázslatot a 363. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
ftv 268 598 | felt. tám/véd. varázslat a 268. varázslatot az 598. szörnyet |
ftv 268 617 | felt. tám/véd. varázslat a 268. varázslatot a 617. szörnyet |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
kf 992 | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
bb 1650 1 | beraksz a bankba az 1650. tárgyat (1 darabot) |
v 198 154 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[154,104] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix.
p 119 129 | használod a 119. pszi képességet |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 129 | bemész a 129. titkos labirintusba |
lm 5 6 9 | mozogsz 5 6 9 |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Wakizashival hatalmas csapásokat adva felmetszed a bölcsőpolip tapadókorongjait. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Wakizashival irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bölcsőpolip homorú búráját. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
lm 10 12 13 | mozogsz 10 12 13 |
Meglengetve a wakizashit ellenfeledre ugrasz. Wakizashival irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bölcsőpolip fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Wakizashival végigvágod a bölcsőpolip homorú búráját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
Megmarkolva a wakizashit ellenfeledre rohansz. Wakizashival kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
lm 14 15 5 | mozogsz 14 15 5 |
Elszántan a másikra támadsz. Wakizashival irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
lm 16 20 21 | mozogsz 16 20 21 |
Megmarkolva a wakizashit ellenfeledre rohansz. Wakizashival kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a wakizashit a másikra rohansz. Wakizashival párszor kilyukasztod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Wakizashival többször mélyen végigmetszed a szikrázó manahal testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Wakizashival kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
lm 25 26 29 | mozogsz 25 26 29 |
Megmarkolva a wakizashit ellenfeledre rohansz. Wakizashival kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Wakizashival alaposan megvágod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (20 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 208, gyógyulás: 52, összesen: -156 ÉP}
lm 30 34 32 | mozogsz 30 34 32 |
Marokra fogva a wakizashit ellenfeledre támadsz. Wakizashival irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Wakizashival kilukasztod a szikrázó manahal jobb oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (17 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 242, gyógyulás: 47, összesen: -195 ÉP}
Megmarkolva a wakizashit ellenfeledre rontasz. Wakizashival többször mélyen végigmetszed a szikrázó manahal jobb oldalát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 105, gyógyulás: 33, összesen: -72 ÉP}
lm 33 34 35 | mozogsz 33 34 35 |
Megmarkolva a wakizashit ellenfeledre rohansz. Wakizashival kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 108, gyógyulás: 39, összesen: -69 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 6 8 | mozogsz délre, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [153,105] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. {támadása: 34.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion ragyás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod az ekharion testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [153,104] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 146-165.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 190 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 192, gyógyulás: 61, összesen: -131 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (8 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. 150 életpontot gyógyultál. Wakizashival súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (76 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A purifikátor császár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 2, gyógyulás: 306, összesen: +304 ÉP}
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Wakizashival megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [153,102] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Ayagira Tanaka. (ld. enc.) {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az Ayagira Tanaka bal oldalát. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Az Ayagira Tanaka lendületes ütése célt téveszt. Az Ayagira Tanaka szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). 1900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [152,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál! {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a gránitelementál bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír bal oldalát. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a szubreális vámpír testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. A szubreális vámpír karmai majdnem eltalálnak! A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 2, gyógyulás: 61, összesen: +59 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a kronokukac farkát. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Wakizashival megcsapod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. Kritikus ütés! (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Wakizashival felnyitod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (8 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 143 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 0, gyógyulás: 159, összesen: +159 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az ekharion fejét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod az ekharion testét. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [150,100] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+3.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 2, gyógyulás: 65, összesen: +63 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rubin sárkány testét. Kritikus ütés! (8 támadással 536 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a rubin sárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 930 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 132 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a rubin sárkány testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 21 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1850, sebződés: 194, gyógyulás: 221, összesen: +27 ÉP}
fa 283 2981 2 | feladod a 283. tárgyat a 2981. kalandozónak (2 darabot) |
pki 6612 | kiveszel a bankból 6612 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Wakizashival felnyitod az ekharion bébi bal vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 elf csont [elf csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1747 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 55, összesen: +53 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
szk 232 | keresed a 232. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ek 273 2 165 | t. energia kisütése: 273 2 165 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 13 216 | t. energia kisütése: 273 13 216 |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY) A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed... |
FENÉKKAVICS (1130. TÁRGY) A fenékkavics a tófenék lapos, tompa szélű drágaköve. Ha a rátelepedett zuzmókat és egyéb élővilágot ledörzsölöd róla, megérted, miért is nevezik drágakőnek annak ellenére, hogy csak egy kavics: ellipszis felületén átlósan több csillogó fény futkározik, ezzel téve különössé ezt az egyszerű követ. Csak egy szép drágakő! Mondanád, és már indulnál az ékszerészhez. De ekkor furcsa bizsergés fut végig rajtad. Mintha a kő beszélne hozzád! Hihetetlen... "Tarts meg, és olyan varázstárgyat készíthetsz belőlem, aminek mindenki csodájára jár!" Szemed elkerekedik, ahogy a zsebedbe süllyeszted a beszélő követ. Most már a világ minden kincséért sem válnál meg tőle! |
AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL) A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van! |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
Erő: | 81 (108) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 80 (92) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 80 (94) | Védekezés: | 137 (145) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/653 év |
Egészség: | 80 (91) | Életpont: | 1834/2426 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (96) | Varázspont: | 4291/1357 | Pénz: | 9284 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 341/312 | Halhatatlanság: | 25 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 (+60%) | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 51/10 |
vágófegyverek: | 42/29 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 44/55 |
dobófegyverek: | 7/84 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/31 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 178/46 (+12%) | 3. mászás: | 34/18 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 37/51 | 5. csapdaészlelés: | 21/59 | 6. gyógyítás: | 63/43 |
7. titkosírás: | 6/17 | 8. felderítés: | 26/74 | 9. szörnyidomítás: | 22/1 |
10. teológia: | 263/4 (+143%) | 11. taumaturgia: | 171/71 (+13%) | 12. versengés: | 19/82 |
13. zene: | 12/31 | 14. szörnyismeret: | 71/34 (+34%) | 15. pszi: | 35/65 (+5%) |
16. zárnyitás: | 8/52 | 17. vadászat: | 14/9 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 40/85 (+7%) | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 4/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +165 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (116,1,4) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) |
esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) |
varázsenergia (#161) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) |
Morgan rúnája (#363) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | istenítélet (#284) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
kiszáradás (#268) | >> | hártyás dermesztő (#585) | kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | |
kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | kiszáradás (#268) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | 4 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | lélekkő (#1650) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6554 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
12 | csigakagyló (#1131) | 2 | fenékkavics (#1130) | 2 | halcsont (#390) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 1 | pszi kő (#248) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
72 | víz (#27) |