Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 24. 12h:08' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1177 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Salamon felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Otyik egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára.
Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -16 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Salamon ellenfelére Asylux csapdája varázslatot lő. Az ellenfél támadása csökkent. Otyik támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre tűzgolyó varázslatot lő. 238 életpontot sebzett.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a veszett gorilla csapzott bundáját. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Salamon vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a veszett gorilla testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Otyik szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a hosszú íjjal célba találjon. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a veszett gorilla jobb karját. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Felkészülsz a spirituális extenzióra.
Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a veszett gorilla testét. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a veszett gorilla fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő).
Moa ravatalozóval Salamon megkarcolja a veszett gorilla megtépázott szőrét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Raia pallosával Otyik súrolja a veszett gorilla csapzott bundáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal Otyik súrolja a veszett gorilla fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Otyik pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 63 életpontot sebzett. A veszett gorilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A veszett gorilla megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A veszett gorilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3795 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Salamon kutat át a szörnyet. Talál valamit Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 0, gyógyulás: 144, összesen: +144 ÉP, összes sebzés: 2352, összes sebződés: 0}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy isteni átok. Ellenfeled -16 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra támadsz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 639 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A 7 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 2. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat a 971. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 161. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 916. tárgyat |
at 2819 8 | TU-t adsz át a 2819. kalandozónak 8 |
vv 137 147 275 | elmormolod a 137. varázslatot a 147. varázslatot a 275. varázslatot |
tv 307 | támadó/véd. varázslat a 307. varázslatot |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy isteni átok varázslat. Ellenfeled -16 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány jobb oldalát. (9 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal csak érinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 39 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 206, gyógyulás: 203, összesen: -3 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a shokara bogár testét. (8 támadással 729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a shokara bogár bal hátsó lábát. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal csak érinted a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A shokara bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
11157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 0, gyógyulás: 133, összesen: +133 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -16 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan amazon jobb lábát. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan amazon bal lábát. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a tleikan amazon testét. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tleikan amazon bal lábát. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal súrolod a tleikan amazon testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2445, sebződés: 192, gyógyulás: 6, összesen: -186 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy isteni átok. Ellenfeled -16 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton lich foszladozó testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton lich groteszk fejét. (9 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a kreiton lich foszladozó testét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kreiton lich csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a kreiton lich testét. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a kreiton lich testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kreiton lich elhibázza az ütést csápjával. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton lich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 iti tekercs. 16841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2407, sebződés: 200, gyógyulás: 276, összesen: +76 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy isteni átok varázslat. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc szellemalakját. (9 támadással 945 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-64 életerő). A bo'adhun lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12860 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2238, sebződés: 124, gyógyulás: 138, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [257,97] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kettéroppantó. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kettéroppantó jobb oldalát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kettéroppantó bal oldalát. (9 támadással 955 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a kettéroppantó irtózatos combját. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a kettéroppantó fejét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal csak érinted a kettéroppantó testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2220, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg jobb lábát. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg bal lábát. (6 támadással 669 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy isteni átok. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző jobb első lábát. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (9 támadással 919 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a tleikan házőrző testét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a tleikan házőrző testét. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tleikan házőrző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2413, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan hadúr jobb oldalát. (9 támadással 915 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a tleikan hadúr testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Előrehajolva csap a tleikan hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 104, gyógyulás: 4, összesen: -100 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (9 támadással 940 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal csak érinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 szent jogar, egy fűszertartó, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1469, sebződés: 201, gyógyulás: 206, összesen: +5 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón jobb oldalát. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a hájas okerón hájas derekát. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a hájas okerón fejét. (6 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Démonölővel néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (3 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1996, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) [256,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Tamarinai Geodrin, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs! {egyik sebzési módja: 2x 14d18+40.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs jobb szárnyát. (9 támadással 899 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 99, gyógyulás: 3, összesen: -96 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 932 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kreiton bűvölő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Daramoula pálcájával megpöccinted a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal csak érinted a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton agy. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2088, sebződés: 48, gyógyulás: 129, összesen: +81 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 529 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót bal oldalát. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (55 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót termetes combját. (9 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a tleikan behemót termetes combját. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tleikan behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tleikan behemót testét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal súrolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tleikan behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jáde rakshallion [jáde rakshallion ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2488, sebződés: 57, gyógyulás: 73, összesen: +16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg bal vállát. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg fejét. (9 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg egyik lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 10325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 48, gyógyulás: 27, összesen: -21 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány jobb első lábát. (9 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal megpöccinted a zafír sárkány fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy pszi kő és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 204, gyógyulás: 119, összesen: -85 ÉP}
h 1168 10 | használod az 1168. tárgyat |
v 198 144 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.
pbe 6000 1058 | beraksz a bankba 6000 aranyat |
fa 1539 1058 1 | feladod az 1539. tárgyat az 1058. kalandozónak (1 darabot) |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel kilukasztod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 37, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [142,60] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork bérgyilász. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+1.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}
le 707 746 824 | leveszed/lerakod a 707. tárgyat a 746. tárgyat a 824. tárgyat |
kf 813 844 1324 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat a 844. tárggyal az 1324. tárgyat |
ba 281 452 455 | nem támadod a 281. szörnyet a 452. szörnyet a 455. szörnyet |
t 281 1 | támadod a 281. szörnyet |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A vércápa sámán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
845 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Mivel ebben a fordulódban már bizonyítottad a rátermettségedet a parti őrség és magad számára, nincs sok értelme és így nem is fogsz a vércápáktól hemzsegő habokba merészkedni. [10 pontot használtál fel, van még 514. Kapsz 8 VP-t.]
be 749 | bemész a 749. épületbe |
fv 32 1 23 | felveszed a 32. tárgyat (1 darabot) 23 |
fv 147 1 47 | felveszed a 147. tárgyat (1 darabot) 47 |
fv 396 1 69 | felveszed a 396. tárgyat (1 darabot) 69 |
ff 28 | felt. fegyverváltás: 28 |
ffk 120 | felt.fv.kozkázata: 120 |
tv 166 43 | támadó/véd. varázslat a 166. varázslatot a 43. varázslatot |
vv 19 26 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
v 1 9999 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 1 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 96 92 54 | elmormolod a 96. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 96 95 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
p 195 30 | használod a 195. pszi képességet |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
szk 189 | keresed a 189. szörnyet |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
kt 22 220 | elkészíted a 22. tárgyat (220 darabot) |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 168. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 211. tárgyat (111 darabot) |
* 7. BP: | beraksz a bankba az 582. tárgyat (82 darabot) |
* 8. BP: | leveszed/lerakod a 477. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY) A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed... |
TYRIEL (777. ELLENFÉL) Nincs fenségesebb látvány az emberi szem számára a Sötét Föld kietlen, élettelen pusztaságaiban, mint a tucatnyi angyal gyűrűjében harcoló Tyriel, Raia első avatárja, amint egyetlen pusztító szavára alsóbbrendű Thargodanok tucatjai fakulnak ki a létezés számukra rendeltetett szövetéből és vakító fényaurája elől hasztalan menekülő Thargodanok százai ismerik meg a végső megsemmisülést a sistergő energiapenge alatt. Ha megpillantod vándorlásaid során, szívedbe ismerős melegség költözik, elfáradt tested újult erőre kap, és talán mégis elhiszed, hogy egy napon a borzalmak eme síkja végleg megtisztul majd a ráragadt fertőtől és gonoszságtól... |
CSILLOGÓ NYAKÉK (1120. TÁRGY) Ha egy ezüst nyakláncra egy csigakagylót felfűzöl, pont középre, hogy a harmónia teljes lehessen, lenyűgöző ékszert kapsz. Nem tűnik bonyolultnak, ugye? Nem is az: 3 TVP-nyi idő alatt bárki meg tudja csinálni. Ha a nyakadba akasztod, +2 szerencsét kapsz. Ezenkívül, ha csillogó nyakéked van, és egy tolvaj próbálkozna nálad, elég csak megpillantania ezt a pompás ékszert ahhoz, hogy letegyen eredeti szándékáról, és végül ezt lopja el (persze ha a tárgyat viseled, a legamatőrebb tolvaj is inkább mást fog választani). Aki pedig egy ilyen ékszert birtokol, egyáltalán nem, vagy csak rendkívül erős koncentrációval tud a lopásra gondolni, és ha bevetésre indul, bizony csak árnyéka lesz eredeti önmagának. [Lopás szakértelme mindenhol az eredeti 2/3-a lesz.] De ez semmi ahhoz a kínhoz képest, amit az okoz, ha a tárgyat eldobni próbálod: lopásod a hozzá fűződő nosztalgikus emlékek hatására permanensen csökken 1-gyel. Persze, ha megacélozod tudatodat, egy ékszerboltban vonakodva bár, de eladhatod e tárgyat negatív következmények nélkül. |
Erő: | 77 (79) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 136 cm |
IQ: | 73 (89) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 73 (80) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 15/22 év |
Egészség: | 73 (88) | Életpont: | 1397/2443 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 85 (92) | Varázspont: | 3464/1157 | Pénz: | 16870 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 37/20 | Pszi pont: | 819/592 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 171 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/0 (+64%) | ökölvívás: | 20/68 | szúrófegyverek: | 33/0 |
vágófegyverek: | 35/84 (+5%) | ütőfegyverek: | 53/93 (+10%) | lőfegyverek: | 22/16 |
dobófegyverek: | 42/83 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -20.); bumeráng (#249) (21 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -40.); vas dobónyíl (#189) (41 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/45 | 2. nyomkövetés: | 171/20 (+18%) | 3. lopás: | 1/11 |
4. mászás: | 33/50 (+21%) | 5. csapdakészítés: | 105/84 | 6. csapdaészlelés: | 20/97 |
7. gyógyítás: | 21/25 (-1100%) | 8. titkosírás: | 8/69 | 9. felderítés: | 31/38 |
10. szörnyidomítás: | 30/46 | 11. teológia: | 317/83 (+32%) | 12. taumaturgia: | 144/74 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 15/80 | 14. versengés: | 27/94 | 15. harcművészetek: | 17/72 (+1%) |
16. zene: | 55/81 (+6%) | 17. szörnyismeret: | 113/12 (+40%) | 18. pszi: | 84/52 (+7%) |
19. zárnyitás: | 40/73 | 20. vadászat: | 17/77 | 21. vitalitás: | 3/79 |
22. bányászat: | 43/42 | 23. úszás: | 14/8 (+32%) | 24. főzés: | 12/2 (+1%) |
25. ősteológia: | 16/36 (+55%) | 26. csapatmunka: | 5/75 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 407 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 539. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ) |
elfogod tűzfőnixet (#215) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
Folrang (#331), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), kreiton lich (#536), eszement trappoló (#549), algaleioda (#474), halálmadár (#351), ősi szellem (#422), aranyfecske (#283), varkaudar katona (#691), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
Elenios hívők (#994), városi tanács tagjai (#9100), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), Raia hívők (#993), triklem drakolder (#275), bosszúálló (#562), mutánsféreg (#554), kyorg őrgólem (#567), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szörnycsábítás (#83) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
menekülés (#212), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi ragyogás (#166) | >> | kék rothasztó (#421) | pszi ragyogás (#166) | >> | massza (#217) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | smaragdgólem (#417) | pszi ragyogás (#166) | >> | vortexmágus (#418) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | az agy kifacsarása (#197) | >> | halálelementál (#279) | |
háló (#186) | >> | albinó küklopsz (#338) | jégoszlop (#231) | >> | halálhozó (#419) | |
háló (#186) | >> | bolyongó lidérc (#388) | háló (#186) | >> | hegyi óriás (#397) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | bűbájlidérc (#761) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lidérctűz (#457) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | harcos hárpia (#485) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | talriai behemót (#312) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | az agy kifacsarása (#197) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | tleikan behemót (#511) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | greén örvény (#443) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | izomernyesztés (#33) | >> | halálmadár (#351) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | armageddon (#218) | >> | Teremtő (#579) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | isteni átok (#307) | >> | 37. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | halálelementál (#279) | fürgülés (#92) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | adószedő (#234) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
vadászskorpió (#542) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 0) |
2.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5456 | arany (#50) | 2 | ezüstdarab (#326) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 3 | deus ex machina (#1) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
1 | iti tekercs (#782) | 1 | kreiton agy (#1142) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 12 | sárkánypikkely (#292) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) |