Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 2. 9h:58' EZ A 566. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD 567. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat legkorábbana 567. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 385. varázslatot a 363. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
v 198 281 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
ftv 284 711 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 711. szörnyet |
ftv 146 711 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 711. szörnyet |
ftv 284 574 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 574. szörnyet |
ftv 284 567 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 567. szörnyet |
ftv 284 7060 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 7060. szörnyet |
be 132 | bemész a 132. titkos labirintusba |
kf 475 1321 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1321. tárggyal |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 132 | bemész a 132. titkos labirintusba |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 132 | bemész a 132. titkos labirintusba |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 132 | bemész a 132. titkos labirintusba |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 137 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 3, gyógyulás: 159, összesen: +156 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod az ekharion bal lábát. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed az ekharion ragyás testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 2325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [150,98] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt tigris közeledik. {max. életpontja: 111-121.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel kilukasztod az élőholt tigris bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed az élőholt tigris jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A fényaura 36 ép-t sebez. Az élőholt tigris karma a fejed mellett suhan el! Az élőholt tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 1897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg torát. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 137 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}
kt 429 20 | elkészíted a 429. tárgyat (20 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Démonölővel párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 490 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Wakizashival megcsapod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A 10 qwarg rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [152,98] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Felfedeztél egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis herceg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 36.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [153,99] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy norpadolótika. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 306 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a norpadolótika szőrös gömbtestét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A norpadolótika elhibázza az ütést csápjával. A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 115 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány bal oldalát. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a rubin sárkány jobb vállát. (7 támadással 863 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A rubin sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyöngymangó, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1698, sebződés: 244, gyógyulás: 209, összesen: -35 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a norpadolótika testét. (3 támadással 325 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a norpadolótika bal hátsó lábát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A norpadolótika elhibázza az ütést csápjával. A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a Zinthurg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel egy hatalmas csapással felmetszed a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (11 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Földelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. A 10 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A 10 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (Az immunitáskő védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Démonölővel végigmetszed a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a Tguarkhan testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 21 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [155,100] Még mindig bozótos.
(Továbbmész...) [156,100] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra támadsz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt tigris testét. Kritikus ütés! (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Karmaival az élőholt tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt tigris feléd harap, de sikertelenül. Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
szk 568 | keresed az 568. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
Erő: | 81 (106) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 80 (90) | Támadás: | 87 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 81 (93) | Védekezés: | 129 (137) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/653 év |
Egészség: | 80 (89) | Életpont: | 1834/2854 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (94) | Varázspont: | 4291/3204 | Pénz: | 7231 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 341/403 | Halhatatlanság: | 25 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 51/11 (+1%) |
vágófegyverek: | 42/43 (+14%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 44/55 |
dobófegyverek: | 7/84 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/31 | 2. nyomkövetés: | 178/58 (+12%) | 3. mászás: | 34/18 |
4. csapdakészítés: | 37/51 | 5. csapdaészlelés: | 21/59 | 6. gyógyítás: | 63/43 |
7. titkosírás: | 6/17 | 8. felderítés: | 26/80 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 22/1 |
10. teológia: | 263/43 (+39%) | 11. taumaturgia: | 171/78 (+7%) | 12. versengés: | 19/82 |
13. zene: | 12/31 | 14. szörnyismeret: | 71/54 (+20%) | 15. pszi: | 35/68 (+3%) |
16. zárnyitás: | 8/52 | 17. vadászat: | 14/9 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 40/86 (+1%) | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 4/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +165 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (116,1,4) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) |
esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) |
varázsenergia (#161) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) |
Morgan rúnája (#363) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
istenítélet (#284) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | kiszáradás (#268) | >> | hártyás dermesztő (#585) | |
kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | |
kiszáradás (#268) | >> | Ssszissszenő (#617) | istenítélet (#284) | >> | Nap bírája (#711) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Nap bírája (#711) | fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | |
fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | |
tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | spiritusz (#170) | 33 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | főnixtoll (#563) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
10 | ramit kő (#226) | 5 | sárkánypikkely (#292) |