Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 25. 16h:41' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 567. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1177 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 2. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat a 971. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 161. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 916. tárgyat |
vv 137 147 275 | elmormolod a 137. varázslatot a 147. varázslatot a 275. varázslatot |
a 886 4533 1 | átadod a 886. tárgyat a 4533. kalandozónak (1 darabot) |
ff 625 | felt. fegyverváltás: 625 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Barnega testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel egy hatalmas csapással felmetszed a Barnega jobb vállát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Barnega nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A Barnega öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
ve 105 | megveszed a 105. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány farkát. (8 támadással 839 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], 13 arany és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 302, gyógyulás: 7, összesen: -295 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor testét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 2, gyógyulás: 64, összesen: +62 ÉP}
h 1168 10 | használod az 1168. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 112 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány testét. (5 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Démonölővel megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 458, gyógyulás: 240, összesen: -218 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó fejét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 2 mocsári penke. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [142,60] Folytatod sétádat a házak közt.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. {védettsége: 85 szúró, 170 vágó, 85 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (8 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az eszement trappoló jobb lábát. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 94 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával súrolod az eszement trappoló vastag alkarját. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal súrolod az eszement trappoló jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 107 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 12548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 643, gyógyulás: 272, összesen: -371 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy isteni átok varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (105 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Démonölővel párszor kilyukasztod a zafír sárkány jobb vállát. (5 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy vas dobónyíl, 3 gyöngymangó, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 354, gyógyulás: 206, összesen: -148 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa bal oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Mivel ebben a fordulódban már bizonyítottad a rátermettségedet a parti őrség és magad számára, nincs sok értelme és így nem is fogsz a vércápáktól hemzsegő habokba merészkedni. [10 pontot használtál fel, van még 805. Kapsz 8 VP-t.]
sze 470 | elengeded a 470. szörnyet |
szm 542 | megölöd az 542. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy isteni átok varázslat. Ellenfeled -17 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió jobb vállát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (8 támadással 643 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a vadászskorpió fejét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a bal karodat! (2 támadástól 533 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a vadászskorpió testét. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a bal karodat! (2 támadástól 576 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vadászskorpió testét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal súrolod a vadászskorpió fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 528 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 17497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2668, sebződés: 1637, gyógyulás: 149, összesen: -1488 ÉP}
sze 549 | elengeded az 549. szörnyet |
be 749 | bemész a 749. épületbe |
[-2,-10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
vv 19 26 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
v 1 9999 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 1 | elmormolod a 6. varázslatot |
ff 28 | felt. fegyverváltás: 28 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
fv 32 1 23 | felveszed a 32. tárgyat (1 darabot) 23 |
fv 147 1 47 | felveszed a 147. tárgyat (1 darabot) 47 |
fv 396 6 93 | felveszed a 396. tárgyat (6 darabot) 93 |
v 96 92 54 | elmormolod a 96. varázslatot |
[92,54] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 96 95 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,108] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy érdekes plakátot látsz a fogadó ajtajára kifüggesztve. Kíváncsiságodtól hajtva közelebb mégy, és kibetűzöd az ákombákomokat.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 198 129 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[129,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy trosnyogó szakóca irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. A kocsmai pletykák szerint kell itt lennie valahol a közelben egy föld alatti barlangrendszernek, amiben medencék találhatók, mindenféle vízi szörnyetegekkel. De sehol semmi. Egy ilyen helynek kell, hogy legyen valamiféle jele. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy elsiklottál egy apró részlet felett, és még egyszer végigjárod a környéket. Egyszer csak egy kerek terméskőre leszel figyelmes. Valamiféle írás látszik rajta, de nem tudod kibetűzni. Jól megjegyzed a helyet, és elhatározod, hogy visszatérsz néhány belevaló barátoddal, és alaposabban felderítitek a környéket. Ki tudja, lehet, hogy épp a titkos, hátsó bejáratot találtad meg? (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.)
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
m 8 | mozogsz északra |
kt 22 330 | elkészíted a 22. tárgyat (330 darabot) |
v 181 134 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[134,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
p 195 16 | használod a 195. pszi képességet |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
at 4449 10 | TU-t adsz át a 4449. kalandozónak 10 |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
tkb 2 2819 18 | többszemélyes kaland beállítás 2 2819 18 |
tv 307 318 | támadó/véd. varázslat a 307. varázslatot a 318. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 168. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 211. tárgyat (111 darabot) |
* 7. BP: | beraksz a bankba az 582. tárgyat (82 darabot) |
* 8. BP: | leveszed/lerakod a 477. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 33 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
GARMHEGYI SZERZETES (599. LÉNY) Garm hegyének legmagasabb pontjain, a szinte mindig hófedte fennsíkokon találkozhatsz ezekkel a visszavonultan élő árnytündérekkel. Nem érintkeznek senkivel, még saját fajtársaik táborát is messzire elkerülik, ha tehetik. Titkon a halhatatlanság elérésére tett kísérleteket folytatnak, és kitartásukat mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az ebben elért siker már több ezer éve várat magára. Persze a testükből lassan, de véglegesen elcsordogáló élettel ők sem tudnak mit kezdeni, hiába dolgoztak ki számtalan formulát, amely a halállal és annak kivédésével kapcsolatos. De a remény minden elpusztított lélekkel tovább nő... Mint a legtöbb árnytündér, a garmhegyi szerzetesek is immúnisak a vámpirizációra. |
Erő: | 77 | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 136 cm |
IQ: | 74 | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 73 | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 15/22 év |
Egészség: | 73 | Életpont: | 1027/1 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 85 | Varázspont: | 3364/1821 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 37/27 | Pszi pont: | 819/771 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 180 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/42 (+42%) | ökölvívás: | 20/68 | szúrófegyverek: | 33/0 |
vágófegyverek: | 35/88 (+4%) | ütőfegyverek: | 53/94 (+1%) | lőfegyverek: | 22/18 (+2%) |
dobófegyverek: | 42/84 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -20.); bumeráng (#249) (21 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -40.); vas dobónyíl (#189) (41 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/55 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 171/37 (+17%) | 3. lopás: | 1/11 |
4. mászás: | 33/50 | 5. csapdakészítés: | 105/89 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/97 |
7. gyógyítás: | 21/25 | 8. titkosírás: | 8/69 | 9. felderítés: | 31/38 |
10. szörnyidomítás: | 30/46 | 11. teológia: | 308/21 (-962%) | 12. taumaturgia: | 134/90 (-984%) |
13. szerencsejáték: | 15/80 | 14. versengés: | 27/94 | 15. harcművészetek: | 17/72 |
16. zene: | 55/96 (+15%) | 17. szörnyismeret: | 113/12 | 18. pszi: | 84/56 (+4%) |
19. zárnyitás: | 40/73 | 20. vadászat: | 17/77 | 21. vitalitás: | 3/79 |
22. bányászat: | 43/42 | 23. úszás: | 14/36 (+28%) | 24. főzés: | 12/16 (+14%) |
25. ősteológia: | 16/61 (+25%) | 26. csapatmunka: | 5/75 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 407 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 539. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ) |
elfogod tűzfőnixet (#215) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
mesélsz 2819. kalandozónak 18. többszemélyes kalandról |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 12) |
Folrang (#331), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), kreiton lich (#536), eszement trappoló (#549), algaleioda (#474), halálmadár (#351), ősi szellem (#422), aranyfecske (#283), varkaudar katona (#691), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
Elenios hívők (#994), városi tanács tagjai (#9100), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), Raia hívők (#993), triklem drakolder (#275), bosszúálló (#562), mutánsféreg (#554), kyorg őrgólem (#567), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szörnycsábítás (#83) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), isteni átok (#307) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
menekülés (#212), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi ragyogás (#166) | >> | kék rothasztó (#421) | pszi ragyogás (#166) | >> | massza (#217) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | smaragdgólem (#417) | pszi ragyogás (#166) | >> | vortexmágus (#418) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | az agy kifacsarása (#197) | >> | halálelementál (#279) | |
háló (#186) | >> | albinó küklopsz (#338) | jégoszlop (#231) | >> | halálhozó (#419) | |
háló (#186) | >> | bolyongó lidérc (#388) | háló (#186) | >> | hegyi óriás (#397) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | bűbájlidérc (#761) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lidérctűz (#457) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | harcos hárpia (#485) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | talriai behemót (#312) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | az agy kifacsarása (#197) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | tleikan behemót (#511) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | greén örvény (#443) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | izomernyesztés (#33) | >> | halálmadár (#351) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | armageddon (#218) | >> | Teremtő (#579) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | isteni átok (#307) | >> | 37. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | halálelementál (#279) | fürgülés (#92) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | adószedő (#234) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 0) |
2.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
Összsúly: 10.95 kg | Megterheltség: 6% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 145 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | álompor (#396) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 285 | tüske (#22) |