Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 23. 12h:02' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat legkorábban a 569. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 455 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2131 ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 287. tárggyal a 834. tárgyat |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
hh 1534 1269 | használod az 1534. tárgyat az 1269. tárgyat |
v 169 9999 10 | elmormolod a 169. varázslatot |
hu 1674 | hulladék: 1674 |
vv 133 67 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 67. varázslatot a 73. varázslatot |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
h 473 5 | használod a 473. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő Tharr Keresztje felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 64 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod az aranyfecske bal szárnyát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő Tharr Keresztje felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 61 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 162, gyógyulás: 162, összesen: +0 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt.
pki 12000 | kiveszel a bankból 12000 aranyat |
fa 68 4304 10 | feladod a 68. tárgyat a 4304. kalandozónak (10 darabot) |
faa 150 733 210 | feladod a 150. tárgyat a 733. tárgyat a 210. tárgyat |
be 710 138 220 | bemész a 710. épületbe |
pbe 32000 3627 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír tekergő ormányát. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kronotapír testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 24, gyógyulás: 123, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [207,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-9 támadás, -9 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Teriád karddal néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4287 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 2, gyógyulás: 161, összesen: +159 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 170 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3851 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 147, gyógyulás: 4, összesen: -143 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 161 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3851 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 140, gyógyulás: 51, összesen: -89 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3851 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 149, gyógyulás: 55, összesen: -94 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg testét. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 171 életpontot sebeztél. A vérkeszeg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 6022 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 177, gyógyulás: 88, összesen: -89 ÉP}
vv 133 73 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az üvegpor szemcséi beterítik az ellenfelet. (-9 támadás, -9 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az aranyfecske jobb szárnyát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 74, gyógyulás: 162, összesen: +88 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-9 támadás, -9 védekezés.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra testét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a hidra nyálkás testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval megütöd a hidra jobb hátsó lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a hidra nyálkás testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3556 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 36, gyógyulás: 117, összesen: +81 ÉP}
(Továbbmész...) [205,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-9 támadás, -9 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske fejét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske aranyszárnyát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő Tharr Keresztje felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Bronz taiderrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 63 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 83, gyógyulás: 166, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [204,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-9 támadás, -9 védekezés.) Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4287 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 15, gyógyulás: 169, összesen: +154 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-9 támadás, -9 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Bronz taiderrel jól megszurkálod az aranyfecske bal szárnyát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 64 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 71, gyógyulás: 168, összesen: +97 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-9 támadás, -9 védekezés.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra jobb hátsó lábát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a hidra bal első lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3556 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 35, gyógyulás: 91, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [202,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az üvegpor szemcséi beterítik az ellenfelet. (-9 támadás, -9 védekezés.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Teriád karddal megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4287 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 906 életpontot sebeztél. Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő hidra nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-9 támadás, -9 védekezés.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra testét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a hidra jobb hátsó lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval megcsapod a hidra testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a hidra bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 7 vizet.) 3556 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 32, gyógyulás: 114, összesen: +82 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-9 támadás, -9 védekezés.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A purifikátor császár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4287 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 11, gyógyulás: 97, összesen: +86 ÉP}
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-9 támadás, -9 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a purifikátor testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1155 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy villámrája védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 38]
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 328 életpontot sebeztél. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1990 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 332 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2236 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 373, gyógyulás: 53, összesen: -320 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 379 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1990 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélytengeri kráken puha testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 153 életpontot sebeztél. Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (8 támadástól 297 életpontot vesztesz.) Triton szigonnyal eltalálod a mélytengeri kráken puha testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (8 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kráken gyűrű (ld. enc.). Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 10564 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 582, gyógyulás: 81, összesen: -501 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az üvegpor szemcséi beterítik az ellenfelet. (-9 támadás, -9 védekezés.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra két fejét is. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a hidra két fejét is. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 3556 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 27, gyógyulás: 90, összesen: +63 ÉP}
vv 133 73 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 215 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy villámrája intéz feléd kihívást. [védettséged: 38]
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1990 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 51, gyógyulás: 4, összesen: -47 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 219 életpontot vesztettél. Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 139 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2236 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 260, gyógyulás: 51, összesen: -209 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája farkát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 312 életpontot sebeztél. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1990 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérkeszeg testét. (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 6022 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 137, gyógyulás: 94, összesen: -43 ÉP}
vv 133 73 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-9 támadás, -9 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger jobb oldalát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2400 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +3% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 19, gyógyulás: 76, összesen: +57 ÉP}
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
vv 133 73 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 27 | elmormolod a 21. varázslatot |
im 0 20 | imádkozol |
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
KRÁKEN GYŰRŰ (1165. TÁRGY) Ritka kincs, amely a mélytengeri kráken egyik csápjára van ráakadva. Valószínűleg egy szerencsétlenül járt matróztól származik, akit nem mentett meg a gyűrű ereje - nem volt neki elég a +12 szerencse és +4 védettség, hogy túlélje a tengeri katasztrófát. A gyűrű használatához szükséges minimális szint 20. |
ZU'LIT FÜLKARIKÁJA (727. TÁRGY) Az egykori nagyhatalmú villámmágus mindig tréfás látvány volt hatalmas arany fülkarikájával, mégsem nevetett rajta soha senki. Inkább irigyelték a fülkarikát - nem is csoda, hiszen +6 teológiát és +6 taumaturgiát ad! Természetesen, ilyen nagyhatalmú varázstárgyat 24-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem hordhat... A tárgy, a korábbiakkal ellentétben, most már szabadon átadható. |
Erő: | 77 (105) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 77 (95) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 77 (93) | Védekezés: | 115 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 15/73 év |
Egészség: | 88 (103) | Életpont: | 1162/1178 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 65 (78) | Varázspont: | 3326/1663 | Pénz: | 705 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 1180/605 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 87 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 25 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 34 |
vágófegyverek: | 36 | ütőfegyverek: | 27 | lőfegyverek: | 17 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (140%) << bronz taider (#641) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); Kaldor varázspora (#1272) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58 | 2. nyomkövetés: | 142 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 31 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 24 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 42 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 126 (+2) | 12. taumaturgia: | 134 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 24 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 54 | 17. pszi: | * 130 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 50 (+1) | 23. csapatmunka: | 5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) |
önanalízis III (#303) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) |
hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
19633 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 5 | fiatalság itala (#473) | 34 | fűszertartó (#210) | |||
39 | Kaldor varázspora (#1272) | 11 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 7 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | borkonyó bibe (#312) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | azúrharmat (#1161) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
10 | halcsont (#390) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 195 | kaja (#2) | |||
1 | kráken gyűrű (#1165) | 13 | purifikátor háj (#269) | 1 | ramit kő (#226) | |||
3 | ryuku evező (#1152) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku nadrág (#691) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sallank nyíl (#129) | 6 | tinta (#101) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |