56. forduló, 58. forduló, Ramirij összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 28. 13h:55'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3121
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

RAMIRIJ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,70] koordinátán.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

d 66 1 eldobod a 66. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (24 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 216.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 208.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[92,69] Továbbra is alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy templomot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [91,69] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr templomot. Délkeletre nézve látsz egy templomot. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy rőtmanó berzerker. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[16 pontot használtál fel, van még 192.]

kt 343 2 elkészíted a 343. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy rézgolyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

flh 11 343 4 felt. lőfegyver haszn. 11 a 343. tárggyal (4 darabot)
Ok, FLH 11 343 4 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[92,70] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő kőevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kőevő bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A kőevő feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Odüsszeusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,71] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Felfedeztél egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Tökéletes Megoldással. Fairlight híve. Egy bronzpáncélt, egy lánckesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bíbor szulfagor trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[16 pontot használtál fel, van még 176.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 14 aranyat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

m 2 mozogsz keletre
[94,71] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 148.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 deus ex machinát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 128.]

m 2 mozogsz keletre
[95,71] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 120.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mutáns pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 magszim belet (ld. enc.). Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[96,72] Még mindig hegyvidéken vagy.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " E Szent Földön végre rátaláltunk egymásra. Háború és béke - az istennel. - DM " Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A természet túltett a mű remekén. Az idő pedig újra megindult. - DM " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,73] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 84.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a téfea magoflux testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy mutáns pók!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg felderítő!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 mozogsz délkeletre
[96,74] Továbbra is magashegységben vagy. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 56.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ragyás burástya farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy ragyás burástya!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 bronzhegyű nyilat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 36.]

kt 19 2 elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kerek követ. [2 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-29 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-14 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

KARAKTERLAP

Ramirij, egy tüsi ősz hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr híve vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 1/4 Magasság: 183 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 Életpont: 187/111 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 77/16 Pénz: 442 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 659 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 946 TP-t kaptál. Jelenleg 161 443 TP-d van. A következő szinthez még 18 557 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, karmos tankány. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 21 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: * 20

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) max. 1 db (5 -10.); rézgolyó (#343) max. 4 db (11 .); kerek kő (#19) max. 1 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 172 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 14
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 22 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 4
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
rőtmanó berzerker (#369), semlegesek (#989), jók (#990), pattanóböde (#145), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) időcsere (#285, 5 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 8, 9, 10, 54.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

Összsúly: 54.49 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 kaja (#2) 18 kerek kő (#19) 1 szöges bőrpajzs (#66)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 deus ex machina (#1)
1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135) 2 magszim bél (#103)
1 rézdarab (#70) 32 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95 96 97
68
69
70
71
72
73
74
75
(91,69) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, rőtmanó berzerker (#369)
(92,69) emberevő (#119), érclelőhely
(92,70) kőevő (#62), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, oltár
(93,70) púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), mutáns pók (#117)
(93,71) vadtroll (#70), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Tökéletes Megoldás (2589. kalandozó), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299)
(94,71) mély szakadék (#154), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), nyuhaj karbin (#110), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111)
(95,71) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), emberevő (#119), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), mutáns pók (#117)
(95,73) mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299)
(96,72) Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár
(96,74) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek