56. forduló, 58. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 22. 9h:09'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,77] koordinátán.
Találkozol egy rongyos koldussal, aki az út szélén kéreget. Mellélépsz, s mintha csak véletlen lenne, kilököd a kezéből a kalapját, majd, mint aki jól végezte dolgát, továbboldalogsz. De mikor visszafordulsz, látod, amint a szerencsétlen tapogatódzva próbálja összekaparni azt a pár érmét, mely szertegurult. Lelkiismereted nógatásra visszamész, és segítesz neki összeszedni pénzét, sőt adsz neki egy aranyat a tieid közül. Jóleső érzéssel folytatod utadat, nem is olyan rossz jónak lenni. Mosolyogva ébredsz, de mikor tekinteted szent szimbólumodra téved, lefagy arcodról a vigyor. Reméljük istened nem látta az álmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.)

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

kno 5 képesség-növelés 5
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 202.]

kt 20 elkészíted a 20. tárgyat
Legyártottál 1 fúvócsövet. [6 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 20 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 19 felt. készítesz a 19. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 22 20 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 23 20 1 felt. készítesz a 23. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 107 10 1 felt. készítesz a 107. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 4 22 felt. lőfegyver haszn. 4 a 22. tárggyal
Ok, FLH 4 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 6 23 felt. lőfegyver haszn. 6 a 23. tárggyal
Ok, FLH 6 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 8 107 felt. lőfegyver haszn. 8 a 107. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[99,78] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi "


(Továbbmész...) [99,79] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Mosolyogva kidobod a nevetséges orgyilkos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sötét gnóm trófeát. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [100,80] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét gnóm került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a sötét gnóm testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, barna szemű, bajuszos troll férfival. Fekete a bőre. Fairlight hűséges követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy kardszárnyú pocok trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mordon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [64 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 76 megveszed a 76. tárgyat
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 18 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 75 megveszed a 75. tárgyat
Vásároltál 1 rézkulcsot. 12 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 mozogsz délre
[100,81] Folytatod sétádat a házak közt.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Észreveszel egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) [8 pontot használtál fel, van még 124.]

be 489 bemész a 489. épületbe
Belépsz a pusztulás sírjai közé. Mintha egy másik világban lennél!
Találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lith-Lien. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[5 pontot használtál fel, van még 119.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a beszéd a holtakkal varázslatot! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Több metódus is létezik a létsíkok közötti utazásra. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] Istened ennek örülni fog. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vashegyű nyilat. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem...

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 20 Szint: 11 Merészség: 3/4 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 150/92 Jellem: gonosz (44) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 46/24 Pénz: 81 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 162 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 993 TP-t kaptál. Jelenleg 18396 TP-d van. A következő szinthez még 6604 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, sötét gnóm, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 .); nyílvessző (#108) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 8
4. mászás: 4 5. csapdaészlelés: 5 (+1) 6. gyógyítás: 22 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 7 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
ShinLon (#1403)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 46.24 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 1 ormánygőte csont (#21) 1 smirglilevél (#29)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 1 fúvócső (#20) 1 rézkulcs (#75)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), sötét gnóm (#132), Mordon (2685. kalandozó)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, Lith-Lien (4010. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek