56. forduló, 58. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jún. 11. 20h:38'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GOLEM765 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,64] koordinátán.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.)

kt 188 6 elkészíted a 188. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 mérg. ubuk dobónyilat. [12 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 8 mozogsz északra
[77,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 183.]

v 7 112 2 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 180.]

v 7 188 6 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 42 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 177.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mérges nyukmár nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 163.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza farkát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a massza. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. vas dobónyíl (ld. enc.). Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 148.]
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+18 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 mozogsz keletre
[78,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 13 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a légirozmár néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A légirozmár farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst karkötőt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 92.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[77,62] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Sűrű szárnycsattogtatással egy kardfogú fülemüle távolodik. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,61] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy halálos morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [75,60] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az emberevő fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy mély szakadékot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Macskaszemű Marion. Látsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 62.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[74,59] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 52.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért,
mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért,
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért,
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, városi teleport (#96) 110 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért,
tolvajvér (#364) 90 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 12.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 2.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 669 bemész a 669. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 323 1 eladod a 323. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 322 2 eladod a 322. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ea 237 1 eladod a 237. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 25 1 elkészíted a 25. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen kavadu iszákot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 231 kísérletezel a 231. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fairlight hűséges követője vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 23 Szint: 14 Merészség: 5/1 Magasság: 155 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 22 Menekülés: 40 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 14 Életpont: 181/143 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 114/10 Pénz: 41 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 384 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 922 TP-t kaptál. Jelenleg 71 905 TP-d van. A következő szinthez még 3 095 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, pattanóböde, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 19 lőfegyverek: 12
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
73,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 3 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 6 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 8 (+7) 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel számomra két grifftojást.
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 15. Szerzett pont: 1549. Beállított erő: 0 Összpont: 1549

Összsúly: 53.35 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 arany (#50) 2 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2)
8 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112) 3 spiritusz (#170)
6 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 dorony tüdő (#212)
1 ezüst karkötő (#158) 1 fekete gyöngy (#99) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 ormánygőte csont (#21) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79
58
59
60
61
62
63
64
65
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130)
(75,60) emberevő (#119), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156)
(76,61) Fairlight oltár, 30. jellempróba, vaskohó (#155), északi aurach (#350)
(77,62) kardfogú fülemüle (#146), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(77,63) mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, sóhajtó dorony (#112), mérges nyukmár (#95), massza (#217)
(78,63) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, ork sámán (#345), légirozmár (#94)

Üzenet küldése a karakternek