56. forduló, 58. forduló, Darrow összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 26. 0h:26'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4625
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

DARROW KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-38] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+28 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 144.]

hu 96 98 249 hulladék: 96 98 249
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

hu 351 192 197 hulladék: 351 192 197
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A tárgy égeti a kezedet - nem használhatod! Talán nem megfelelő a vallásod. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 142.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyu-shuriken és egy vashegyű nyíl (ld. enc.). Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar kölyök a hátadon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-12 védelem) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa, egy csontpálca (ld. enc.), egy sallank nyíl, 3 mérg. ubuk dobónyíl és 2 rézsisak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [85 pontot használtál fel, van még 57.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[43,-39] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Veszélyben a világunk, Sherannak szüksége van Rád! Keresd a Fekete Druidákat! " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Vörös Szonja irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bolhakutya nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [42,-39] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás patkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriás patkány nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [41,-39] Dombos terepre érkeztél. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Találsz egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 18.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[40,-38] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kőevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőevő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 6.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A szervezetedet méreg pusztítja (-14 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem...

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

KARAKTERLAP

Darrow, egy rövid ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 26 Szint: 13 Merészség: 6/1 Magasság: 151 cm
IQ: 16 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 176/139 Jellem: jó (43) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 38/1 Pénz: 431 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 360 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 010 TP-t kaptál. Jelenleg 42 991 TP-d van. A következő szinthez még 5 009 TP szükséges. Trófeáid: bíbor szulfagor, varkaudar bajnok, szeppent rákfatty. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 (+1) lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); mérg. ubuk tüske (#137) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
40,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 126 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 (+1) 9. teológia: 2
10. harcművészetek: 13 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Ludovic (#2842), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (7,10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 11, 12, 20, 26, 53.

Összsúly: 74.98 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontpálca (#329)
1 fekete gyöngy (#99) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157)
2 rézsisak (#72) 1 sallank nyíl (#129) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44 45
-40
-39
-38
-37
(40,-38) kőevő (#62), oltár
(41,-39) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 21. jellempróba, rőtmanó (#55)
(42,-39) óriás patkány (#42), gumifa (#38), oltár
(43,-39) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720), bolhakutya (#17)
(44,-38) varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek