56. forduló, 58. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 14. 12h:25'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,35] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 11. pontnál.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+13 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 1 mozogsz 1
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Elhagyod a gonosz által kísértett házat.
[25 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 137 10 elkészíted a 137. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 mérg. ubuk tüskét. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

flh 11 137 felt. lőfegyver haszn. 11 a 137. tárggyal
Ok, FLH 11 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[94,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Csillag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 1 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak trikornis trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt quwarg trófeát. 1 549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,37] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálmadár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a halálmadár bal szárnyát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálmadár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. Félrehajolsz, de a halálmadár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy korongfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,38] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Ez egy kicsit mély! Félelmeden gyorsan úrrá leszel, majd koncentrálni kezdesz. Lábad alatt meglódul a talaj, és pillanatok múlva már le is lebegtél. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bőrpajzsot. Levitálva hagyod el a helyet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak rőtmanó berzerker trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kérődző etra trófeát. 830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 122.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nyelve van, de mégse nyal:
Hangja van, de magától sose szól.
[5 pontot használtál fel, van még 117.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[92,39] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 367 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [92,40] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (569. épület.)
[20 pontot használtál fel, van még 97.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Lépj beljebb, kedves látogató! - majd beljebb vezet. Ódon bútorok sejlenek fel a homályban, a földön vastag porréteg. A szobán egy macska méretű patkány szalad végig. Megborzongasz. Beléptek egy még sötétebb és homályos szobába. Egy asztalt látsz, túlsó végén egy meghatározhatatlan alakú és külsejű valami ül. Ahogy ránézel, feléd int valamivel, ami akár a keze is lenne. - Foglalj helyet! - hangja mély, parancsoló, emberinek tűnik. Lehuppansz az asztal innenső végénél álló székre. Ahogy beszélgetni kezdtek, kiderül, hogy a ház ura szívesen alkalmazna segítőket, akik leveszik a teher egy részét a Szegényeket Segítő Nodonrod Baráti Kör válláról, persze megfelelő juttatás ellenében. Készségesen ajánlkozol. Az éhezők számára gyűjtünk ruhát, télire. Ehhez nagy szükség lenne néhány vadász tatu bőrre! (Szám szerint nyolc darabra.) Innen északra van egy vad tatu fészek, ott be tudod gyűjteni a szükséges mennyiséget. Elhagyod a kastplomot. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [135 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A környéket gonosz trikornisok fosztogatják. A vezérüket látták már a várostól délnyugatra, délre és délkeletre is. Hozd el nekünk a szarvát, bizonyítva, hogy a jó oldalt szolgálod! [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 gonoszságpont jár.] Elhagyod a kastplomot. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [169 tapasztalati pontot kaptál. (+3 gonoszság.)] Borzalmas dolog történt. Rendünk szent jelvényét, egy jogart elraboltak a város közepén, a palotában pöffeszkedő semmirekellők. Nagyon hálásak lennénk, ha visszaszereznéd az elveszett ereklyét! Íme egy térkép, segítségképp.

9 8
7
11 12
15 13
10
14
3 5
6
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 50. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 3 mérföldre található.

Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[91,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [90,42] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. [36 pontot használtál fel, van még 56.]

kt 36 5 elkészíted a 36. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 fáklyát. [15 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 mozogsz keletre
[91,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 31.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hosszú íjat. (ld. enc.) 159 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 21.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vasvértet. (ld. enc.) 376 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 197 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani.

KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 57. fordulód.

Erő: 14 (22) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 158 cm
IQ: 17 (24) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (30) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 12 (19) Életpont: 299/279 Jellem: gonosz (21) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (31) Varázspont: 234/19 Pénz: 3184 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/3
Eddig összesen 342 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 179 TP-t kaptál. Jelenleg 82 070 TP-d van. A következő szinthez még 37 930 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, élőholt quwarg, ragyás burástya. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 14 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/55 szúrófegyverek: 16/42 (+16%) vágófegyverek: 10/4 (+19%)
ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 15/72 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,54 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/59 (+11%) 2. nyomkövetés: 16/20 (+38%) 3. lopás: 1/25
4. mászás: 4/33 (+5%) 5. csapdakészítés: 4/92 (+18%) 6. csapdaészlelés: 1/41
7. gyógyítás: 9/98 8. titkosírás: 2/26 9. felderítés: 2/7 (+6%)
10. teológia: 3/93 (+14%) 11. taumaturgia: 2/87 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/9
13. versengés: 4/14 14. zene: 1/65 15. szörnyismeret: 3/29
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/16 18. bányászat: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> vadász tatu (#10)
energiatüskék (#29) >> lila brekk (#11)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1466 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 csontkés (#11) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
4 csontszablya (#64) 2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
4 bot (#4) 2 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kerek kő (#19) 4 mérg. ubuk tüske (#137)
3 sallank nyíl (#129) 7 tüske (#22) 11 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkévaló napköve (#2089)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 75]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 2 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 58]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 27]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68]
2 vizestömlő (#3) [bennük 19 korty víz (#27), fér még: 21]
2 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 7 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 21 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 13 krónika (#1725)
8 leviatán hólyag (#2182) 7 rézkulcs (#75) 1 szent jogar (#150)
1 tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 9 aurach fog (#657) 1 csuklyavirág (#133)
5 dözmöng szív (#122) 8 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106) 1 grákóbőr (#41)
5 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 10 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
1 lajhár csont (#236) 2 lapkorong (#80) 4 lapockacsont (#33)
63 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 4 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21) 5 pirkit (#153)
9 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
49 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 2 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 vapár ág (#110)
5 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)
6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 126.97 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
1 trikornis szarv (#198) 10 ubuk tüske (#131) 8 vadász tatu bőr (#15)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 7 fáklya (#36)
1 kis bőrpajzs (#45) 2 madártoll (#112) 4 mérg. ubuk tüske (#137)
3 tüske (#22) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94 95
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
(90,42) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, manaelementál (#290)
(91,41) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 31. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, tetemember (#123)
(91,42) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(92,39) uzbány (#102), 23. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(92,40) útonálló (#130), sötét kastplom (#569)
(93,38) mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368)
(94,35) a 46. labirintus bejárata
(94,36) manaelementál (#290), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 30. jellempróba, Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(94,37) halálmadár (#351), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - 81-es labirintusba bekerült egy vércápa sámán, valamint a 204-es labirintusba 3 Raia szent lovagja. A bekerülésük oka, hogy minden istennél teljesíteni lehessen nyugaton az ugyanolyan sorszámú küldetéseket. Az említett szörnyek azoknak is ott lesznek, akik már bejárták ezeket a labirintusokat.

Üzenet küldése a karakternek