56. forduló, 58. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 16. 10h:19'
EZ A 57. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
58. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat legkorábbana 58. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,50] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy copfos ősz hajú, piros szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Az 1. napon Majtika lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 4. napon összefutsz egy tüsi aranyhajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Ő Pszi Ponty férje! Leah főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod Majtika nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod Majtika testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Majtika nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jéghalál varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+133 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 rinóbőr övet (1600 arany kikiáltási áron), 1 kis aranykulcsot (30 arany kikiáltási áron), 8 gyenge mérget (20 arany kikiáltási áron), 10 spirituszt (20 arany kikiáltási áron), 10 ugh mérget (20 arany kikiáltási áron), 2 dözmöng szivet (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 6. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű rettenetesen sovány mutáns férfival. Fekete a bőre. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bronzpáncélt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy Poomr Ko trófea díszíti. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Immortalis Viator. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 646. hetének nyerőszámai: 30, 5, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 180.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 170.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 24 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 111 129 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 129. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként sallank nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

fvh 41 5317 felt. varázslat haszn. 41
Harci varázslataidat használni fogod minden 41. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

v 6 10 13 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 140.]

m 1 mozogsz északkeletre
[114,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 198 pontot kell rákölteni.)

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 130.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[115,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 84 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat nyakát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az arató csattanat fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy velociraptor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a velociraptor bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A velociraptor beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+33 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [117,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hadroszaurusz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a hadroszaurusz farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a hadroszaurusz jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+30 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [115 pontot használtál fel, van még 15.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[117,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy velociraptor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor jobb karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 1896 255 367 leírod az 1896. kalandozónak a 255. szörnyet a 367. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Trákin csákányát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 1896 259 368 leírod az 1896. kalandozónak a 259. szörnyet a 368. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy holle anyó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kinemfogyó tegezt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 1896 260 369 leírod az 1896. kalandozónak a 260. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőtipró. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránit őrszobort. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 1896 261 370 leírod az 1896. kalandozónak a 261. szörnyet a 370. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trikornis herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vascarai csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 1896 262 1221 leírod az 1896. kalandozónak a 262. szörnyet az 1221. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zsoldoskatona. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírfogat. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4420 24 53 leírod a 4420. kalandozónak a 24. szörnyet az 53. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tavacskát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4420 29 54 leírod a 4420. kalandozónak a 29. szörnyet az 54. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szökőkutat. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4420 30 52 leírod a 4420. kalandozónak a 30. szörnyet az 52. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy surranó kígyó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) patakot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4420 32 84 leírod a 4420. kalandozónak a 32. szörnyet a 84. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4420 34 98 leírod a 4420. kalandozónak a 34. szörnyet a 98. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőszáli disznó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: keresed a 117. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-2 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 2, 30.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 196 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 57. fordulód.

Erő: 17 Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 27 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 212/30 Jellem: jó (157) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 288/21 Pénz: 717 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 87/14 EFejl: 44
Eddig összesen 202 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 61213 TP-d van. A következő szinthez még 13787 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, vérfürdető magszim, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 17 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 14
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 15 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 11 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 5 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 3 17. pszi: 11 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
Majtika (#5317)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
41. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 7 sallank nyíl (#129)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,49) 43. jellempróba, oltár
(115,50) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 44. jellempróba, arató csattanat (#144)
(116,51) velociraptor (#161)
(117,52) hadroszaurusz (#162), Dornodon oltár, 49. jellempróba
(117,53) velociraptor (#161), oltár, 45. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek