56. forduló, 58. forduló, Galain Leingod összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 13. 9h:09'
EZ A 91. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
92. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX

GALAIN LEINGOD KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst papi karkötőt (50 arany kikiáltási áron), 6 borkonyó bibét (240 arany kikiáltási áron), 13 sallank karmot (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy manifesztátor fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. KP: gyógyítás 20 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+14 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 155.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[80,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [81,70] Még mindig füves síkságon vagy. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 90.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 60.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[82,71] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,71] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [80,71] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmazsin huhogó. Itt csata lesz.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 11 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 30.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[80,72] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).


(Továbbmész...) [81,72] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[20 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 148/86 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 12 Varázspont: 81/0 Pénz: 190 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 167 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 540 TP-t kaptál. Jelenleg 15108 TP-d van. A következő szinthez még 1892 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, emberevő, mutáns pók. A 49. fordulódban 500 arany került a bankszámládra. 537 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 14 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 15

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 20 6. felderítés: 1
7. teológia: 2 8. taumaturgia: 3 (+1) 9. szörnyismeret: 5
10. vadászat: 6 11. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
pókvadász (#59) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 38.27 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 tünde nyíl (#554) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 huhogó bibe (#332) 10 kaktusztüske (#114)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,70) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, manaelementál (#290), törpemammut (#115)
(80,71) karmazsin huhogó (#185)
(80,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 47. jellempróba
(81,70) 39. jellempróba, Tharr oltár, sóhajtó dorony (#112)
(81,71) halálmadár (#351), egy ismeretlen isten rúnaköve, gyilkos tetű (#116)
(81,72) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Sheran oltár, tetemember (#123)
(82,70) 35. jellempróba, Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek