Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 13. 9h:11' EZ A 742. JÁTÉKHETED, 571. FORDULÓD 743. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1735 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot a 24. varázslatot a 4. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 157. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal a 306. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 164. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 5. varázslatot a 215. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 188. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
h 150 150 | használod a 150. tárgyat |
h 473 5 | használod a 473. tárgyat |
ba 7167 | nem támadod a 7167. szörnyet |
im 2 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 257 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
v 181 186 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,62] Épületek tűnnek fel.
be 763 | bemész a 763. épületbe |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
im 2 | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Távolról energiaspirál varázslatot lősz a másikra. 292 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen van rajta.) Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 34, gyógyulás: 11, összesen: -23 ÉP}
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 198 189 115 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,115] Még mindig füves síkságon vagy.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 14 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+33 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [187,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy varkaudar che-pap. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar che-pap bal lábát. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 199 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar che-pap nyakát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fényaurád 20 sebzést okoz. Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Energialándzsával többször eltalálod a varkaudar che-pap bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 204 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar che-pap izmos testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 25 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11546 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+60 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 463, gyógyulás: 305, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [186,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy csataremák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 273 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák bal vállát. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a csataremák egyik csápját. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Energialándzsával megdöfködöd a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 103 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megkarcolod a csataremák testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+60 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1654, sebződés: 288, gyógyulás: 265, összesen: -23 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg királynő fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+60 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 264 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 25 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+60 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}
im 2 | imádkozol |
A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar remete izmos karját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával megdöfködöd a varkaudar remete bal lábát. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 213 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete bal oldalát. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Energialándzsával jól megszurkálod a varkaudar remete izmos karját. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 209 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar remete fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a varkaudar remete száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11519 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+60 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1874, sebződés: 485, gyógyulás: 332, összesen: -153 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 134 életpontot vesztettél. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával gyengén megszurkálod a varkaudar őslich testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 202 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-1 varázspont.) Energialándzsával néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich jobb lábát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+60 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 485, gyógyulás: 71, összesen: -414 ÉP}
(Továbbmész...) [185,113] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar böllér nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Energialándzsával többször eltalálod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. Kritikus ütés! (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 193 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar böllér testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. A varkaudar böllér mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Energialándzsával többször eltalálod a varkaudar böllér testét. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 206 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar böllér bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 varkaudar csontot. (ld. enc.) 14283 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+61 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 429, gyógyulás: 86, összesen: -343 ÉP}
(Továbbmész...) [185,112] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+61 életerő.)
im 2 | imádkozol |
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [183,112] Az erdőt síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+61 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával megdöfködöd a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 193 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar böllér megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Energialándzsával megdöfködöd a varkaudar böllér bal karját. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 220 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar böllér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 varkaudar csontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+61 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1902, sebződés: 411, gyógyulás: 83, összesen: -328 ÉP}
(Továbbmész...) [184,113] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar őslich. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem tűz ellen mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar őslich testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Energialándzsával néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich fejét. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+61 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 355, gyógyulás: 64, összesen: -291 ÉP}
im 2 | imádkozol |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csataremák egyik csápját. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Energialándzsával megdöfködöd a csataremák egyik csápját. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel meghorzsolod a csataremák testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+61 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1565, sebződés: 249, gyógyulás: 50, összesen: -199 ÉP}
vv 189 58 | elmormolod a 189. varázslatot az 58. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY) A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog... |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY) Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
VARKAUDAR BÖLLÉR (692. SZÖRNY) Ha vérben forgó szemmel, véres fegyveredet izzadt tenyeredben markolászva, az iménti varkaudar legyőzését követő percekben újabb ellenfelet keresel, akit miszlikbe aprítva hagyhatnál hátra nagyságod bizonyítékaként, még akkor sem örülhetsz annak, hogy egy varkaudar böllér kerül az utadba. Már ahogy kihúzza magát előtted, és látod, hogy még az árnyékához képest is csupán egy kis semmi vagy, inadba szállhat a bátorságod. Hát még ha a dühös fújtatásban önkéntelenül is remegő orrcimpája láttán felméred a belőle áradó agressziót, amely egyik varkaudaréhoz sem fogható... na akkor aztán hamar megtalálod a nyúlcipőt, és talán egy életre megfogadod, hogy a varkaudar faluk fosztogatását inkább másra bízod. A varkaudar böllérek a faj mészárosai, puszta kézzel vadásznak a törzs tagjainak mindennapi betevő falatjai után, és nem egyszer előfordul, hogy egy tyrannoszaurusz rexet is fél kézzel földre kényszerítenek. Emellett csak bosszantják az olyan dolgok, mint a nyámnyila kalandozók állandó zaklatása, úgyhogy tökéletes egyszerűséggel iktatják ki az ilyen zavaró tényezőket. Elvégre miben különbözik az ilyen alakok likvidálásának folyamata a vadonban történő eseményektől? Semmiben. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
Erő: | 76 (102) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 80 (86) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 76 (78) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/45 év |
Egészség: | 75 (79) | Életpont: | 910/690 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (96) | Varázspont: | 3119/0 | Pénz: | 16067 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 37/10 | Pszi pont: | 497/210 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/40 | ökölvívás: | 10/32 (+4%) | szúrófegyverek: | *45/100 (+6%) |
vágófegyverek: | 28/46 | ütőfegyverek: | 33/20 (+5%) | lőfegyverek: | *33/100 |
dobófegyverek: | 33/15 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Pusztítás Botja (#316) (200%) << Démonölő (#625) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/79 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 142/5 (+47%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 25/59 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 37/30 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/58 |
7. gyógyítás: | 123/79 (+180%) | 8. titkosírás: | 10/56 | 9. felderítés: | 35/23 |
10. szörnyidomítás: | 14/17 | 11. teológia: | 182/91 (+36%) | 12. taumaturgia: | 159/11 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 1/89 | 15. harcművészetek: | 7/27 |
16. zene: | 10/52 | 17. szörnyismeret: | 45/38 | 18. pszi: | *41/100 |
19. zárnyitás: | 5/43 | 20. vadászat: | 28/76 | 21. vitalitás: | 5/73 |
22. bányászat: | 42/3 | 23. úszás: | 11/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 56 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 15 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), Dornodon avatárja (#381), Chara-din avatárja (#387), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), nekrit parazita (#787), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), viharóriás (#278), bűbájlidérc (#761), különítmény (#7167) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +50 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (193,41,1) | hadiszerencse II (#24) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | fényaura (#211) |
szürkeáll. aktiv (#71) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | varázsszem (#184) |
esszenciavédelem 2 (#188) | pszi-ernyő (#64) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
háló (#186), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), energiafolyam (#136), élőholt pozdorja (#134), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Oroszlánszagú R. (#2266) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | smaragd sárkány (#326) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | Chara-din avatárja (#387) | |
istenítélet (#284) | >> | rothadó lián (#427) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | Mnebolath (#237) | direkt kontakt. II (#122) | >> | Notermanthi (#257) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Chara-din avatárja (#387) | |
fürgülés (#92) | >> | Dornodon avatárja (#381) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
fürgülés (#92) | >> | smaragd sárkány (#326) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | fürgülés (#92) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Chara-din káoszba taszítja a világot. Gyengítsd őt azzal, hogy a nemlétbe küldöd avatárját! |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió bronz emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 20 királynő, 31 élőholt, 7 vadász, 11 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 7 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 9 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | jégkristály (#593) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | lajstrom medál (#1753) | 4 | lótuszvirág (#447) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | varkaudar csont (#1113) |