Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 26. 12h:09' EZ A 602. JÁTÉKHETED, 576. FORDULÓD 603. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4595 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 209. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 128. varázslatot a 178. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 128. varázslatot a 210. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
* 10. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 517 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor bal szárnyát. (5 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Adamantit pajzzsal megkarcolod az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A pestisaura 6 ép-t sebez. Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 81, gyógyulás: 139, összesen: +58 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 634 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő nyakát. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pestisaurád 7 sebzést okoz. A kreiton bűvölő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1880, sebződés: 47, gyógyulás: 171, összesen: +124 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 838 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal többször eltalálod a tleikan behemót jobb első lábát. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a tleikan behemót termetes combját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Pestisaurád 17 sebzést okoz. A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {GYD:} Olimpikonnal kicsit megbökdösöd a tleikan behemót egyik csápját. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A tleikan behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2464, sebződés: 497, gyógyulás: 261, összesen: -236 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 382 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg jobb karját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {KCC:} Adamantit pajzzsal súrolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 37, gyógyulás: 74, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [247,27] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Joanauth hegyeinek szélén jársz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyaló halál került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a szárnyaló halál jobb szárnyát. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (7 támadással 865 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a szárnyaló halál bal oldalát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) A pestisaura 10 ép-t sebez. A szárnyaló halál feléd harap, de sikertelenül. A szárnyaló halál farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Olimpikonnal többször eltalálod a szárnyaló halál testét. (4 támadással 499 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A pestisaura 10 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyaló halál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Siralmas támadást intéz farkával a szárnyaló halál, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szárnyaló halál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13711 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 196, gyógyulás: 8, összesen: -188 ÉP}
(Továbbmész...) [247,26] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaelementál lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 594 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal többször eltalálod a sziklaelementál nyakát. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal megvagdalod a sziklaelementál sziklakemény testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Mancsával a sziklaelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal néhány helyen meghorzsolod a sziklaelementál bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a sziklaelementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. A sziklaelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A sziklaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12023 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1759, sebződés: 170, gyógyulás: 6, összesen: -164 ÉP}
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 428 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (7 támadással 440 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a kék rothasztó testét. (3 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 32, gyógyulás: 97, összesen: +65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi szellem szellemtestét. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ősi szellem testét. (5 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Adamantit pajzzsal megcsapod az ősi szellem áttetsző karját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A pestisaura 13 ép-t sebez. Az ősi szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 71, gyógyulás: 139, összesen: +68 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 625 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos mandrag testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a tarajos mandrag torát. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a tarajos mandrag testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pestisaurád 18 sebzést okoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1810, sebződés: 126, gyógyulás: 176, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [248,24] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal végigmetszed a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Adamantit pajzzsal végigmetszed a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírkarddal alaposan megvágod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Adamantit pajzzsal alaposan megvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A pestisaura 12 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 7, gyógyulás: 42, összesen: +35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 315 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc fejét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc jobb lábát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [247,24] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy chaktra vadászeb. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 590 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Adamantit pajzzsal súrolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 255, gyógyulás: 165, összesen: -90 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 557 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pestisaura 18 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1754, sebződés: 157, gyógyulás: 164, összesen: +7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 582 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pestisaurád működik (2 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1759, sebződés: 242, gyógyulás: 161, összesen: -81 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a titokzatos kroa testét. (7 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a titokzatos kroa testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a titokzatos kroa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1959, sebződés: 203, gyógyulás: 188, összesen: -15 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 519 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a homogén artikula testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a homogén artikula fejét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a homogén artikula csőrével. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 73 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal jól megszurkálod a homogén artikula gyapjas testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a homogén artikula gyapjas testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. A homogén artikula megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 72 életpontot vesztettél. Nyelvével a homogén artikula eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A homogén artikula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 12689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 389, gyógyulás: 221, összesen: -168 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 598 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 120 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szárnyaló halál nyakát. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a szárnyaló halál bőrszárnyát. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a szárnyaló halál jobb szárnyát. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A szárnyaló halál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a szárnyaló halál, épp csak megsuhint. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13711 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 298, gyógyulás: 8, összesen: -290 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 529 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őshonos sziklozug jobb első lábát. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {KCC:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod az őshonos sziklozug testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pestisaurád 5 sebzést okoz. Az őshonos sziklozug fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1498, sebződés: 141, gyógyulás: 142, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 628 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos mandrag testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a tarajos mandrag testét. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a tarajos mandrag fejét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A tarajos mandrag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1796, sebződés: 162, gyógyulás: 176, összesen: +14 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 732 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 131 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. A lidérctűz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
9073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 316, gyógyulás: 4, összesen: -312 ÉP}
(Továbbmész...) [247,22] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pengekarú nitmák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 553 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pestisaurád 4 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal meghorzsolod a pengekarú nitmák bal oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13183 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 211, gyógyulás: 170, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [247,21] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy vastagbőrű mutak. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 393 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pestisaurád 4 sebzést okoz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 91 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak meglök agyarával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megbököd a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pestisaura 17 ép-t sebez. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 94 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2018, sebződés: 341, gyógyulás: 257, összesen: -84 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 382 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg jobb karját. (3 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Mancsával a púpos zsokarg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1214, sebződés: 38, gyógyulás: 90, összesen: +52 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 547 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök jobb karját. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra rontasz. {KCC:} Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a sötét ülnök bal lábát. (7 támadással 799 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök töprengő fejét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. A sötét ülnök fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1994, sebződés: 130, gyógyulás: 6, összesen: -124 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 106 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző egyik csápját. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. {GYD:} Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton idéző testét. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a kreiton idéző jobb oldalát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjával megérint a kreiton idéző. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal tökéletesen perforálod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a kreiton idéző fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2086, sebződés: 356, gyógyulás: 350, összesen: -6 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 616 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb lábát. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a krathan csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pestisaura 2 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Olimpikonnal többször eltalálod a krathan csontváz jobb vállát. (4 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a krathan csontváz jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád 14 sebzést okoz. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1897, sebződés: 122, gyógyulás: 263, összesen: +141 ÉP}
szk 440 432 | keresed a 440. szörnyet a 432. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat a 821. tárggyal |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 317 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc bal oldalát. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc jobb oldalát. (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1814, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
* 6. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért |
* 8. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 9. BP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat az 527. tárggyal a 817. tárgyat |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
Erő: | 86 (118) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 88 (110) | Támadás: | 79 (80) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 89 (95) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 164/405 év |
Egészség: | 87 (100) | Életpont: | 1358/1294 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (93) | Varázspont: | 3984/122 | Pénz: | 3002 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/26 | Pszi pont: | 433/220 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/40 | ökölvívás: | 29/0 | szúrófegyverek: | 44/42 (+11%) |
vágófegyverek: | 44/14 (+8%) | ütőfegyverek: | 8/48 | lőfegyverek: | 43/44 (+9%) |
dobófegyverek: | 30/0 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (290%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -20.); tünde nyíl (#554) (21 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/28 | 2. nyomkövetés: | 167/6 (+54%) | 3. lopás: | 11/13 |
4. mászás: | 28/81 (+29%) | 5. csapdakészítés: | 43/5 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 31/65 |
7. gyógyítás: | 109/69 | 8. titkosírás: | 16/86 | 9. felderítés: | 29/91 |
10. szörnyidomítás: | 18/59 | 11. teológia: | 242/26 (+101%) | 12. taumaturgia: | 136/14 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 22/68 | 14. versengés: | 22/85 (+9%) | 15. harcművészetek: | 21/46 |
16. zene: | 19/12 | 17. szörnyismeret: | 71/8 (+18%) | 18. pszi: | *46/100 |
19. zárnyitás: | 31/90 | 20. vadászat: | 20/24 | 21. vitalitás: | 6/13 (+6%) |
22. bányászat: | 36/23 (+5%) | 23. úszás: | 14/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 92 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 2 | 6. regeneráció: 4 |
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 8 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 50 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
agyfröccsentő (#666), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), bávatag golombár (#165), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
9366. szövetség (#9366), Ősi Hajnal Lovagjai (#9167), éjfattyak (#9096), Tankcsapda (#3033) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | pestisaura (#210) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | agyfröccsentő (#666) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | agyfröccsentő (#666) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | elektromos pajzs (#51) | >> | kreiton idéző (#510) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Baalgarmon szolgája (#439) | védelem sav ellen (#36) | >> | zseléféreg (#453) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb kincset lezáró ajtót tolvaj nem tudja felnyitni, meg kell tehát szerezned a dalebgad kristálykulcsot! Elég, ha bemutatod oltáromnál. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | csuklyavirág (#133) | 11 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
134 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | artikula bélhólyag (#927) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil medál (#823) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
9 | víz (#27) | 2 | xirnox szív (#213) |