Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 18. 12h:24' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 2 0 0 | elmormolod a 2. varázslatot |
* 2. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
le 814 | leveszed/lerakod a 814. tárgyat |
kf 811 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
d 4 3 | eldobod a 4. tárgyat (3 darabot) |
d 5 2 | eldobod az 5. tárgyat (2 darabot) |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [93,41] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork bérgyilász közeledik. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod az ork bérgyilász nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. Mosolyogva kidobod a nevetséges ragyás burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork bérgyilász trófeát. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 175.]
be 50 | bemész az 50. titkos labirintusba |
lm 3 5 6 | mozogsz 3 5 6 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus jobb karját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az udvari mágus jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az udvari mágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 4 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az udvari mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 367 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a palotaőr jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 7 8 9 | mozogsz 7 8 9 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a palotaőr testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a palotaőr testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a palotaőr fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a palotaőr testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a palotaőr fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 10 15 1 | mozogsz 10 15 1 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a palotaőr jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a palotaőr testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a palotaőr bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sötét gnóm testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
ea 64 4 | eladod a 64. tárgyat 4 |
ea 51 1 | eladod az 51. tárgyat 1 |
ea 100 3 | eladod a 100. tárgyat 3 |
ea 332 2 | eladod a 332. tárgyat 2 |
ea 169 4 | eladod a 169. tárgyat 4 |
ea 112 40 | eladod a 112. tárgyat 40 |
ea 14 25 | eladod a 14. tárgyat 25 |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL) Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek. |
OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY) Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve. |
PALOTAŐR (134. ELLENFÉL) A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
Erő: | 15 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 17 (24) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 22 (30) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 12 (17) | Életpont: | 300/275 | Jellem: | gonosz (23) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (31) | Varázspont: | 239/3 | Pénz: | 3439 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 14/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/55 | szúrófegyverek: | 16/53 (+11%) | vágófegyverek: | 10/48 (+44%) |
ütőfegyverek: | 2/81 | lőfegyverek: | 15/92 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,53 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/59 | 2. nyomkövetés: | 16/20 | 3. lopás: | 1/25 |
4. mászás: | 4/33 | 5. csapdakészítés: | 5/10 (+18%) | 6. csapdaészlelés: | 1/47 (+6%) |
7. gyógyítás: | 9/98 | 8. titkosírás: | 2/26 | 9. felderítés: | 2/7 |
10. teológia: | 4/7 (+14%) | 11. taumaturgia: | 3/7 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 2/9 |
13. versengés: | 4/14 | 14. zene: | 1/65 | 15. szörnyismeret: | 3/29 |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 5/16 | 18. bányászat: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Silistra (#6107) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kobudera (#8) | energiatüskék (#29) | >> | vadász tatu (#10) | |
energiatüskék (#29) | >> | lila brekk (#11) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1082 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | csontkés (#11) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
6 | bronzpenge (#126) | 2 | csontszablya (#64) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | |||
2 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
11 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | rézpáncél (#71) | ||
Sisakok | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | * | vassisak (#160) | ||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | borostyán függő (#162) | 1 | obszidián függő (#195) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | gólem talizmán (#811) | |
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | örökkévaló napköve (#2089) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 45] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 2 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 24] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 24] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 6 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | helytartói jogar (#228) | ||
19 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
13 | krónika (#1725) | 8 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
7 | rézkulcs (#75) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 4 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 9 | aurach fog (#657) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | 8 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 5 | fabontó (#106) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 13 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 2 | lapkorong (#80) | 4 | lapockacsont (#33) | |||
23 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 4 | nektoraf faggyú (#667) | |||
2 | óndarab (#85) | 5 | ormánygőte csont (#21) | 6 | pirkit (#153) | |||
9 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | |||
24 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vapár ág (#110) | |||
5 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) | |||
6 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 128.27 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | |||
2 | csontszablya (#64) | 1 | fáklya (#36) | 2 | huhogó bibe (#332) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 40 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 25 | sünmedve tüske (#14) | 7 | tüske (#22) | |||
4 | uzbány csőr (#169) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
255 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
6 | bronzpenge (#126) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | helytartói jogar (#228) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pirkit (#153) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | vaskulcs (#183) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|