57. forduló, 59. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 24. 9h:45'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat legkorábbana 59. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 rinóbőr öv (eladási ár: 1600 arany, ebből a kezelési költség: 128 arany), 1 kis aranykulcs (eladási ár: 70 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 8 gyenge méreg (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 10 spiritusz (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 10 ugh méreg (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 2 dözmöng szív (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
A 6. napon Majtika megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 szent jogart (520 arany), 1 sámán gyógykenőcsöt (191 arany).
Kid Cloudkicker, amikor összefutottatok, adott neked egy szent jogart. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a varkaudar böllér (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Métely páncélját (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 647. hetének nyerőszámai: 16, 17, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mutáns pók nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 181.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 176.]

* 5. KP: energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 13 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

ftv 41 5317 felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot az 5317. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+35 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 116.]

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 112.]

h 135 1 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 110.]

kf 111 323 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 323. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsthegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[116,54] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebesített tyrannoszaurusz rex. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy hadroszaurusz. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [115,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,54] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [70 pontot használtál fel, van még 40.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[113,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,54] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szeppent rákfatty. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,54] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ragyás burástya. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. [35 pontot használtál fel, van még 5.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: keresed a 117. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 22, 12.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 197 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BÖLLÉR (692. SZÖRNY)
Ha vérben forgó szemmel, véres fegyveredet izzadt tenyeredben markolászva, az iménti varkaudar legyőzését követő percekben újabb ellenfelet keresel, akit miszlikbe aprítva hagyhatnál hátra nagyságod bizonyítékaként, még akkor sem örülhetsz annak, hogy egy varkaudar böllér kerül az utadba. Már ahogy kihúzza magát előtted, és látod, hogy még az árnyékához képest is csupán egy kis semmi vagy, inadba szállhat a bátorságod. Hát még ha a dühös fújtatásban önkéntelenül is remegő orrcimpája láttán felméred a belőle áradó agressziót, amely egyik varkaudaréhoz sem fogható... na akkor aztán hamar megtalálod a nyúlcipőt, és talán egy életre megfogadod, hogy a varkaudar faluk fosztogatását inkább másra bízod. A varkaudar böllérek a faj mészárosai, puszta kézzel vadásznak a törzs tagjainak mindennapi betevő falatjai után, és nem egyszer előfordul, hogy egy tyrannoszaurusz rexet is fél kézzel földre kényszerítenek. Emellett csak bosszantják az olyan dolgok, mint a nyámnyila kalandozók állandó zaklatása, úgyhogy tökéletes egyszerűséggel iktatják ki az ilyen zavaró tényezőket. Elvégre miben különbözik az ilyen alakok likvidálásának folyamata a vadonban történő eseményektől? Semmiben.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 17 Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 27 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 212/62 Jellem: jó (161) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 288/22 Pénz: 1871 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 87/26 EFejl: 46
Eddig összesen 203 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 805 TP-t kaptál. Jelenleg 62018 TP-d van. A következő szinthez még 12982 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, vérfürdető magszim, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 17 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 14
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 12 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 6 (+1) 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 3 17. pszi: 11 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
Majtika (#5317)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tűzeső (#61)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135)
2 pirkit (#153)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(111,54) ragyás burástya (#111), Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba
(112,54) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 44. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)
(113,55) Tharr oltár, arató csattanat (#144)
(114,54) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(115,55) oltár
(116,54) tyrannoszaurusz rex (#160), 47. jellempróba, hadroszaurusz (#162)

Üzenet küldése a karakternek