Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 7. 9h:25' EZ A 745. JÁTÉKHETED, 581. FORDULÓD 746. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1735 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 118 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja Swarnold Arceneger testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a bal lábadat. (5 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd Swarnold Arceneger nyakát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd Swarnold Arceneger testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Ököllel Swarnold Arceneger halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb karodat. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (9 támadástól 762 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +153 ÉP.) Ököllel Swarnold Arceneger többször eltalálja a testedet. (5 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +50 ÉP.) Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Swarnold Arceneger bal oldalát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod Swarnold Arceneger testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Ököllel Swarnold Arceneger gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (7 támadástól 609 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +122 ÉP.) Ököllel Swarnold Arceneger párszor keményen megüti a testedet. (5 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +49 ÉP.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1693, sebződés: 2165, gyógyulás: 647, összesen: -1518 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2460 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+22 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 164. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 5. varázslatot a 24. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 157. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 211. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal a 306. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod az 5. varázslatot a 215. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 188. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 76 24 4 | elmormolod a 76. varázslatot a 24. varázslatot a 4. varázslatot |
vv 161 112 182 | elmormolod a 161. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
kb 454 1 | kiveszel a bankból a 454. tárgyat (1 darabot) |
bb 1113 619 512 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (619 darabot) |
fkt 312 100 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (100 darabot) |
kf 1537 | kézbeveszed/felveszed az 1537. tárgyat |
hu 331 343 68 | hulladék: 331 343 68 |
hu 938 | hulladék: 938 |
kf 1227 1 | kézbeveszed/felveszed az 1227. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 28 625 316 | felt. fegyverváltás: 28 625 316 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[238,69] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy harcos hárpia közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 269 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Energialándzsával megdöfködöd a harcos hárpia testét. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 187 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Energialándzsával többször eltalálod a harcos hárpia testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 111 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a harcos hárpia bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Többször beletép húsodba a harcos hárpia. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 15 madártollat. 11941 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1887, sebződés: 685, gyógyulás: 386, összesen: -299 ÉP}
(Továbbmész...) [239,68] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hájas okerón. {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 265 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón jobb vállát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával jól megszurkálod a hájas okerón bal oldalát. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 189 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A hájas okerón Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Energialándzsával többször eltalálod a hájas okerón nyakát. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megkarcolod a hájas okerón testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A hájas okerón lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a hájas okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11178 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2114, sebződés: 331, gyógyulás: 321, összesen: -10 ÉP}
im 2 | imádkozol |
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 289 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Energialándzsával megdöfködöd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 101 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-40 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Energialándzsával többször eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11414 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1992, sebződés: 490, gyógyulás: 351, összesen: -139 ÉP}
v 96 182 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
[182,30] Lakott területre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy Chara-din avatárja! Ezt kerested. {támadása: 100.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 669 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din avatárja testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Energialándzsával jól megszurkálod a Chara-din avatárja testét. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din avatárja testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A fényaura 21 ép-t sebez. A Chara-din avatárja pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Egy káoszcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13416 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1534, sebződés: 265, gyógyulás: 156, összesen: -109 ÉP}
im 2 | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy hhaar burka mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+53 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [184,32] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. {támadása: 33.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea. 2460 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 32, gyógyulás: 2, összesen: -30 ÉP}
pki 7000 | kiveszel a bankból 7000 aranyat |
pbe 5000 4162 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[239,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet.
[12 pontot használtál fel, van még 721.]
ffk 300 250 150 | felt.fv.kozkázata: 300 250 150 |
im 2 | imádkozol |
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 267 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával jól megszurkálod a hájas okerón hájas derekát. (7 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 198 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a hájas okerón jobb első lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A hájas okerón Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Energialándzsával jól megszurkálod a hájas okerón hájas derekát. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 222 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megérinted a hájas okerón testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy tockost nyomat Neked a hájas okerón! (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A hájas okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10857 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2079, sebződés: 302, gyógyulás: 309, összesen: +7 ÉP}
m 5 2 2 | mozogsz délnyugatra, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: Solisar aurája létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 251 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával jól megszurkálod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a pikkelyes ptog bal első lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Energialándzsával többször eltalálod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a pikkelyes ptog testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A pikkelyes ptog néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11000 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1857, sebződés: 608, gyógyulás: 371, összesen: -237 ÉP}
(Továbbmész...) [239,69] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy katamán ordas lehet. (ld. enc.) {max. életpontja: 1703-1802.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 278 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a katamán ordas jobb oldalát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával többször eltalálod a katamán ordas jobb vállát. (7 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 216 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a katamán ordas jobb első lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Többször beletép húsodba a katamán ordas. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! Energialándzsával többször eltalálod a katamán ordas jobb oldalát. (7 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 208 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a katamán ordas vicsorgó pofáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Többször beletép húsodba a katamán ordas. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11182 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2145, sebződés: 556, gyógyulás: 370, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [240,69] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Látsz egy nothar cserjét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy leviathán lárva. {támadása: 52.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 312 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával jól megszurkálod a leviathán lárva bal csápját. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 231 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a leviathán lárva testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 46 életpontot vesztettél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Energialándzsával jól megszurkálod a leviathán lárva alattomos csápját. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megkarcolod a leviathán lárva fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 12829 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+64 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1858, sebződés: 578, gyógyulás: 350, összesen: -228 ÉP}
v 96 182 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
[182,30] Lakott területre érkeztél.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vv 189 58 58 | elmormolod a 189. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
im 2 5 | imádkozol |
A mészárlásra kiszemelt áldozat hhaar burka varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+14 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 4 gyöngymangó. 2460 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2460 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+54 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 56, gyógyulás: 2, összesen: -54 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod hhaar burka varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+13 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
szk 398 | keresed a 398. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY) Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged. |
GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG) Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 3 napnál rövidebb ideig táborozol. |
KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY) Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt. |
Erő: | 78 (107) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 80 (84) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 80 (75) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/47 év |
Egészség: | 77 (79) | Életpont: | 980/1002 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 83 (89) | Varázspont: | 3190/30 | Pénz: | 4907 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 40/13 | Pszi pont: | 518/179 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 43 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/40 | ökölvívás: | 11/11 (+15%) | szúrófegyverek: | 46/53 (+7%) |
vágófegyverek: | 28/46 | ütőfegyverek: | 33/33 | lőfegyverek: | 34/1 |
dobófegyverek: | 33/64 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << Démonölő (#625) (250%) << Pusztítás Botja (#316) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/1 | 2. nyomkövetés: | 143/2 (+4%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 25/67 | 5. csapdakészítés: | 38/95 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/58 |
7. gyógyítás: | 129/9 (+23%) | 8. titkosírás: | 10/56 | 9. felderítés: | 35/31 |
10. szörnyidomítás: | 20/89 | 11. teológia: | 189/49 (+152%) | 12. taumaturgia: | 159/76 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 1/89 | 15. harcművészetek: | 10/3 |
16. zene: | 10/52 | 17. szörnyismeret: | 46/6 (+34%) | 18. pszi: | 43/2 (+2%) |
19. zárnyitás: | 5/43 | 20. vadászat: | 28/76 | 21. vitalitás: | 5/73 |
22. bányászat: | 42/25 (+3%) | 23. úszás: | 11/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 56 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot ) |
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), Dornodon avatárja (#381), Chara-din avatárja (#387), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), nekrit parazita (#787), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), viharóriás (#278), különítmény (#7167), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (193,41,1) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse II (#24) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | fényaura (#211) |
varázsszem (#184) | esszenciavédelem 2 (#188) | pszi-ernyő (#64) | láthatatlanság (#76) |
varázsenergia (#161) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
háló (#186), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), energiafolyam (#136), élőholt pozdorja (#134), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Oroszlánszagú R. (#2266) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | smaragd sárkány (#326) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | Chara-din avatárja (#387) | |
istenítélet (#284) | >> | rothadó lián (#427) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | Mnebolath (#237) | direkt kontakt. II (#122) | >> | Notermanthi (#257) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | fürgülés (#92) | >> | Chara-din avatárja (#387) | |
fürgülés (#92) | >> | Dornodon avatárja (#381) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
fürgülés (#92) | >> | smaragd sárkány (#326) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | fürgülés (#92) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Chara-din káoszba taszítja a világot. Gyengítsd őt azzal, hogy a nemlétbe küldöd avatárját! |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió bronz emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 20 királynő, 31 élőholt, 7 vadász, 11 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 7 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 9 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
15 | csalánvirág (#582) | 4 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mammutbőr (#1078) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 4 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2181 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | gyöngymangó (#135) | 434 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 15 | madártoll (#112) | |||
5 | spiritusz (#170) | 2 | vasérc (#152) |