Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 3. 9h:51' EZ A 581. JÁTÉKHETED, 581. FORDULÓD 582. játékheted kezdete: júl. 9. A következő fordulódat legkorábban a 582. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 3617 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 2, gyógyulás: 49, összesen: +47 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 466. tárggyal a 822. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1269. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 12, gyógyulás: 115, összesen: +103 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 207 124 | elmormolod a 198. varázslatot |
[207,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 68 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 80, gyógyulás: 97, összesen: +17 ÉP}
m 4 2 1 | mozogsz délre, keletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 5026 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 0, gyógyulás: 118, összesen: +118 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon bal vállát. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3407 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 72, gyógyulás: 4, összesen: -68 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 307 életpontot vesztettél. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2621 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 330, gyógyulás: 59, összesen: -271 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 169 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
4515 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 152, gyógyulás: 61, összesen: -91 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 214 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4953 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 88, gyógyulás: 58, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [208,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [209,124] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy szánalmas pondró. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. (5 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5698 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 75, gyógyulás: 140, összesen: +65 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 69 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 87, gyógyulás: 116, összesen: +29 ÉP}
p 195 22 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 19 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 19 |
p 195 22 | használod a 195. pszi képességet |
at 1661 8 | TU-t adsz át az 1661. kalandozónak 8 |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor bal oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [211,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 5026 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}
(Továbbmész...) [212,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 5026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 0, gyógyulás: 120, összesen: +120 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra két fejét is. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 4168 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 32, gyógyulás: 85, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [214,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Északra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 5026 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 0, gyógyulás: 124, összesen: +124 ÉP}
(Továbbmész...) [215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy villámrája intéz feléd kihívást. [védettséged: 45]
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 288 életpontot sebeztél. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2332 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 318 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 170 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2621 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 363, gyógyulás: 54, összesen: -309 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 153 életpontot sebeztél. A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2332 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az óriás vízi sün testét. (4 támadással 618 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-618 életpont.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4923 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 618, gyógyulás: 4, összesen: -614 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a hidra nyálkás testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 4168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 30, gyógyulás: 85, összesen: +55 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 5026 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 20, gyógyulás: 120, összesen: +100 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[214,122] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vezérfarkas. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vezérfarkas bal lábát. (5 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a vezérfarkas nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5576 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 118, gyógyulás: 118, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb vállát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal megvagdalod a halálhozó testét. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a halálhozó bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 54 életpontot vesztettél. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó testét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 64 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 703, gyógyulás: 163, összesen: -540 ÉP}
vv 133 73 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 73. varázslatot a 277. varázslatot |
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
vv 133 277 277 | elmormolod a 133. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
f 292 | kísérletezel a 292. tárggyal |
szk 239 | keresed a 239. szörnyet |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 28 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért |
Erő: | 83 (118) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 83 (106) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 83 (93) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 15/50 év |
Egészség: | 90 (105) | Életpont: | 1245/1261 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 71 (95) | Varázspont: | 3466/1501 | Pénz: | 16205 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 22/6 | Pszi pont: | 1223/9 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 189 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 26 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 35 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | * 28 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (140%) << teriád kard (#1284) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); Kaldor varázspora (#1272) (1 -23.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58 | 2. nyomkövetés: | 147 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 32 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 24 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 42 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 149 (+1) | 12. taumaturgia: | 137 (+1) |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 25 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 60 (+1) | 17. pszi: | 133 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 55 | 23. főzés: | 3 | 24. csapatmunka: | 6 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
udvarolsz az 1872. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) |
önanalízis III (#303) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | tinta (#101) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
486 | arany (#50) | 6 | azúrharmat (#1161) | 22 | kaja (#2) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | pirkit (#153) | 17 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 7 | víz (#27) |