Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 6. 12h:04' EZ A 593. JÁTÉKHETED, 581. FORDULÓD 594. játékheted kezdete: júl. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
vv 161 185 | elmormolod a 161. varázslatot a 185. varázslatot |
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 130 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó bal karját. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kilukasztod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 124 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
fa 331 1671 4 | feladod a 331. tárgyat az 1671. kalandozónak (4 darabot) |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 csillaglövedék. Többször meglövöd a pszi őselementál jobb oldalát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2836 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigmetszed a quwarg harcos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 115 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 136 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [142,6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 123 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [142,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigmetszed a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot sebeztél. Fényaurád 19 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos nyakát. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a 10 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 195 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 132 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 5 azúrharmatot. 2032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 197, gyógyulás: 4, összesen: -193 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 293 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 287 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 264 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 258 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 272 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 260 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 279 életpontot sebeztél. A fényaura 15 ép-t sebez. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 286 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 258 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 241 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 334 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 241 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 316 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 271 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 278 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 241 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
v 198 242 116 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pikkelyes ptog. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
usz 50 | úszol 50 pontért |
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 275 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix vadász testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 345 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a trix vadász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trix gyógypálca (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 1945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (4 támadással 440 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. A fényaura 28 ép-t sebez. A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 6788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a puffadt vízihulla bal karját. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 124 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a puffadt vízihulla meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-3 erő forduló végéig). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
4386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [244,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy ősi rúnatorony van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy hájas okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
(Továbbmész...) [245,119] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő pikkelyes ptog nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a szellemdarázs fejét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs testét. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a szellemdarázs bal szárnyát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 115 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal kissé megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a szellemdarázs testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 116 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11427 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1701, sebződés: 427, gyógyulás: 8, összesen: -419 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-297 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 297, gyógyulás: 8, összesen: -289 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet nyakát. (7 támadással 680 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigvagdosod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 48 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a ro'galhal kísértet fejét. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 58 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14444 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1914, sebződés: 98, gyógyulás: 8, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [246,121] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Analotha lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szellemdarázs került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 137 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szellemdarázs testét. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 16 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a szellemdarázs jobb szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
11714 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1652, sebződés: 269, gyógyulás: 8, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy harci mugrath. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 260 életpontot vesztettél. Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2596 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
4341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 172 életpontot vesztettél. Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 201, gyógyulás: 0, összesen: -201 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 20 sebzést okoz. A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
szk 393 | keresed a 393. szörnyet |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 6 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
TRIX VADÁSZ (7087. SZÖRNY) A trixek között a vadászok feladata a mindennapi betevő megszerzése. Ennek megfelelően nagyon gyorsan képesek úszni, jól harcolnak fegyverekkel és pusztakézzel egyaránt. Kisebb és nagyobb halakra vadásznak leginkább, de a polip, angolna és kalandozóhús ugyanolyan ínyencségnek számít a köreikben. |
TRIX GYÓGYPÁLCA (1704. TÁRGY) A trixek nem csak a harchoz értenek, hanem a túléléshez is. Ennek példája ez a mágikus úton elkészített apró fadarab, amit kettétörve a belé zárt energia elszabadul, és ez sebeidet begyógyítja. A csontokat is összeforrasztja valamennyire. A trix gyógypálca sajnos tönkremegy fény, és szárazság hatására, ezért a felszínre nem tudod magaddal vinni! Hacsak... nem szerzel valamilyen tartót, amiben a trix gyógypálcát tárolhatnád. A tárgy használata 2 TVP-ért automatikusan történik, ha életerőd 50% alá csökkenne, elroppantasz egy gyógypálcát. Ekkor szint*2D3 életpontot gyógyulsz. |
Erő: | 69 (86) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 68 (114) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 68 (89) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/188 év |
Egészség: | 68 (89) | Életpont: | 1299/1255 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 80 (107) | Varázspont: | 2916/1881 | Pénz: | 6518 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 35/27 | Pszi pont: | 448/464 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 74 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21/6 (+50%) | ökölvívás: | 29/30 (+6%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 44/80 (+4%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/24 (+1%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/8 | 2. nyomkövetés: | 184/77 (+30%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 22/46 (+19%) | 5. csapdakészítés: | 72/96 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/48 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/55 | 9. felderítés: | 36/1 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 229/22 (+37%) | 12. taumaturgia: | 121/87 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 265/5 (+2%) | 17. szörnyismeret: | 52/43 | 18. pszi: | 53/8 (+1%) |
19. zárnyitás: | 28/43 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/21 | 23. úszás: | 42/27 (+124%) | 24. főzés: | 10/2 |
25. csapatmunka: | 9/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) |
az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) |
nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | 4 | fáklya (#36) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
79 | arany (#50) | 5 | azúrharmat (#1161) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
10 | drótszőr (#37) | 4 | halcsont (#390) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kvazár pajzs (#296) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) |