Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 23. 9h:38' EZ A 596. JÁTÉKHETED, 584. FORDULÓD 597. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás!
Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem farkát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 258 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2170 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
{KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 303 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4008 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) {Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 16: 2. térkép 1. pont 17: 2. térkép 22. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 20: 3. térkép 21. pont 21: 3. térkép 1. pont 22: 1. térkép 17. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 21. pont 21: 2. térkép 20. pont 22: 4. térkép 28. pont 23: 4. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 23. pont 28: 3. térkép 22. pont |
Sajnos a várost őrszemek vigyázzák, sokkal nagyobb számban, mint amennyivel az imént találkoztatok, és túlságosan legyengültetek már az eddigi úton. Jobb, ha most nem kockáztatjátok meg a behatolást. Egymásra néztek, és amerről érkeztetek, visszaértek a felszínre. Egy óra múlva már a történteket tárgyaljátok odafenn. Az elf nyomatékosan felhívja a figyelmeteket rá, hogy a felfedezés titkos, és senkinek ne mutassátok meg a város helyét. Azt ő akarja felderíteni. No hiszen! Csak széledjen szét a társaság - tűnődsz, kaján vigyorral, s akkor majd visszatérhetsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 91350 tapasztalati pontot kaptál. [65 pontot használtál fel, van még 771. Kapsz 52 VP-t.]
A 7. napon megintcsak összeakadsz Xilannével. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon találkozol Jerikóval. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt és egy tűzúr csizmáját visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Kromhor Xanathal trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Dark Silexet kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 9. napon ismét összefutsz Gorhuddal. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 9. napon találkozol Jerikóval. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt és egy tűzúr csizmáját visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Kromhor Xanathal trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Dark Silexet kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon találkozol Jerikóval. Egy árnygyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt és egy tűzúr csizmáját visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Kromhor Xanathal trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Dark Silexet kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!...
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+556 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+189 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a fényes griff. (+5 kaja.) A lottó 720. hetének nyerőszámai: 22, 8, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy purifikátor császár fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 815. Kapsz 5 VP-t.]
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
vv 185 161 | elmormolod a 185. varázslatot a 161. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 167 | bemész a 167. titkos labirintusba |
lm 3 5 12 | mozogsz 3 5 12 |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 296 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 224 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem jobb oldalát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
lm 15 16 5 | mozogsz 15 16 5 |
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem farkát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 23 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 329 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem jobb karját. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem farkát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 235 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Meglengetve a triton szigonyt a másikra rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton testét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 135 életpontot sebeztél. A fényaura 17 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Egy káoszcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 4762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
lm 6 7 | mozogsz 6 7 |
Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem fejét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 284 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (13 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 263 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. A fényaura 16 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 4762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal megdöfködöd a tébolyodott sellő testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Fényaurád 34 sebzést okoz. Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (4 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 265 életpontot vesztettél. Triton szigonnyal többször eltalálod a tébolyodott sellő farokpikkelyeit. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Fényaurád 19 sebzést okoz. A tébolyodott sellő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 234 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
27794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 998, gyógyulás: 0, összesen: -998 ÉP}
bb 2 400 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (400 darabot) |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
lm 11 18 17 | mozogsz 11 18 17 |
Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 292 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 124 életpontot sebeztél. Fényaurád 18 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 4008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
lm 16 20 16 | mozogsz 16 20 16 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 73 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 290 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 276 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 255 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 9 22 7 | mozogsz 9 22 7 |
Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem jobb karját. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 281 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 272 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a bölcsőpolip tapadókorongjait. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem bal oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
lm 19 21 21 | mozogsz 19 21 21 |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 267 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 258 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem farkát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 294 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem bal vállát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 302 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellőkirály testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 144 életpontot sebeztél. A fényaura 20 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a sellőkirály sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
kpcs 3 21 | kapcsoló 3 |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő szellem testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. A sellő szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő szellem testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 125 életpontot sebeztél. Fényaurád 20 sebzést okoz. Karmával néhányszor a sellő szellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő szellem fejét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. A fényaura 16 ép-t sebez. A sellő szellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő szellem hosszú uszonyát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A sellő szellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
v 198 191 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,61] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele.
usz 100 | úszol 100 pontért |
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Triton szigonnyal teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 329 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
SELLŐ ŐRSZEM (7033. SZÖRNY) Sosem hitted volna, de a tenger színe alatt is léteznek értelemmel bíró, összetett társadalmat építő lények. Pedig a sellők és a tritonok sok-sok évszázada léteznek már, és vívják örökös harcukat egymással, kibékíthetetlen ellentétük okán. A sellőknek jónéhány városuk van szerte a nyílt vizek mélyén, de ezeket megtalálni szinte lehetetlen. A sellő őrszem a legképzettebb, és a harcban leginkább járatos sellő. Elsődleges feladata megvédeni a várost a behatolóktól, ami többnyire ében tritonok portyázó csapatait jelenti. Halszerű altesttel, és izmos, emberszerű felsőtesttel rendelkezik ő is, akár többi fajtársa, azonban félelmetes szigonyforgató tudása. Ha ez még nem volna elég, némileg képes a pszi használatra is, ami leginkább támadó jellegű metódusokra korlátozódik. |
FEJLŐDŐ CSAPATMUNKA Minél több többszemélyes kalandban veszel részt, annál jobban átlátod, kinek melyik gyengeségét érdemes egy másik csapattag erősségével ellensúlyozni. A legtöbbször persze pont te magad vagy az, aki egy kis pluszt tud tenni a közösségi munkát igénylő próbákhoz. Mostantól, hogy elérted ezt a csapatmunka szintet, azoknál a próbáknál, ahol a csapat valamelyik összesített szakértelmére/tulajdonságára/képességére van szükség, a te szakértelmed 10%-kal jobbnak számít majd. |
SELLŐ VÁROSLAKÓ (7050. SZÖRNY) A víz alatti város harcban képzetlen lakóit legyilkolni nem nagy művészet, hiszen fegyvereik nincsenek, és varázslatot sem használnak. Ha azonban sarokba szorítják őket, fogaikkal, és karmukkal harcolnak, utolsó vérükig. Ez érthető is, hiszen azért, hogy megakadályozzák sellőváros mélyére jutásodat, mindent hajlandóak megtenni. |
ANGOLNA SZÁLKA (1465. TÁRGY) Ha sikerül megölnöd egy neidin angolnát, ne feledkezz meg kivágni a fejéhez legközelebb található taréj-szálkáját, mert ez nem ám csak egy közönséges halcsont! Ha erősen megmarkolod, és hagyod, hogy a testedből erőt merítsen, képes lesz fitogtatni az angolna energiagerjesztő hatalmát. A szálkát szúrófegyverként akár bal kézbe is KF-elheted. A sebzése 7D10, és minden körben egy villámvarázslatot lő az ellenfeledre. Sajnos eléggé törékeny, így nem túl tartós, ráadásul a felhasznált energiát is belőled nyeri, ezért ha varázsol, te is sebződni fogsz. Forgatásához minimum 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges. |
TÉBOLYODOTT SELLŐ (884. SZÖRNY) Ezek a zavaros tekintetű, emberarcú szörnyek némileg valóban emlékeztetnek a közönséges tengeri sellőkre, mivel ugyanolyan haltestük, ujjakban végződő karjuk, és másfél-két méteres hajkoronájuk van, mint azoknak. Van azonban egy alapvető különbség: a tengeri sellők ritkán támadnak meg náluknál nagyobb, értelmesnek látszó lényeket. Igazán emlékezetes élményben lesz részed, ha szemtől-szembe találod magad a védelmével mit sem törődő, karmaival, és hegyes agyaraival egyaránt vadul vagdalkozó tébolyodott sellővel. |
ÁRNYGYŰRŰ (1617. TÁRGY) Szinte csoda, hogy kiszúrtad ezt az apró tárgyat, amikor megtaláltad, hiszen felülete abszolút csillogásmentes és sötét. Egyáltalán nem hasonlít egyetlen gyűrűre sem, melyre elhagyatott kincseskamrákban, illetve az ékszerboltok készletében leltél. Nem tudni, ki alkotta, mikor, csak azt, hogy az árnygyűrű briliáns tulajdonságokkal ruházza fel azt, aki az ujjára merészeli húzni: azonnal +30 max. VP-t kap. Különlegessége folytán másik gyűrű mellett is lehet hordani, viszont miután a kezedre húztad, eszedbe sem jutna levenni többé. Az árnygyűrű hatása minden forduló végén eggyel csökken, majd 30 forduló múlva egyszerűen eltűnik a kezedről. A tárgy nem átadható. |
SELLŐKIRÁLY (7052. SZÖRNY) A sellőváros uralkodója mind fizikai erejével, mind tapasztalatával alattvalói fölé emelkedik. Félelmetes jelenség, valóban. Ha szembetalálkozol vele, kétszer is meggondolod majd, hogy megtámadd-e. Felsőtestét hatalmas kagylóhéjból készített páncél védi, fején rostély nélküli fémsisakot, derekán széles övet visel. Háromágú szigonyát valószínűleg egy tritonok elleni, sikeres hadjáratában szerezhette, ha harcra kényszerül, azzal védekezik. |
GYÖNGYHALÁSZ MASZK (1655. TÁRGY) Mikor először pillantod meg ezt a bonyolult vésetekkel telerótt, fura csontmaszkot, még fogalmad sem lehet róla, mekkora kincsre leltél. Aztán persze addig próbálgatod, míg rá nem jössz, hogy a szádba kell venned, mint egy pótfogsort! Alaposan kidudorodik tőle az arcod, és nem is tudod rendesen összezárni a szádat. Hagyjuk már! Még hogy valakinek a szájában tartott akármilyét használd? Brrr. Honnan is tudhatnád, hogy ez nem más, mint egy réges-régi gyöngyhalász maszk, amit nem a halak ijesztgetésére használtak a régiek! De nem ám! Ha van ilyen csontmaszkod, automatikusan szádba veszed majd, ha úszni indulsz, s ha a víz alá merülsz, akkor is kapsz levegőt (pont olyan, mint ha permanens vízlélegzés varázslat lenne rajtad). A gyöngyhalász maszkot nem adhatod át másik karakternek. |
SELLŐSZELLEM (7051. SZÖRNY) A végtelen tengerben egy áttetsző, imbolygó árny lebeg előtted. Mozdulatlannak látszik, bár néha megrebben, mint egy lusta medúza. Ártalmatlan fényjáték - gondolod, és valóban az, mindaddig, amíg nem próbálsz meg behatolni az általa őrzött helyre. Mert akkor tébolyult, dühös árnylénnyé változik, és szellemkarmaival egyenest a lelkedet marcangolja! Közönséges fegyverek nem képesek sebet ejteni rajta, csakis a varázslat. Érintésével pedig egyenest az életesszenciádat támadja, ezért csak direkt T paranccsal fogod megtámadni. |
GYÖNGYKAGYLÓ (1505. TÁRGY) Sosem értetted, honnan veszik a bátorságot a gyöngyhalászok, hogy egy szál ágyékkötőben, egyetlen rossz szigonnyal a tengerbe merészkedjenek. Nos, ez valószínűleg azért van, mert te még sohasem hallottál a csodálatos gyöngykagylóról. Nem véletlenül hurcolják magukkal az övükre kötött kis hálóikban tucatszám az alámerülő halászok, de nem ám! Minden egyes gyöngykagyló, amit maguknál tartanak, +1-et ad a víz alatti sebzésükhöz. Persze mindezt te is megteheted, csupán annyi a feltétel, hogy a víziharc szakértelmed legyen már legalább 15, mert ez alatt csak zavarna a derekadra kötött kis csomag. Nem tudni mennyit érdemes magaddal vinned, de talán nem kell bizonygatnom, hogy lehetsz bármilyen ügyes gyöngyhalász, ha az optimálisnál több kagyló van nálad, az már inkább a mélybe húz. |
Erő: | 69 (86) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 68 (116) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 68 (89) | Védekezés: | 119 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/188 év |
Egészség: | 68 (89) | Életpont: | 1299/1256 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 80 (107) | Varázspont: | 2922/2405 | Pénz: | 9968 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 35/15 | Pszi pont: | 473/172 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 104 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/14 (+66%) | ökölvívás: | 29/43 | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 44/88 | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/29 |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/8 | 2. nyomkövetés: | 185/13 (+6%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 22/72 | 5. csapdakészítés: | 73/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/60 (+12%) |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/55 | 9. felderítés: | 36/10 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 230/9 (+22%) | 12. taumaturgia: | 114/29 (-789%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 266/67 (+42%) | 17. szörnyismeret: | 52/83 (+20%) | 18. pszi: | 55/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 28/65 (+22%) | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/21 | 23. úszás: | 43/70 (+29%) | 24. főzés: | 10/2 |
25. csapatmunka: | 10/42 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) |
az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) |
nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | Pörhemór köre (#205) (167,27,4) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
4 | fáklya (#36) | 62 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2226 | arany (#50) | 1 | angolna szálka (#1465) | 1 | árnygyűrű (#1617) | |||
6 | csigakagyló (#1131) | 9 | Eldereth szilánk (#512) | 2 | fenékkavics (#1130) | |||
1 | gyöngyhalász maszk (#1655) | 2 | gyöngykagyló (#1505) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | tünde nyíl (#554) |