585. forduló, 587. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 23. 12h:05'
EZ A 600. JÁTÉKHETED, 586. FORDULÓD
601. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,103] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 angolna szálkát (300 arany kikiáltási áron), 30 gyógykenőcsöt (1500 arany kikiáltási áron), 9 Eldereth szilánkot (9000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. A napi fáradalmakat próbálod épp kipihenni táborodban, amikor egy fájdalmas ordításra leszel figyelmes. Körbepillantva látod, hogy egy sunyi árnymenő próbált belopakodni, ám csapdád tette a dolgát. A vérző lábú Authoricus sántikálva távozik, de halk motyogása még így is megüti füled: - Lyukadjon ki az erszényed a főtéren!.
A 3. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 angolna szálka (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 30 gyógykenőcs (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 9 Eldereth szilánk (eladási ár: 11100 arany, ebből a kezelési költség: 888 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 11 fokhagymát (499 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 22 fiatalság italát (1400 arany).
Authoricus, amikor összefutottatok, adott neked egy szem szimbólumot. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+1885 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+200 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a fényes griff. (+7 kaja.) A lottó 722. hetének nyerőszámai: 30, 8, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kentaurusz nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. A becsapódástól 101 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kentaurusz bal oldalát. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz szügyét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 105 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A kentaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] 4782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 103, gyógyulás: 8, összesen: -95 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
199 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 752. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 746.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 744. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 742. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 740. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 738. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 736. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 736.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 734. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 16 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 712. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 702. Kapsz 8 VP-t.]

p 195 7 használod a 195. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 7 Tudatpontot. [-140 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 12 VP-t.]

ek 7 2 12 t. energia kisütése: 7 2 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 nyomkövetés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 687.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
VV 123 53 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

vv 247 53 138 elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 687.]
[A parancs tárolásra került.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[148,102] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad amellett a tanya mellett visz, ahol a kentauruszok halálra nyilaztak egy szerencsétlen parasztot. Összeszorul a torkod az emlékek hatására. Ideje bosszút állni a szörnyeken! (30. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sardullah Sharpa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [148,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokmurgattyú jobb lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (81 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal alaposan megvágod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 101 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda!

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 tenger gyümölcsét. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}

Félelmedben ürítesz egyet, majd menekülsz a tetőn keresztül. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger jobb lábát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal felnyitod a magger testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 44 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A magger ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Kitines ollójával a magger bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [149,100] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Találsz egy kazmárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. [69 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 55 VP-t.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[150,100] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mosolygó rettenet bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 131 életpontot sebeztél. A fényaura 17 ép-t sebez. A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 99 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion ragyás testét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvágod az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 147 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [150,101] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion bébi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod az ekharion bébi testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 101 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 elf csont [elf csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [149,102] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy trikornis herceg volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-1 max. életerő.] Megsemmisültek a birtokodban levő sötét tekercsek. Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy Chara-din monolitját. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 45 VP-t.]

jlk 1992 jelszó kimondása 1992
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 610 tapasztalati pontot kaptál.

3 5 9
8
4
2 10
1 6 7 11
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 87. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 4 VP-t.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[149,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kilukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 79 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigmetszed az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 tünde íjat. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}

Halálos rettegésedet egy koncentrált üvöltésbe fókuszálod, majd menekülsz, amerről jöttél. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal felnyitod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával a kultúrmasztodon kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [149,104] Továbbra is síkságon vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. A kultúrmasztodon agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a kultúrmasztodon rúgása elől. A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [148,104] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 56 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[148,103] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigmetszed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy púdersziklát. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Találkozol Authoricusszal. Egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy gátlástalanság övét, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Kronga hadúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy cápafogat tart. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Mentális auráját felismered, ő is jó. (Csábmosoly.) Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[7 pontot használtál fel, van még 478. Kapsz 5 VP-t.]

kf 1653 kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat
Leveszed a natharion talizmánt, majd a nyakadba akasztod a bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

tk 30 2150 többszemélyes kaland 30 2150
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Authoricus. Táborozásod alatt közösen indultok majd kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

vv 79 167 83 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-49 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 477.]

h 1327 30 használod az 1327. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A dobolás jót tesz, felpaprikázza a hangulatodat. (+2 sebzés.) Ez jól esett! (+56 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 447. Kapsz 24 VP-t.]

h 473 10 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 447.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+34 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion.

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 107 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 417. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal lábát. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 137 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 387. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion bébi.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 77 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 143 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kardszárnyú pocok.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kilukasztod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 82 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy woorgard.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a woorgard bal oldalát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 132 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 24 VP-t.]

h 509 100 használod az 509. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [100 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 80 VP-t.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 197.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 197.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintoda möszék kiirtása pszi képességet. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 191.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [11 pontot használtál fel, van még 180. Kapsz 8 VP-t.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 19, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az eszement trappoló. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a magh-goth párduc. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 180 pontod maradt, ebből a következő körre 180 pontot vihetsz át. Kapsz még 727 pontot. A következő körben tehát 943 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios halandók felett uralkodó helyettese vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 586. fordulód.

Erő: 69 (86) Szint: 48 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 70 (118) Támadás: 69 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 69 (90) Védekezés: 126 Menekülés: 30 % Életkor: 158/168 év
Egészség: 69 (90) Életpont: 1298/1318 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 81 (1) Varázspont: 2921/1364 Pénz: 22311 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 486/1 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 5501 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32107 TP-t kaptál. Jelenleg 17146068 TP-d van. A következő szinthez még 853932 TP szükséges. Trófeáid: Techiulan, quwarg széltáncos, selyemszárnyas. A 571. fordulódban 18123 arany került a bankszámládra. 19482 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 22/14 ökölvívás: 29/70 (+10%) szúrófegyverek: 29/31
vágófegyverek: 44/98 (+5%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 40/32
dobófegyverek: 22/81

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/30 (+11%) 2. nyomkövetés: 197/37 (+1200%) 3. lopás: 4/2
4. mászás: 23/3 (+13%) 5. csapdakészítés: 73/27 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/60
7. gyógyítás: 59/43 8. titkosírás: 11/78 (+23%) 9. felderítés: 36/21
10. szörnyidomítás: 47/21 11. teológia: 230/88 (+38%) 12. taumaturgia: 122/50 (+7%)
13. szerencsejáték: 11/20 14. versengés: 27/36 15. harcművészetek: 27/0
16. zene: 268/93 (+180%) 17. szörnyismeret: 53/17 (+34%) 18. pszi: 56/6 (+3%)
19. zárnyitás: 28/65 20. vadászat: 22/24 21. vitalitás: 5/57
22. bányászat: 41/38 (+10%) 23. úszás: 43/94 24. főzés: 10/12
25. csapatmunka: 10/42

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot )
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (167,27,4) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188)
csábmosoly (#16) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123) óriáserő (#53) fényaura (#211)
a lélek védelme (#57) nagyobb agypajzs (#120) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
vakító fény (#43) >> társak oldalán harcolva (#986) bo'adhun csapás (#266) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi ragyogás (#166) >> 35. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> 41. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> Techiulan (#400) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 10 fiatalság itala (#473) 4 fáklya (#36)
1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 2 sötét tekercs (#535)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 tünde íj (#553)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
127 arany (#50) 3 ezüstdarab (#326) 1 íjászkence (#1225)
16 kaja (#2) 4 rákfatty váladék (#333) 1 remák szív (#264)
2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,101) kristálypalota (#401), Dornodon oltár, 40. jellempróba, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), magger (#747)
(148,102) ryuku ostromteknős (#362), 47. jellempróba, 30. többszemélyes kaland, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(148,103) kentaurusz (#762), szeppent rákfattyak (#186), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Authoricus (1671. kalandozó), ekharion (#232), ekharion bébi (#768), kardszárnyú pocok (#152), woorgard (#231)
(148,104) Sheran rúnaköve, ryuku ostromteknős (#362)
(149,100) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely
(149,102) trikornis herceg (#261), mínosz-kúp (#178), oltár, szopógödör (#177), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(149,103) arató csattanatok (#144), kristálypalota (#401), Raia oltár, 43. jellempróba, aurapollátor (#222), nanda (#224), kultúrmasztodon (#227)
(149,104) 25. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(150,100) mély szakadék (#154), Raia oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely, ekharion (#232)
(150,101) érclelőhely, ekharion bébi (#768)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Üzenet küldése a karakternek