Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 23. 12h:05' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 586. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. A becsapódástól 101 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kentaurusz bal oldalát. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz szügyét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 105 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A kentaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] 4782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 103, gyógyulás: 8, összesen: -95 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
p 195 7 | használod a 195. pszi képességet |
ek 7 2 12 | t. energia kisütése: 7 2 12 |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
vv 247 53 138 | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [148,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokmurgattyú jobb lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (81 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal alaposan megvágod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 101 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 tenger gyümölcsét. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger jobb lábát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal felnyitod a magger testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 44 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A magger ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Kitines ollójával a magger bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [149,100] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mosolygó rettenet bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 131 életpontot sebeztél. A fényaura 17 ép-t sebez. A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 99 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion ragyás testét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvágod az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 147 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [150,101] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion bébi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod az ekharion bébi testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 101 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 elf csont [elf csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy trikornis herceg volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
jlk 1992 | jelszó kimondása 1992 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 4 VP-t.]
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kilukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 79 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigmetszed az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 tünde íjat. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal felnyitod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával a kultúrmasztodon kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [149,104] Továbbra is síkságon vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. A kultúrmasztodon agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a kultúrmasztodon rúgása elől. A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [148,104] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
m 8 | mozogsz északra |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigmetszed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 1653 | kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat |
tk 30 2150 | többszemélyes kaland 30 2150 |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
vv 79 167 83 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 83. varázslatot |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
im 0 5 | imádkozol |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 107 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal lábát. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 137 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 77 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 143 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kilukasztod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 82 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a woorgard bal oldalát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 132 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 509 100 | használod az 509. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
Erő: | 69 (86) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 70 (118) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 69 (90) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/168 év |
Egészség: | 69 (90) | Életpont: | 1298/1318 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 81 (1) | Varázspont: | 2921/1364 | Pénz: | 22311 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 486/1 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/14 | ökölvívás: | 29/70 (+10%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 44/98 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/32 |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/30 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 197/37 (+1200%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 23/3 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 73/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/60 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/78 (+23%) | 9. felderítés: | 36/21 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 230/88 (+38%) | 12. taumaturgia: | 122/50 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 268/93 (+180%) | 17. szörnyismeret: | 53/17 (+34%) | 18. pszi: | 56/6 (+3%) |
19. zárnyitás: | 28/65 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/38 (+10%) | 23. úszás: | 43/94 | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 10/42 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (167,27,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 10 | fiatalság itala (#473) | 4 | fáklya (#36) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | tünde íj (#553) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
127 | arany (#50) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
16 | kaja (#2) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |