Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 6. 9h:16' EZ A 591. JÁTÉKHETED, 586. FORDULÓD 592. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2204 SZÁMLA : XXXX |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy istenítélet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Intruder testét. (10 támadással 1997 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Az árnyak védelmezik. Biethlan lándzsával Intruder nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (11 támadástól 1671 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +335 ÉP.) Légelementálja szinte letaszít a lábadról támadásával. 53 életpontot sebződsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy őselemi savcsapás varázslatot. 220 életpontot vesztettél. Gonemutlan tőrével Intruder jól megszurkálja a testedet. (8 támadástól 825 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +165 ÉP.) Légelementálja rád támad. 33 életpontot sebződsz. 17 pontot sebződsz a pestisaurától. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Intruder jobb karját. (10 támadással 1977 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+396 életerő). Az árnyak védelmezik. Biethlan lándzsával Intruder több döféssel felnyársalja a jobb karodat. (11 támadástól 1645 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +329 ÉP.) Tüdőd kiürül, ahogy légelementálja kiszívja belőled a levegőt. 18 életpontot sebződsz. Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 200 életpontot vesztettél. Gonemutlan tőrével Intruder megdöfködi a jobb lábadat. (8 támadástól 816 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +164 ÉP.) Légelementálja rád támad. 53 életpontot sebződsz. Ellenfeled pestisaurája 11 sebzést okoz. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 4024, sebződés: 5562, gyógyulás: 1451, összesen: -4111 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 59. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 220. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot a 209. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 913. tárgyat a 956. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat az 1037. tárggyal a 804. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 867. tárgyat az 527. tárggyal |
vv 363 377 | elmormolod a 363. varázslatot a 377. varázslatot |
p 195 12 | használod a 195. pszi képességet |
ek 7 11 19 | t. energia kisütése: 7 11 19 |
hh 1269 1253 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
h 1268 771 | használod az 1268. tárgyat |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Nem találtad el! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Nem találtad el! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Hát, ez nem volt valami dicsőséges (-1 varázspont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg fejét. (8 támadással 764 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az ősi kardot. Marokra fogva az ősi kardot ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Ősi karddal többször mélyen végigmetszed a mutánsféreg farkát. (8 támadással 1324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+265 életerő). A mutánsféreg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutánsféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fejsze felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. {KCC:} Ősi karddal néhányszor megcsapod a mutánsféreg groteszk fejét. (5 támadással 850 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). A mutánsféreg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutánsféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A mutánsféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+61 varázspont). 26686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2938, sebződés: 312, gyógyulás: 500, összesen: +188 ÉP}
(Továbbmész...) [294,19] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy elfajzott enkala közeledik. {védettsége: 85 szúró, 85 vágó, 85 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 753 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala testét. (9 támadással 1770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+355 életerő). Az elfajzott enkala mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az elfajzott enkala karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az elfajzott enkala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2523, sebződés: 75, gyógyulás: 378, összesen: +303 ÉP}
ep 1244 200 | építed az 1244. tárgyat 200 pontért |
fog 254 1280 | elfogod a 254. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 254 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 254 140 | idomítod a 254. szörnyet 140 pontért |
tps 40 | TVP spórolása: 40 pontért |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutánsféreg jobb oldalát. (8 támadással 761 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az ősi kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Ősi karddal kegyetlenül összevagdalod a mutánsféreg egyik lábát. (8 támadással 1370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+275 életerő). A mutánsféreg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A mutánsféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-19 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. {FM:} Ősi karddal megvagdalod a mutánsféreg jobb vállát. (5 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). A mutánsféreg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutánsféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a mutánsféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3007, sebződés: 425, gyógyulás: 524, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [293,21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült pszionikus entitás. {támadása: 80.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ez mellément. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Oopssz, ez mellément! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Nem találtad el! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd csappan (-1 varázspont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Továbbmész...) [292,22] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett sivatagi okerón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 170 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi okerón testét. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ősi kardot. Megmarkolva az ősi kardot a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Ősi karddal súrolod a sivatagi okerón kiszáradt testét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Lábával meglök a sivatagi okerón. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 102 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 áldott követ. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 207, gyógyulás: 59, összesen: -148 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 295 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 755 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs testét. (3 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13651 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1647, sebződés: 233, gyógyulás: 171, összesen: -62 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom kuszaságát. (8 támadással 785 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó borzalom kuszaságát. (9 támadással 1819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+364 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-1 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny megtipor. 132 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a rothadó borzalom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30449 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3119, sebződés: 477, gyógyulás: 443, összesen: -34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 425 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezeréves lélek áttetsző testét. (11 támadással 1659 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-98 életerő). Az ezeréves lélek összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30779 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2676, sebződés: 401, gyógyulás: 67, összesen: -334 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy halálos érintés varázslatot dobsz ellenfeledre. 10015 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
39194 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10015, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris fekete karját. (11 támadással 2186 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-1 erő forduló végéig). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris bal karját. (2 támadással 404 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
29195 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2590, sebződés: 331, gyógyulás: 73, összesen: -258 ÉP}
(Továbbmész...) [290,23] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő eszement trappoló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 16d12+122.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló bal lábát. (8 támadással 750 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (10 támadással 1977 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+396 életerő). Az eszement trappoló megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 24160 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2727, sebződés: 2, gyógyulás: 402, összesen: +400 ÉP}
(Továbbmész...) [289,23] Még mindig bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy elfajzott enkala. {max. életpontja: 2401-2500.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala fejét. (8 támadással 759 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala testét. (9 támadással 1771 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+355 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2530, sebződés: 54, gyógyulás: 374, összesen: +320 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos testét. (8 támadással 357 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg széltáncos fejét. (11 támadással 1824 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+365 életerő). A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos bal karját. (3 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2658, sebződés: 60, gyógyulás: 469, összesen: +409 ÉP}
(Továbbmész...) [291,21] A terep változik, dombok közt vagy. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy drakolder csatamezőt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy vadászskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 75.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió testét. (8 támadással 773 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió testét. (9 támadással 1763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+353 életerő). A vadászskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 25267 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2536, sebződés: 2, gyógyulás: 359, összesen: +357 ÉP}
(Továbbmész...) [292,21] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Garmhuun familiáris. {egyik sebzési módja: 2x 14d12+150.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Garmhuun familiáris testét. (11 támadással 1764 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Garmhuun familiáris ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 971 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Garmhuun familiáris csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
29195 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2735, sebződés: 159, gyógyulás: 38, összesen: -121 ÉP}
tpf 40 | TVP elővétele: 40 pontért |
v 181 186 30 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,30] Épületek tűnnek fel.
be 163 | bemész a 163. titkos labirintusba |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy istenítélet varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló testét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gnóm szolgáló bal oldalát. (11 támadással 1705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (8 támadástól 843 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +169 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gnóm szolgáló bal lábát. (9 támadással 1401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+281 életerő). Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és bal karodra. (8 támadástól 853 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +171 ÉP.) A gnóm szolgáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 44651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3765, sebződés: 1696, gyógyulás: 742, összesen: -954 ÉP}
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
lm 2 2 1 | mozogsz 2 2 1 |
kf 6 1 | kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
kf 913 956 | kézbeveszed/felveszed a 913. tárgyat a 956. tárggyal |
p 195 19 | használod a 195. pszi képességet |
ef 19 | energia fejlesztése 19 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1194. tárgyat az 527. tárgyat a 867. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal az 533. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
GNÓM SZOLGÁLÓ (943. ELLENFÉL) Nem gondoltad volna, hogy egykori ellenfeledet valaha is viszontlátod még, de úgy tűnik, újra összehozott vele a balszerencséd. Amióta az elf mesterharcos villájának pincéjében összeakadtatok, vágysz rá, hogy egyszer a gnóm szolgálóval úgy küzdj meg, hogy őt a harcban semmiféle hátrány nem sújtja. Ezúttal nincs hátrakötve a keze, nincs egy zsák kő kötve a hátára, páncélt és varázstárgyakat visel, nem fogja vissza magát, és nincs, ismétlem: NINCS tekintettel arra, hogy mi lesz veled, ha esetleg túl gyengének bizonyulsz. Bregtedeviondit egyetlen céllal tartja a gazdája: végezzen bárkivel, akivel csak szembekerül. Mivel a gnóm szolgáló remek harcművész, és biztosan ismer minden fogást, amivel csak előrukkolhatsz, annyi könnyebbséged lehet csak, hogy az esélytelenek nyugalmával szállhatsz szembe vele. |
Erő: | 80 (114) | Szint: | 57 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 83 (109) | Támadás: | 96 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 80 (103) | Védekezés: | 142 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 15/21 év |
Egészség: | 78 (101) | Életpont: | 2806/3394 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 84 (142) | Varázspont: | 4521/4160 | Pénz: | 41376 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 19/2 | Pszi pont: | 520/13 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/64 | ökölvívás: | *62/100 (+5%) | szúrófegyverek: | 11/42 |
vágófegyverek: | 38/85 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/87 | lőfegyverek: | 12/25 |
dobófegyverek: | 49/41 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << ősi kard (#810) (135%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/17 | 2. nyomkövetés: | 194/17 (+20%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 47/86 | 5. hajózás: | 16/4 (+86%) | 6. csapdakészítés: | 40/81 (+37%) |
7. csapdaészlelés: | 24/18 | 8. gyógyítás: | 25/1 | 9. titkosírás: | 9/72 |
10. felderítés: | 29/81 (+8%) | 11. szörnyidomítás: | 31/91 (+1992%) | 12. teológia: | 336/60 (+63%) |
13. taumaturgia: | 204/66 (+21%) | 14. versengés: | 19/78 (+16%) | 15. harcművészetek: | 59/9 |
16. zene: | 3/61 | 17. szörnyismeret: | 38/79 (+20%) | 18. pszi: | 58/43 (+5%) |
19. zárnyitás: | 28/72 | 20. vadászat: | 7/68 | 21. vitalitás: | 9/67 |
22. bányászat: | 40/99 (+1%) | 23. úszás: | 10/65 | 24. főzés: | 15/10 (+10%) |
25. csapatmunka: | 5/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 5(6) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 5 | 15. rezisztencia: 3 | 16. tulajdonságpajzs: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 350 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 20 darabot ), homokórát (#1259) (max. 1 darabot, csak egyszer), vaspántot (#1241) (max. 45 darabot, csak egyszer) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), purifikátor császár (#393), őrjáratozó katona (#274), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), Raia angyala (#333), armageddont lövő lények (#9099), manaelementál (#290), Dl'orkhaugruk (#425), trikornis herceg (#261), élőholt drakolder (#628), zafír sárkány (#329), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Serény Múmiák (#9103), átokmurgattyú (#225), ml'othag szürcsölő (#415), Limorr (#5761), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 320 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) | Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) |
pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) | Morgan rúnája (#363) |
papi aura (#377) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | izomernyesztés (#33) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan ölőművész (#535) | izomernyesztés (#33) | >> | kreiton idéző (#510) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | méregfelhő (#37) | >> | 35. szintű lényekre | |
Asylux csapdája (#233) | >> | elmeszonda (#487) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | kiszáradás (#268) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | bo'adhun csapás (#266) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
teljes őrület (#118) | >> | nekromanta kóborló (#596) | agybénítás II (#246) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | kiszáradás (#268) | >> | ködmágus (#597) | |
kiszáradás (#268) | >> | fényhozó (#602) | teljes őrület (#118) | >> | bosszúálló (#562) | |
kiszáradás (#268) | >> | Lord Daramoula (#615) | pusztító végzet (#106) | >> | sötét kaszás (#591) | |
kiszáradás (#268) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | teljes őrület (#118) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
agybénítás II (#246) | >> | tleikan főbíra (#512) | kiszáradás (#268) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | árnytündér csontváz (#629) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
kiszáradás (#268) | >> | eldüeni vándor (#601) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | az agy kifacsarása (#197) | >> | 10. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | gh'raiton ölész (#412) | bo'adhun csapás (#266) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
2.) Halhatatlan harcos papokra van szükségem az ellenségeim elleni küzdelemben. Neked is köztük lesz a helyed, de ehhez emberentúli dolgokat kell véghezvinned! Imádkozz, amint félig már halhatatlanná váltál! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Bézs-Korona érdemrendet viselsz. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 8 vadász, 2 nagymester, 7 parafenomén, 7 rohamosztagos, 7 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 2. Legjobb pontszámod: 197. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
390 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | idézőszőnyeg (#771) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rókafarok (#124) | 2 | ryuku evező (#1152) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 13 | tinta (#101) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | vaspánt (#1241) | 34 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | jégkristály (#593) |