Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 12. 12h:06' EZ A 603. JÁTÉKHETED, 588. FORDULÓD 604. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
vv 70 64 382 | elmormolod a 70. varázslatot a 64. varázslatot a 382. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
kb 2 50 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot) |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas jobb szárnyát. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal végigvagdosod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 125 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 401 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. Teriád karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 425 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21171 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2802, sebződés: 968, gyógyulás: 8, összesen: -960 ÉP}
(Továbbmész...) [281,28] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kísértetvándor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a kísértetvándor ködös testét. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 71 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 68 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kísértetvándor fejét. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 52 életpontot vesztettél. A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2187, sebződés: 685, gyógyulás: 8, összesen: -677 ÉP}
(Továbbmész...) [282,29] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy selyemszárnyas nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 2404-2603.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal végigvagdosod a selyemszárnyas bal karját. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a selyemszárnyas bal karját. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 106 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 69 életpontot vesztettél. Teriád karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a selyemszárnyas nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 407 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 71 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bűvölt kristály (ld. enc.). 21508 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2825, sebződés: 902, gyógyulás: 8, összesen: -894 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [284,29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor! {egyik sebzési módja: 2x 8d30.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor testét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor fejét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 obszidián kereszt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1496, sebződés: 99, gyógyulás: 8, összesen: -91 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök jobb vállát. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-406 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 406, gyógyulás: 8, összesen: -398 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 67 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a kémsárkány bal lábát. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a kémsárkány jobb lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Teriád karddal végigvagdosod a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a kémsárkány jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kémsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21178 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2956, sebződés: 826, gyógyulás: 8, összesen: -818 ÉP}
v 20 544 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
v 198 295 3 | elmormolod a 198. varázslatot |
[295,3] Még mindig füves síkságon vagy.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 350 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutánsféreg szárnyképződményét. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (73 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal végigvagdosod a mutánsféreg groteszk fejét. (7 támadással 691 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 79 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a mutánsféreg szárnyképződményét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A mutánsféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Teriád karddal néhányszor megcsapod a mutánsféreg groteszk fejét. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a mutánsféreg jobb vállát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 47 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A mutánsféreg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A mutánsféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad.
A mutánsféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2890, sebződés: 781, gyógyulás: 8, összesen: -773 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly bal lábát. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 50 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. Teriád karddal végigvagdosod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a vérszomjas karvaly nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 67 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 19567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2796, sebződés: 1012, gyógyulás: 8, összesen: -1004 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a törpemammut fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 90 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
zip 288 100 | nemes céllal pusztítod a 288. tárgyat 100 pontért |
m 3 3 8 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a groxmati varázstudó jobb oldalát. (7 támadással 680 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a groxmati varázstudó jobb oldalát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Fegyverét a groxmati varázstudó jobb combodba döfi. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a groxmati varázstudó testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal megkarcolod a groxmati varázstudó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 40 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Egy alattomos támadással a groxmati varázstudó mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina.
A groxmati varázstudó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 raskhiir talizmán (ld. enc.). Elhajítod a vacak Garmhuun familiáris trófeát, és kiszedsz egy groxmati varázstudó trófeát. 22243 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2504, sebződés: 537, gyógyulás: 8, összesen: -529 ÉP}
(Továbbmész...) [297,4] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Északra nézve látsz egy quwarg bolyt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy északi tűzsárkány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az északi tűzsárkány bal szárnyát. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (88 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi tűzsárkány fejét. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az északi tűzsárkány testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 47 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, az északi tűzsárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], 5 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 160 arany, -2 ÉP] 13856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 491, gyógyulás: 8, összesen: -483 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 117 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [297,3] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sullár testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kilukasztod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 132 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 79 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Csáprágójával a kisebb quwarg isten megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP], 22 arany, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 13398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 132, gyógyulás: 8, összesen: -124 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy jégkristály tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 75 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 116 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szőrös bozsó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 121 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A szőrös bozsó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szőrös bozsó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szőrös bozsó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az északi tűzsárkány pikkelyes testét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod az északi tűzsárkány bal oldalát. (5 támadással 497 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az északi tűzsárkány testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az északi tűzsárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő és 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 140 arany, -2 ÉP] 13856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1222, sebződés: 393, gyógyulás: 8, összesen: -385 ÉP}
A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 102 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 1580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [296,2] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy legyengült ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 171-180.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 133 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP] 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
p 113 6666 | használod a 113. pszi képességet |
ep 720 100 2150 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 60 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
BŰVÖLT KRISTÁLY (775. TÁRGY) A kyorg mágusok szeme előtt nem volt titok: bűvölt kristályaik segítségével bárhova betekinthettek. Szerencse, hogy eme az ocsmány relikviák a használatának a módja mára a múlt ködébe veszett. A bűvölt kristály nem átadható. |
MUTÁNSFÉREG (554. SZÖRNY) Különös változáson ment keresztül a volt kyorg birodalom területén élő mutánsférgek undorító teste: a tizennyolc, hatalmas sújt hordozó tömzsi láb mellé tizenkét elcsökevényesedett szárnyuk nőtt, melyeket repülésre ugyan képtelenek használni, de a föld alatti közlekedésben nagy segítségükre szolgál. A mutánsférgek ritkán jönnek a felszínre, igazából csak akkor, ha élelemre van szükségük. Húsevők és válogatás nélkül bármilyen lénynek nekirontanak: legyen az ongóliant vagy csupán egy nagyra nőtt quwarg. Ütőfegyverrel a titanitkeménységű bőrpáncéljukon nem sok sebet tudsz ejteni. |
VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY) A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak. |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
RASKHIIR TALIZMÁN (774. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. Ez a talizmán tökéletes immunitást nyújtott nekik mindenféle mágiával szemben, kivéve az olyan félisteni varázslatokat, mint a drakolderekét. Sajnos, egy-egy talizmán csakis azt a raskhiirt védelmezte, akire azt személyre szólóan készítették - így akadályozták meg a kyorgok, hogy a talizmánt, ha esetlegesen az ellenség kezébe került, ellenük fordíthassák. A raskhiir talizmán nem átadható. |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 70 (118) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 69 (90) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 69 (90) | Életpont: | 1300/1300 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 79 (106) | Varázspont: | 2921/150 | Pénz: | 23250 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 486/369 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/14 | ökölvívás: | 29/99 (+7%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 45/10 (+10%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/47 (+5%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/52 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 185/86 (+18%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 23/28 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 73/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/66 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/78 | 9. felderítés: | 36/30 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 232/13 (+44%) | 12. taumaturgia: | 122/95 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 269/38 (+3%) | 17. szörnyismeret: | 53/71 (+20%) | 18. pszi: | *56/100 (+84%) |
19. zárnyitás: | 29/8 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/65 (+12%) | 23. úszás: | 43/94 | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 10/53 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 67 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (167,27,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
hadiszerencse II (#24) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | pszi-ernyő (#64) | bűvölés (#20) (544,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillagbot (#929) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | 5 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 1 | jégkristály (#593) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
461 | arany (#50) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 45 | kaja (#2) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | obszidián kereszt (#756) | |||
2 | pézsmatökmag (#934) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | sullár hólyag (#168) |