Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 13. 9h:10' EZ A 603. JÁTÉKHETED, 589. FORDULÓD 604. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
vv 70 64 | elmormolod a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
p 113 6666 | használod a 113. pszi képességet |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
jlk 9101 | jelszó kimondása 9101 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal oldalát. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza bal középső lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A massza melléd csap a farkával! A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A massza ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A massza ollója centiméterekre tőled záródik össze. A massza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. [bakkura bőr ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 4603 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a törpemammut testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 111 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó jobb első lábát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a kék rothasztó bal oldalát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-41 életpont.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 107 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 11900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1328, sebződés: 93, gyógyulás: 8, összesen: -85 ÉP}
zip 288 200 | nemes céllal pusztítod a 288. tárgyat 200 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a kísértetvándor testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a kísértetvándor jobb oldalát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 65 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 58 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1862, sebződés: 710, gyógyulás: 8, összesen: -702 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kémsárkány fejét. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal végigvagdosod a kémsárkány testét. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a kémsárkány jobb vállát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 64 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a kémsárkány bal oldalát. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a kémsárkány fejét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A kémsárkány farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kémsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2811, sebződés: 859, gyógyulás: 8, összesen: -851 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a groxmati varázstudó jobb oldalát. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a groxmati varázstudó testét. (7 támadással 688 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a groxmati varázstudó jobb vállát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 47 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teriád karddal megvagdalod a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a groxmati varázstudó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A groxmati varázstudó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 drakolder póráz (ld. enc.) és 1 xirnox szív. 21820 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2407, sebződés: 498, gyógyulás: 8, összesen: -490 ÉP}
be 387 | bemész a 387. titkos labirintusba |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az északi tűzsárkány pikkelyes testét. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az északi tűzsárkány jobb oldalát. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az északi tűzsárkány jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Az északi tűzsárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 140 arany, -2 ÉP] 13856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 347, gyógyulás: 8, összesen: -339 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a kísértetvándor testét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kísértetvándor bal oldalát. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a kísértetvándor jobb oldalát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kísértetvándor ködös testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a kísértetvándor testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1897, sebződés: 720, gyógyulás: 8, összesen: -712 ÉP}
(Továbbmész...) [297,3] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas karvaly. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (98 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal végigvagdosod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 71 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 63 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 71 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a vérszomjas karvaly bal vállát. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a vérszomjas karvaly fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 126 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 71 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 18875 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2702, sebződés: 1036, gyógyulás: 8, összesen: -1028 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 113 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvágod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [297,4] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi tűzsárkány. {egyik sebzési módja: 1x 12d10+60.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az északi tűzsárkány farkát. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod az északi tűzsárkány bal oldalát. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az északi tűzsárkány bal első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 79 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Karmával néhányszor az északi tűzsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 14 arany, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 140 arany, -2 ÉP] 13856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 310, gyógyulás: 8, összesen: -302 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 138 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 1580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
v 198 284 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
[284,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg! {max. életpontja: 1001-1120.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bal lábát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg bal karját. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 54 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7500 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 45, gyógyulás: 8, összesen: -37 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan házőrző bal oldalát. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13969 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2262, sebződés: 411, gyógyulás: 8, összesen: -403 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót testét. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal végigvagdosod a tleikan behemót bal első lábát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a tleikan behemót testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 62 életpontot sebeztél. Fényaurád 26 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Teriád karddal megvagdalod a tleikan behemót jókora fejét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a tleikan behemót termetes combját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 131 életpontot sebeztél. Fényaurád 20 sebzést okoz. A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról!
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 590, gyógyulás: 8, összesen: -582 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [283,30] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutánsféreg. {max. életpontja: 2438-2712.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 350 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mutánsféreg fejét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal megvagdalod a mutánsféreg szárnyképződményét. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a mutánsféreg farkát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 55 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mutánsféreg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) A mutánsféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mutánsféreg szárnyképződményét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a mutánsféreg egyik lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 41 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A mutánsféreg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-42 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2602, sebződés: 819, gyógyulás: 8, összesen: -811 ÉP}
(Továbbmész...) [282,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bársony gyilkos. (ld. enc.) {védettsége: 95 szúró, 170 vágó, 95 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel néhányszor megcsapod a bársony gyilkos bársony páncélját. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 119 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A bársony gyilkos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a bársony gyilkos testét. (5 támadással 484 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 102 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A bársony gyilkos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 519 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1179, sebződés: 975, gyógyulás: 8, összesen: -967 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal alaposan megvágod az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 131 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda testét. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megcsapod a nanda testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvágod a kronokukac testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 102 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [280,32] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszionikus entitás. (ld. enc.) {védettsége: 220 szúró, 220 vágó, 220 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 1475 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 380 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a pszionikus entitás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
11878 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 380, gyógyulás: 8, összesen: -372 ÉP}
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 2 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
DRAKOLDER PÓRÁZ (773. TÁRGY) Soha Ghalla történetében nem volt faj a kyorgokon kívül, amely akár csak megpróbálta volna a triklem drakoldereket engedelmességre kényszeríteni. A kyorgok azonban nemcsak megpróbálták, de sikerrel is jártak. Óriási fókuszgömbjeik segítségével közvetlenül a Mágia létsíkjáról nyerték az energiát a varázslathoz, amelyet egyszerre százötvenegy mágus mormolt el. A drakolderek közel kétszáz éven át szolgálták a kyorgokat - ez a mágikus póráz volt egy-egy ilyen lény engedelmességének záloga - azonban amikor a fogva tartó varázslat meggyengült, és a drakolderek elszabadultak, az egyben a kyorg birodalom végét is jelentette. A drakolder póráz nem átadható. |
BÁRSONY GYILKOS (546. SZÖRNY) A bársony gyilkos az éj leple alatt tevékenykedő furcsa lény. A merev arcélekkel megáldott pofájából hosszú, fényesre csiszolt agyarak merednek előre, mindez a kyorgokkal való hasonlatosságra utal. Előkelő ruhája, mely a trollokéra emlékeztető testének minden pontját eltakarja a kíváncsi tekintetek elől egyesek szerint egy bíbor védőaura, melyen az ártó varázslatok többnyire ártalmatlanul enyésznek el. És hogy mitől véd még: ha vágófegyverrel próbálkozol sebet ejteni ellenfeleden, megtudod. |
PSZIONIKUS ENTITÁS (553. SZÖRNY) Ez a fénylő massza egy másik létsíkról érkezett, több méter átmérőjű, teljesen amorf lény. Azt, hogy minek a következtében került az anyagi síkra, csak találgatni lehet: valószínűleg a kyorgok által megbolygatott mágiafonalak közötti résen jutott át világunkba több ezer évvel ezelőtt. A pszionikus entitás szinte mindenféle fizikai dologra immúnis, a tapasztalt kalandozók szerint csupán mágikus erők segítségével lehet szétválasztani az őt alkotó energianyalábokat. |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 70 (118) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 69 (90) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 69 (90) | Életpont: | 1301/1305 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (107) | Varázspont: | 2927/80 | Pénz: | 22600 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 35/6 | Pszi pont: | 498/191 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/14 | ökölvívás: | 30/5 (+6%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 45/20 (+10%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/51 (+4%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/96 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 186/10 (+24%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 23/47 (+19%) | 5. csapdakészítés: | 73/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/66 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/89 (+11%) | 9. felderítés: | 36/30 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 232/58 (+45%) | 12. taumaturgia: | 123/20 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 11/31 (+11%) | 14. versengés: | 27/50 (+14%) | 15. harcművészetek: | 27/33 (+33%) |
16. zene: | 269/38 | 17. szörnyismeret: | 53/71 | 18. pszi: | 57/8 (+8%) |
19. zárnyitás: | 29/8 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/69 (+4%) | 23. úszás: | 43/94 | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 10/53 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 73 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (167,27,4) | bűvölés (#20) (544,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 8 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillagbot (#929) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszfőzet (#448) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pézsmatökmag (#934) | 1 | sallank karom (#128) | 13 | tünde nyíl (#554) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
152 | arany (#50) | 1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | drakolder póráz (#773) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 7 | gyöngymangó (#135) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | xirnox szív (#213) |