TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. febr. 27. 9h:12'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX
|
ONAR KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Carbon nal . A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy pattanóböde trófea, egy ragyás burástya trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy garokk a hátasa. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy elf mesterharcos trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Ködbevesző Bambusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont).
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy lajhárlord trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Lassú Víz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.)
tf 3 15 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [15 pontot használtál fel, van még 213.]
fkt 19 |
felt. készítesz a 19. tárgyat |
fkt 19 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
fkt 107 |
felt. készítesz a 107. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 225 1 |
kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a jobb kezedbe |
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]
v 1 4 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]
m 1 2 3 |
mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
[100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 mérgezett tüskét.
(Továbbmész...) [101,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel épp hogy megszúrod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel megbököd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 32, gyógyulás: 6, összesen: -26 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lee-MBO orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [102,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontkéssel megérinted a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontkéssel megérinted a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 21, gyógyulás: 9, összesen: -12 ÉP}
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Moloch hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [79 pontot használtál fel, van még 119.]
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 119.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[101,80] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sir Bedzsik formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [100,81] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy Quirov. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a Quirov jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a Quirov testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel megérinted a Quirov bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+53 életerő.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt erődítményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.
(Továbbmész...) [99,82] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. [64 pontot használtál fel, van még 55.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Mit tegyél, ha a gyilkos tetűt sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a szőrös potrohát, az a legérzékenyebb pontja." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 52.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Gyémántgyúró Duirgan boltjában még 4 kamikáze fejfedő várja a vásárlókat." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 49.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Acélfejű Garhin boltjában még 3 ryuku függő várja a vásárlókat." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 46.]
kotb 9113 |
belépés K.T.-be: 9113 |
Belépésedet fogod kérni a Pusztítás Prófétái K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 16 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
KARAKTERLAP
Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. Ez az 59. fordulód.
Erő: |
20 |
Szint: |
11 |
Merészség: |
3/4 |
Magasság: |
182 cm |
IQ: |
19 |
Támadás: |
10 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
76 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
11 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
34/34 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
150/47 |
Jellem: |
gonosz (42) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
17 |
Varázspont: |
46/2 |
Pénz: |
38 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 163 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1 TP-t kaptál. Jelenleg 18889 TP-d van. A következő szinthez még 6111 TP szükséges. Trófeáid:
halálmadár,
sötét gnóm,
északi aurach.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
13 |
vágófegyverek: |
5 |
ütőfegyverek: |
2 |
lőfegyverek: |
8 |
dobófegyverek: |
4 |
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10 |
2. nyomkövetés: |
11 |
3. lopás: |
8 |
4. mászás: |
4 |
5. csapdaészlelés: |
5 |
6. gyógyítás: |
22 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. teológia: |
2 |
10. taumaturgia: |
1 |
11. zene: |
1 |
12. szörnyismeret: |
1 |
13. zárnyitás: |
1 |
14. vadászat: |
7 |
15. bányászat: |
4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
ShinLon (#1403) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
Összsúly: 47.89 kg |
Megterheltség: 79% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,82) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096)
(100,78) Sheran oltár, tetemember (#123)
(100,81) Quirov (#975), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland
(101,78) vérszomjas csüldő (#114), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár
(101,80) Elenios rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(102,79) mutáns pók (#117), művészi porolit (#720), Raia oltár, 36. jellempróba