Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:06' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4713 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ba 9141 | nem támadod a 9141. KT tagjait |
m 2 | mozogsz keletre |
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
(Továbbmész...) [68,78] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször eltalálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [68,77] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
im | imádkozol |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [71,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
Erő: | 19 | Szint: | 9 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 539 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 142/54 | Jellem: | jó (82) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (15) | Varázspont: | 28/6 | Pénz: | 114 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); dárda (#10) (6 -7.); nyu-shuriken (#157) (8 -); nyu-shuriken (#157) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 (+1) |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 15 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 5 | 9. teológia: | 2 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 7 | 14. bányászat: | 7 | 15. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 25 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (148,2) | tulajdonságpajzs (#26) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.] |
Összsúly: 31.56 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | mocsári penke (#148) |