Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 17. 15h:05' EZ A 592. JÁTÉKHETED, 591. FORDULÓD 593. játékheted kezdete: szept. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3176 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 7. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 466. tárggyal a 822. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1269. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1304 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2393 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
fkt 578 200 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (200 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 112 30 | használod az 1602. tárgyat |
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rubin sárkány testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rubin sárkány óriási karmát. (6 támadással 621 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a rubin sárkány testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) A rubin sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 409 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a rubin sárkány bal vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A rubin sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rubin sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], egy arany, egy vasérc és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 408, gyógyulás: 8, összesen: -400 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 838 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével párszor keményen megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10703 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1620, sebződés: 112, gyógyulás: 4, összesen: -108 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem jobb lábát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem fejét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem jobb oldalát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5370 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 27, gyógyulás: 197, összesen: +170 ÉP}
(Továbbmész...) [198,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar hadúr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontakt. II. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) (Önanalízis: +3% pszi.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr fejét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3426 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2147 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a borzalmas varkaudar. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2147 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1878 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1878 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3391 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően tompítás védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr nyakát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3426 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rubin sárkány testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a rubin sárkány óriási karmát. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a rubin sárkány gigászi testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) A rubin sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 410 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a rubin sárkány nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1517, sebződés: 450, gyógyulás: 8, összesen: -442 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3426 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy legyengült csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével néhányszor megcsapod a csataremák jobb oldalát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csataremák testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 7379 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 96, gyógyulás: 4, összesen: -92 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével iszonyatosan megcsapod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Még mindig bozótos. Találsz egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. (Önanalízis: +3% mászás.) Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2293 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a kronotapír testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3695 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4347 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy varkaudar vajákos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos fejét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar vajákos bal oldalát. (5 támadással 449 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tűzbokrot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sérült csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[199,119] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. (Önanalízis: +5% felderítés.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy varkaudar katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
vv 133 73 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 207 125 | elmormolod a 198. varázslatot |
[207,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Találsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy vízbeölt ryuku jön feléd. [védettséged: 45]
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 249 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku bal karját. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2300 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 292, gyógyulás: 0, összesen: -292 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 145 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3962 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája fejét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 333 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2047 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az őscápa tátott pofáját. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 155 életpontot sebeztél. Az őscápa félig szétrágja a jobb válladat! (2 támadástól 454 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! A halál azonnal beáll. 953 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 1407, gyógyulás: 0, összesen: -1407 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,125] Belegyalogolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz!
vv 133 73 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
szk 393 | keresed a 393. szörnyet |
p 195 22 | használod a 195. pszi képességet |
at 2042 19 | TU-t adsz át a 2042. kalandozónak 19 |
le 1548 614 | leveszed/lerakod az 1548. tárgyat a 614. tárgyat |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
kf 1158 969 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 969. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
* 5. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
Erő: | 83 (119) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 83 (106) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 83 (93) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 15/36 év |
Egészség: | 93 (108) | Életpont: | 1245/1253 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 71 (95) | Varázspont: | 3484/0 | Pénz: | 1349 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 22/3 | Pszi pont: | 1237/530 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 274 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 26 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 35 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 31 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (140%) << teriád kard (#1284) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); ubuk dobónyíl (#138) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59 (+1) | 2. nyomkövetés: | 151 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 25 | 5. csapdakészítés: | 33 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 24 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 43 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 159 (+5) | 12. taumaturgia: | 140 (+5) |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 25 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 62 (+1) | 17. pszi: | 134 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 57 | 23. főzés: | 4 | 24. csapatmunka: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
udvarolsz az 1872. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | önanalízis III (#303) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | deus ex machina (#1) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
25 | madártoll (#112) | 12 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | varázskő (#305) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
515 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 4 | csalánvirág (#582) | |||
9 | ében toboz (#578) | 7 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | 15 | pirkit (#153) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | remák szív (#264) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 11 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vasérc (#152) |