Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 26. 9h:11' EZ A 605. JÁTÉKHETED, 591. FORDULÓD 606. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Elsőnek első ében vágtázót támadod majd. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont).
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik tünde nyilat, és dühödten szétroppantja. Több lövedéked átfúrja az ében vágtázó szügyét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) [első ében vágtázó:] A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 139 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] Máris repül feléd néhány ében nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 168 életpontot vesztettél. [harmadik ében vágtázó:] A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 162 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot.
{KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod az ében vágtázó izmos karját. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod az ében vágtázó jobb első lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 91 életpontot sebeztél. A fényaura 24 ép-t sebez. [első ében vágtázó:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 74 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] A második ében vágtázó rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 74 életpontot vesztettél. [harmadik ében vágtázó:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 76 életpontot vesztettél.
[első ében vágtázó:] Az első ében vágtázó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. A következőkben második ében vágtázó ellen indulsz. Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 971, gyógyulás: 8, összesen: -963 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
vv 161 67 67 | elmormolod a 161. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
fa 248 1349 3 | feladod a 248. tárgyat az 1349. kalandozónak (3 darabot) |
pbe 10000 | beraksz a bankba 10000 aranyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 3 rákfatty váladékot.) 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,103] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Megsoroztad a gránitelementál testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain jobb oldalát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-22 életpont.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megcsapod a halálosztó kain testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 80 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod a kronokukac testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 165 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (34 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigmetszed az arató csattanat testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena malacfejét. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megcsapod a roguena testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (33 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 184 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,32] Lakott területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight hívői építették. Ahogy a Lesz Vigasz néven ismert mulatóhely mellett sétálsz el, egy különösen dekoratív hölgyre leszel figyelmes, aki kedvesen rád mosolyog, majd feléd int, hogy lépj közelebb. Már szabadkoznál, hogy épp fontos küldetésben jársz, így sajnos most nem térhetsz be kártyázni, de a hölgy elmondja, hogy nem is ezért szólított meg, hanem mert az intézmény gazdája három belevaló kalandort keres alkalmi munkára, tehát ha van két társad, és szeretnétek egy kis pénzt keresni, gyertek vissza este, és beszéljétek meg vele a részleteket. (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő csapat őrjáratozó katona mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
be 762 | bemész a 762. épületbe |
m 5 2 | mozogsz délnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [150,103] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd az ősdentor ragyás testét. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal vállát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Az ősdentor karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
v 198 203 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
[203,94] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Látsz egy manóodút. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) A fényes griff segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-41 életpont.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (36 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (24 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 11900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1375, sebződés: 89, gyógyulás: 8, összesen: -81 ÉP}
kt 1588 | elkészíted az 1588. tárgyat |
v 360 7018 | elmormolod a 360. varázslatot |
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is bekapcsolódik a harcba. (30 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a magger testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A magger ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [205,95] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (18 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP]. 3560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [206,95] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi góliát lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát jobb lábát. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megcsapod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A fényes griff segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 14 aranyat. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az umbatari bromag testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az umbatari bromag mérgező bőrét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A fényes griff segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 122 életpontot sebeztél. A fényaura 31 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 47, gyógyulás: 8, összesen: -39 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 97 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A hordóagyú mameluk mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 29 aranyat. 2770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [208,96] Továbbra is magashegységben vagy. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy vérvágyó sólyom közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 178 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérvágyó sólyom testét. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérvágyó sólyom jobb szárnyát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a vérvágyó sólyom testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A fényes griff is bekapcsolódik a harcba. (14 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével a vérvágyó sólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 186, gyógyulás: 8, összesen: -178 ÉP}
(Továbbmész...) [209,96] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő umbatari bromag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag jobb első lábát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (48 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az umbatari bromag testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 117 életpontot sebeztél. Fényaurád 18 sebzést okoz. Az umbatari bromag fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 49, gyógyulás: 8, összesen: -41 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra egyik csápját. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 126 életpontot sebeztél. A fényaura 24 ép-t sebez. A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) A fényes griff megmarja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A hordóagyú mameluk mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hordóagyú mameluk farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 23 aranyat. 2770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás jobb lábát. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (53 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (83 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a hegyi óriás testét. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod a hegyi óriás testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc nagyot harap ellenfeledbe. (40 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 138 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Elhajolsz a hegyi óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 45 aranyat. 9471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1516, sebződés: 133, gyógyulás: 8, összesen: -125 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 86 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az umbatari bromag bal vállát. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az umbatari bromag fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 120 életpontot sebeztél. Fényaurád 38 sebzést okoz. Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 76, gyógyulás: 8, összesen: -68 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag fejét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag mérgező bőrét. (3 támadással 344 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (28 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az umbatari bromag bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 130 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 84, gyógyulás: 8, összesen: -76 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 108 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 2 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY) Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz. A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet). |
ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL) Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította. |
HORSA LÁMPÁSA (1338. TÁRGY) Démoni Horsa felszerelési tárgyai között egy különleges lámpást találtál. Az átlátszó üveglapok mögött folyamatosan egy nagyon élénk sárga láng ég, színe nem elég természetes ahhoz, hogy igazi legyen. Mágikus fény, így soha ki nem aludhat. Ha Horsa lámpását magadnál hordod, nem lesz szükséged többé fáklyára, vagy bármilyen egyéb fényteremtő varázslatra a labirintusokban. Mikor közelebb emeled arcodhoz a lámpást, megérzed az illatot. Émelyítő, intenzív hatású. Ha vannak befogott állataid, egyszerűen megvadulnak tőle. Horsa lámpásától idomított szörnyeid vakmerőbbek és odaadóbbak lesznek. Ezáltal ha te csatázol, nagy valószínűséggel ők is fognak: tépik-karmolják az ellenfelet, ahol érik. Azok a szörnyeid, amik eddig erre nem voltak képesek, mostantól képesek lesznek. Ha van olyan szörnyed, melynek alaptulajdonsága, hogy harcol az oldaladon a csatában, az +5 sebzést kap. (Egy csatában persze továbbra is csak egy szörnyed fér hozzá az ellenfélhez.) |
VÍZELEM-IDÉZÉS (383. VARÁZSLAT) Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy vízelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 40 korty vizet igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy áttetsző vízelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó hideg miatt a tűzvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
Erő: | 73 (90) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 70 (118) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 69 (90) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 69 (90) | Életpont: | 1301/1305 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (107) | Varázspont: | 2927/547 | Pénz: | 318 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 35/19 | Pszi pont: | 498/462 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/14 | ökölvívás: | 30/35 (+20%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 45/31 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/53 (+1%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/74 | 2. nyomkövetés: | 186/65 (+30%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 23/60 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 73/57 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/66 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/89 | 9. felderítés: | 36/30 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 233/47 (+43%) | 12. taumaturgia: | 123/64 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 11/42 | 14. versengés: | 27/74 (+10%) | 15. harcművészetek: | 28/10 |
16. zene: | 270/31 (+87%) | 17. szörnyismeret: | 53/91 (+20%) | 18. pszi: | 57/15 (+3%) |
19. zárnyitás: | 29/8 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/85 (+13%) | 23. úszás: | 43/94 | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 10/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 76 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (167,27,4) | bűvölés (#20) (544,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2300 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | csillagbot (#929) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pézsmatökmag (#934) | |||
3 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | telerótt rúnalap (#1661) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | fáklya (#36) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
1 | tünde nyíl (#554) |