Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 27. 9h:11' EZ A 605. JÁTÉKHETED, 592. FORDULÓD 606. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
v 381 58 80 | elmormolod a 381. varázslatot |
hu 513 255 437 | hulladék: 513 255 437 |
hh 92 504 | használod a 92. tárgyat az 504. tárgyat |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigmetszed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányarém jobb lábát. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 22 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a bányarém jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 153 életpontot sebeztél. A fényaura 19 ép-t sebez. A bányarém karmai majdnem eltalálnak! A bányarém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 128 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigvágod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 157 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [211,97] Továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orbitális mackósajt közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 120 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [212,97] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mosolygó rettenet bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (36 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az umbatari bromag testét. (3 támadással 343 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az umbatari bromag fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 127 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 72, gyógyulás: 8, összesen: -64 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni.
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás testét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (107 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a hegyi óriás vastag lábujját. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a hegyi óriás testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 126 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a hegyi óriás csapása elől. A hegyi óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 45 aranyat. 9471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 107, gyógyulás: 8, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [213,97] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hegyi óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás vastag lábujját. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi óriás testét. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 76 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A hegyi óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal súrolod a hegyi óriás jobb oldalát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a hegyi óriás vastag lábujját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 91 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a hegyi óriás csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 45 aranyat. 9471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1812, sebződés: 157, gyógyulás: 8, összesen: -149 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró jobb lábát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az orgoró testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Épületek tűnnek fel.
ek 7 3 6 | t. energia kisütése: 7 3 6 |
kf 1641 1583 229 | kézbeveszed/felveszed az 1641. tárgyat az 1583. tárggyal a 229. tárgyat |
be 717 848 2000 | bemész a 717. épületbe |
kf 1536 820 738 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat a 820. tárggyal a 738. tárgyat |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag testét. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az umbatari bromag testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [212,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hegyi góliát került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát testét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvágod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 128 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 13 aranyat. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi óriás testét. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 15 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 114 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A hegyi óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a hegyi óriás vastag lábujját. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a hegyi óriás jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 120 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A hegyi óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 49 aranyat. 9471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1944, sebződés: 198, gyógyulás: 8, összesen: -190 ÉP}
v 198 229 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
[229,16] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
usz 100 | úszol 100 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon nyakát. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix mágustanonc izmos kis testét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. A fényaura 15 ép-t sebez. A trix mágustanonc karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 manakristály. 3739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix nőstény bal oldalát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 284 életpontot sebeztél. Fényaurád 27 sebzést okoz. A trix nőstény csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Egy nagyobb pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 344 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix vízmágus manófejét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 256 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix vízmágus bal karját. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 275 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 875, gyógyulás: 0, összesen: -875 ÉP}
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc bal lábát. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gothag döglidérc testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 78 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 54 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal kicsit megvágod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a gothag döglidérc nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12906 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1886, sebződés: 86, gyógyulás: 8, összesen: -78 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal alaposan megvágod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 113 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Többször meglövöd a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 2537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [231,14] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 152 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. A fényaura 16 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a krathan csontváz bal lábát. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 90 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a krathan csontváz vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13382 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 146, gyógyulás: 8, összesen: -138 ÉP}
(Továbbmész...) [231,15] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy gothag döglidérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc testét. (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 türkiz karika. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 4505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Utad során felfedezel egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
tk 44 1490 | többszemélyes kaland 44 1490 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
KENTAURUSZ SZŐTTES (1641. TÁRGY) Közönséges vászon - gondolhatnád, hisz első pillantásra semmi különlegeset nem látsz ezen a tiritarka mintás, kezdetleges technikával készült, keskeny szőttes-csíkon, bár nagyon tetszetős, azt meg kell hagyni. (Az ében vágtázók a vállukon átvetve, közvetlenül a tegezük alatt hordják, az átellenes oldalon lelógó végét derékmagasságban megkötve). Mivel minden szőttes egyedi mintázatú, talán még a törzsi hierarchia kialakításában is van némi szerepe, ki tudhatja? Ha sikerül egy ilyet, többé-kevésbé egy darabban lehámoznod egy megölt vágtázóról, kipróbálhatod, vajon hordoz-e mágiát. Sajnos hamar kiderül, hogy páncélon és ruhán keresztül nem igazán érzékeled a szőttes erejét, ezért legjobb lesz, ha inkább takaróként a hátasodra teríted! [A szőttest nyeregként KF-elheted, ha van hátasod. Ekkor - azon kívül, hogy nagyon jól mutat - a távfegyver fázisban +6 támadást biztosít neked.] |
TRIX VÍZMÁGUS (7093. SZÖRNY) A trix varázslók a tanoncoknál sokkal félelmetesebb ellenfelek, sokuk a veterán harcosok közül kerül ki. A víz alatti mágia különleges fortélyait űzik, melyekkel korábban sehol sem találkozhattál, és elsajátításáról nem is álmodhatsz. |
Erő: | 73 (90) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 70 (118) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 69 (90) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 69 (90) | Életpont: | 1317/1325 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 80 (107) | Varázspont: | 2988/1460 | Pénz: | 1579 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/9 | Pszi pont: | 498/600 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/22 (+8%) | ökölvívás: | 30/49 (+14%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 45/34 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/56 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/74 | 2. nyomkövetés: | 186/89 (+24%) | 3. lopás: | 10/2 (+600%) |
4. mászás: | 23/72 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 73/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/66 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/89 | 9. felderítés: | 36/30 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 233/88 (+41%) | 12. taumaturgia: | 123/89 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 11/42 | 14. versengés: | 27/74 | 15. harcművészetek: | 28/10 |
16. zene: | 270/39 (+8%) | 17. szörnyismeret: | 53/91 | 18. pszi: | 57/17 (+2%) |
19. zárnyitás: | 29/8 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 42/1 (+16%) | 23. úszás: | 44/11 (+17%) | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 10/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 79 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (167,27,4) | bűvölés (#20) (544,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
kézrátétel (#381) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | arany masszariasztó (#437) | |||
1 | csillagbot (#929) | 4 | fáklya (#36) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | lótuszfőzet (#448) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pásztorbot (#513) | |||
1 | pézsmatökmag (#934) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tatu ködmön (#255) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1261 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | manakristály (#500) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | türkiz karika (#750) | 20 | víz (#27) | |||
2 | xirnox szív (#213) |