Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 28. 9h:14' EZ A 605. JÁTÉKHETED, 593. FORDULÓD 606. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Alex Despronder hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Alex Despronder egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy őstűz varázslatot. 72 életpontot sebzett. Alex Despronder egy Asylux csapdája varázslatot dob az ellenfélre. Az ellenfél támadása csökkent. Egyik társad miatt nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni.
Alex Despronder vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a bolyongó lidérc fejét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.)
Társad előtted áll, így te nem tudsz most nyilazni. Ököllel fogsz harcolni.
Daramoula pálcájával Alex Despronder eltalálja a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Alex Despronder támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre nekromanta csókja varázslatot lő. 109 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Cápafoggal Alex Despronder megdöfödi a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani Alex Despronder bőrét, de sikertelenül. Belefújsz a kentaurusz kürtbe. Öblös hangja bejárja a csatateret! A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1801 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 606, összes sebződés: 0}
Alex Despronder egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Manus egy rezisztencia védekező rúna felrakásával nyit. Manus felhúz egy védelem tűz ellen varázslatot. Dess mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs II körülötte. Dess fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormol. Anram Salle mormolni kezd. Létrejött egy védelem sav ellen körülötte. Rothadó Agyhalál egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia...
Alex Despronder mélyen koncentrálva megidéz egy őstűz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 82 életpontot sebzett. Alex Despronder mélyen koncentrálva megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd az ellenfélre küldi. Az ellenfél támadása csökkent. Manus néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy fekete energia. 1378 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökken. Manus támadó varázslatot alkalmaz, méghozzá egy hangcsapás varázst. 1551 életpontot sebzett. Elméje teljesen összezavarodik a ricsajtól. Dess mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 775 életpontot sebzett. Az ellenfél összeaszalódik. Rosszul helyezkedsz, társad előtted áll, így támadó varázslatra most nem lesz lehetőséged. Az ellenfél pusztító végzet varázslatot lő Alex Despronder irányába. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1182 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Alex Despronder kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 3786, összes sebződés: 0}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tps 100 | TVP spórolása: 100 pontért |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
m 1 6 5 | mozogsz északkeletre, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc bal karját. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a gothag döglidérc jobb vállát. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a gothag döglidérc bal lábát. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal súrolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 natharion opál. 13283 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 95, gyógyulás: 8, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [230,15] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vastagbőrű mutak. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 100 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak felkarcolja a combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal súrolod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 21 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 62 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 83 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13584 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1974, sebződés: 347, gyógyulás: 8, összesen: -339 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal alaposan megvágod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 106 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Megsoroztad a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Többször meglövöd a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [229,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pengekarú nitmák lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 117 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák nyakát. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 131 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1582, sebződés: 288, gyógyulás: 8, összesen: -280 ÉP}
usz 100 | úszol 100 pontért |
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 301 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 292 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix mágustanonc izmos kis testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a trix mágustanonc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 manakristály. 3739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix nőstény testét. (4 támadással 314 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 127 életpontot sebeztél. A fényaura 14 ép-t sebez. A trix nőstény többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal jól megszurkálod a kráken ősanya fejét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Fényaurád 18 sebzést okoz. A kráken ősanya kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 494 életpontot vesztesz.) A kráken ősanya farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 794 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 1288, gyógyulás: 0, összesen: -1288 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom jobb csápját. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 20 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12846 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2074, sebződés: 404, gyógyulás: 8, összesen: -396 ÉP}
(Továbbmész...) [227,14] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gothag döglidérc. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc bal lábát. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 71 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a gothag döglidérc bal lábát. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. A fényaura 14 ép-t sebez. Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1930, sebződés: 81, gyógyulás: 8, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [226,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy chaktra vadászeb. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 109 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb fejét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 84 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 390, gyógyulás: 8, összesen: -382 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc bal karját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 54 életpontot sebeztél. A fényaura 22 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a gothag döglidérc testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a gothag döglidérc jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 54 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13243 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 118, gyógyulás: 8, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [224,13] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy ősi rúnatornyot.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a szellemdarázs bal szárnyát. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs testét. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a szellemdarázs nyakát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 75 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 157 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a szellemdarázs testét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a szellemdarázs testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 112 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10329 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 447, gyógyulás: 8, összesen: -439 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök farkát. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-260 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy!
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 260, gyógyulás: 8, összesen: -252 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 76 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 86 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 12 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Apró rúgást kapsz a vastagbőrű mutak patájától. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 84 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13608 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 337, gyógyulás: 8, összesen: -329 ÉP}
v 198 236 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[236,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs szellemtestét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a szellemdarázs jobb szárnyát. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a szellemdarázs testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 98 életpontot sebeztél. A fényaura 14 ép-t sebez. A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10322 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1802, sebződés: 382, gyógyulás: 8, összesen: -374 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő bal oldalát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Teriád karddal megvagdalod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 459 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 56 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. A kreiton bűvölő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14543 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2086, sebződés: 192, gyógyulás: 8, összesen: -184 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót jobb első lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a tleikan behemót termetes combját. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 85 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a tleikan behemót egyik csápját. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a tleikan behemót testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 68 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 81 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól.
{Csatastatisztika; sebzés: 2152, sebződés: 552, gyógyulás: 8, összesen: -544 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 126 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a csupaszbőrű maclogh testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 114 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-14 TVP). A csupaszbőrű maclogh még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13343 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2288, sebződés: 248, gyógyulás: 8, összesen: -240 ÉP}
(Továbbmész...) [234,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korallfövenyt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pikkelyes ptog lehet. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [234,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Látsz egy ryuku hajóroncsot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Analotha, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy harci mugrath. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 216 életpontot vesztettél. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku jobb lábát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 251, gyógyulás: 0, összesen: -251 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 361 életpontot sebeztél. A fényaura 19 ép-t sebez. A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi eredménye! Marokra fogva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg testét. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Fényaurád 28 sebzést okoz. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 5903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}
tpf 100 | TVP elővétele: 100 pontért |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
v 96 182 32 | elmormolod a 96. varázslatot |
[182,32] Épületek tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a korinthai amőba hullámzó testét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 51 életpontot sebeztél. A fényaura 4 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 10006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1672, sebződés: 99, gyógyulás: 8, összesen: -91 ÉP}
im | imádkozol |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvágod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 120 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és egy karbin plazma. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
tk 42 1490 | többszemélyes kaland 42 1490 |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 12 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
SPIRITUÁLIS EXTENZIÓ (249. PSZI KÉPESSÉG) Szellemed spirituális extenziójával mostantól képes vagy a harcművészekét megközelítő kitartással harcba szállni. Amekkora a pszi szakértelmed, annyi százalék esély (de legfeljebb 90%) van rá mostantól, hogy a szörnyekkel szembeni harc, ha szükséges, három körig is eltart. A képesség használata automatikus, P parancs kiadását, vagy pszi pont használatát nem igényli. |
KRÁKEN ŐSANYA (7095. SZÖRNY) Hát most bebizonyosodott, hogy a feneketlen tóban is laknak krákenek, nem csupán az óceánban. A kráken ősanya hatalmas, óriási, gigaborzasztó... Csak a nagy szemeket, meg a rengeteg, kisebb hajó méretű kart látod magad előtt tekeregni. Minden bizonnyal ez a valami szüli a többi krákent erre a világra. A méretek teljesen elbizonytalanítanak. Le lehet egyáltalán győzni egy ilyen hatalmas és öreg víziszörnyet? Valószínűleg előbb fogyna el a levegőd - és főleg az életerőd. A harc teljesen reménytelen, inkább menekülj, ha tudsz! |
Erő: | 73 (90) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 70 (118) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 70 (91) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 70 (91) | Életpont: | 1317/1281 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 81 (108) | Varázspont: | 2994/1921 | Pénz: | 1653 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/1 | Pszi pont: | 525/72 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/36 (+14%) | ökölvívás: | 30/54 (+5%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 45/44 (+10%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/61 (+5%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/75 | 2. nyomkövetés: | 187/31 (+42%) | 3. lopás: | 4/2 (-600%) |
4. mászás: | 23/98 (+26%) | 5. csapdakészítés: | 73/69 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/66 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 36/34 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 234/39 (+50%) | 12. taumaturgia: | 124/18 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 11/42 | 14. versengés: | 27/83 (+9%) | 15. harcművészetek: | 28/10 |
16. zene: | 270/39 | 17. szörnyismeret: | 53/91 | 18. pszi: | 59/2 (+185%) |
19. zárnyitás: | 29/8 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 42/5 (+4%) | 23. úszás: | 44/36 (+25%) | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 11/50 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 91 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (167,27,4) | bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 10 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | 1 | lótuszfőzet (#448) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 15 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
74 | arany (#50) | 3 | azúrharmat (#1161) | 5 | halcsont (#390) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | natharion opál (#747) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | tenger gyümölcse (#1155) |