Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 18. 9h:27' EZ A 608. JÁTÉKHETED, 597. FORDULÓD 609. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
kf 1467 | kézbeveszed/felveszed az 1467. tárgyat |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-65 életpont.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 16625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 371, gyógyulás: 8, összesen: -363 ÉP}
(Továbbmész...) [313,42] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Oldalt pillantva, meglátsz egy különös vadászházat. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz vadásznyakörvet. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy talriai behemót. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a talriai behemót testét. (7 támadással 737 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) A fényes griff is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 47 kaját. 18544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1788, sebződés: 104, gyógyulás: 8, összesen: -96 ÉP}
v 198 351 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[351,31] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni.
ep 146 240 | építed a 146. tárgyat 240 pontért |
h 142 | használod a 142. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3000 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 662 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a rd'alv lélektipró testét. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (187 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a rd'alv lélektipró izzó testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a rd'alv lélektipró izzó testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 53 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 4186, sebződés: 1108, gyógyulás: 8, összesen: -1100 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (42 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány fejét. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 44 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 19451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 392, gyógyulás: 8, összesen: -384 ÉP}
(Továbbmész...) [350,29] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Felfedeztél egy kátránygödröt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lidércóriás. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Párszor kipécézted a lidércóriás testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércóriás testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a lidércóriás testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A lidércóriás mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a lidércóriás bal oldalát. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a lidércóriás bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A lidércóriás mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a lidércóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 manakristály. 13546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 21, gyógyulás: 8, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [349,28] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nanda. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda testét. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (34 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a nanda testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A nanda feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg ízelt testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A fényes griff megmarja ellenfeledet. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (67 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a méregféreg nyakát. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a méregféreg nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 97, gyógyulás: 8, összesen: -89 ÉP}
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány bal szárnyát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (24 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a márvány sárkány testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (41 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 138 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 21 arany, -2 ÉP] és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 19451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 337, gyógyulás: 8, összesen: -329 ÉP}
(Továbbmész...) [347,27] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Friedurgonoma közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégvihar varázslatot lő rád. 146 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Friedurgonoma testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (124 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a Friedurgonoma óriási karmát. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Friedurgonoma testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló nagyot harap ellenfeledbe. (37 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 49 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma farkával a kezedre csap. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő, ezenkívül 1 jégrúna-tekercs. 23594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 562, gyógyulás: 8, összesen: -554 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 108 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón pikkelyes testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 597 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zafír drakón fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 162 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 81, gyógyulás: 8, összesen: -73 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Párszor kipécézted a Notermanthi báró bal oldalát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 36 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 18 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 120, gyógyulás: 8, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [347,26] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Friedurgonoma. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról jégvihar varázslatot lő rád a másik. 126 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Friedurgonoma óriási karmát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (131 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a Friedurgonoma óriási karmát. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megcsócsálja ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a Friedurgonoma testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Friedurgonoma, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Friedurgonoma megcsapja a fejedet. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> 125 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 jégrúna-tekercs. 23594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1532, sebződés: 526, gyógyulás: 8, összesen: -518 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 192 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 csillaglövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (77 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a skarlátdémon bal vállát. (7 támadással 688 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a skarlátdémon vörös fellegeit. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 20 életpontot sebeztél. A fényaura 29 ép-t sebez. A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Üdvözlésképpen egy skarlátia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a skarlátdémon testét. (4 támadással 393 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a skarlátdémon fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. A skarlátdémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 418, gyógyulás: 8, összesen: -410 ÉP}
(Továbbmész...) [347,24] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy zafír sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 78 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (44 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (109 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány fejét. (7 támadással 707 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 126 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 19451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 398, gyógyulás: 8, összesen: -390 ÉP}
(Továbbmész...) [346,23] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 112 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány farkát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (13 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány bal első lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) A fényes griff megcsócsálja ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 50 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 4 gyöngymangó, 32 arany, egy obszidián karkötő és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 19451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 391, gyógyulás: 8, összesen: -383 ÉP}
tk 21 2150 | többszemélyes kaland 21 2150 |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
h 509 100 | használod az 509. tárgyat |
le 608 867 | leveszed/lerakod a 608. tárgyat a 867. tárgyat |
kf 817 815 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat a 815. tárggyal |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 83 112 | elmormolod a 83. varázslatot a 112. varázslatot |
a 500 1349 1 | átadod az 500. tárgyat az 1349. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 33 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
ŐSI KIGYÓBŐR ÖV (1467. TÁRGY) A legenda szerint Hulcarhud magától Hgoomlh-tól, a Voltak urától kapta ajándékba a halálvarázslatait. Persze ez csak egy ostoba babona, az viszont biztos, hogy eleddig nem sokan mondhatják el magukról, hogy ellenálltak a vén Kígyókirály varázslatainak. Ha te is közéjük tartozol, és valahogyan győzedelmeskedtél felette, ne feledd el leszakítani a bestia nyaki lebernyegét! Sajnos csak ritkán marad egyben, mert rendkívül sérülékeny, ám ha sikerrel jársz, egy keskeny bőrcsíkot kapsz, amit övként akár KF-elhetsz is. S hogy ezt miért érdemes megtenned? A +5 védekezésért, a +5 támadásért, és a +2 IQ-ért, amit biztosítani fog. Ráadásul, ha viseled, ellenfeleid -5 büntetést kapnak a varázslataid elleni mentődobásukra. Hulcarhud mágiája a gyengéket nem segíti, ezért, ha még nem érted el a 49. szintet, nem használhatod. |
KÜLÖNÖS VADÁSZHÁZ (1684. TEREPTÁRGY) Soha nem gondoltad volna, hogy a Sötét Földön egy vadászházba botlasz. Különlegesebbnél-különlegesebb trófeák díszítik a ház falát. A kunyhó gazdája - egy idős elf - mosolyogva jön eléd. Beszédbe elegyedtek. Kiderül, hogy már hatszáz éve itt lakik, és tökéletesíti a vadásztudományát. Van néhány tárgy, amire már nincs szüksége, és szívesen odaadná az arra érdemes vadászoknak. A legegyszerűbb ilyen a vadásznyakörv. |
VADÁSZNYAKÖRV (1680. TÁRGY) - Egy jó vadásznak először is jól kell érteni az állatokhoz - mondja az elf. - Ez a nyakörv meg van bűvölve. Ha viseli egy állatod, amelyik tud vadászni, akkor kiélesedik a hallása és a látása, így több zsákmányt fog neked ejteni, a tojást tojó állatok nyakába akasztva pedig azok többet tojnak! Tudod, az a fiatal mágus, aki a nyakörvet alkotta, elég furcsának tűnt. Már a neve is különös volt, valami Blounther. Szívesen neked adom cserébe három csalánkoktélért. Ha nem vagyok ott a főzésénél, akkor könnyebb lesz lenyelni. A vadásznyakörv elég ha nálad van, mindig a vadászásra idomított állatod fogja hordani. Ha meg akarod szerezni magadnak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1680 parancsot add ki a különös vadászháznál. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 74 (88) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 72 (122) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 70 (91) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/161 év |
Egészség: | 70 (91) | Életpont: | 1318/1273 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (112) | Varázspont: | 3051/1947 | Pénz: | 5733 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/1 | Pszi pont: | 551/171 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 71 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/44 | ökölvívás: | 30/72 (+4%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 45/82 (+11%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/76 (+4%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/75 | 2. nyomkövetés: | 188/50 (+6%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 24/23 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 73/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/84 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 36/44 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 238/2 (+39%) | 12. taumaturgia: | 125/41 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 11/42 | 14. versengés: | 27/83 | 15. harcművészetek: | 28/10 |
16. zene: | 274/72 (+184%) | 17. szörnyismeret: | 53/91 | 18. pszi: | *61/100 (+98%) |
19. zárnyitás: | 29/45 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 (+6%) |
22. bányászat: | 42/53 (+17%) | 23. úszás: | 44/59 | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 11/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 97 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (167,27,4) | bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) |
elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) |
nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 0) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 7 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1605 | arany (#50) | 3 | ezüstdarab (#326) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
36 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégrúna-tekercs (#1575) | 42 | kaja (#2) | |||
2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |