Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 31. 9h:48' EZ A 610. JÁTÉKHETED, 599. FORDULÓD 611. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragd sárkány testét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (25 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 122 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy Mágikus Koponya. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 19451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 246, gyógyulás: 8, összesen: -238 ÉP}
(Továbbmész...) [398,97] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy talriai behemót került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényes griff megcsócsálja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a talriai behemót testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 44 kaját. 18544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1626, sebződés: 108, gyógyulás: 8, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [397,97] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ősöreg góliát. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi az ősöreg góliát testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A fényes griff roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod az ősöreg góliát testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc nagyot harap ellenfeledbe. (16 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 17265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 143, gyógyulás: 8, összesen: -135 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod az ében hadúr testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Az ében hadúr vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 72, gyógyulás: 8, összesen: -64 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a smaragd drakón bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd drakón bal oldalát. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd drakón nyakát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 80 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 44, gyógyulás: 8, összesen: -36 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a taalru herceg bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a taalru herceg egyik lábát. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a taalru herceg póklábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 113 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru herceg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}
h 697 1319 | használod a 697. tárgyat |
v 198 418 5 | elmormolod a 198. varázslatot |
[418,5] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 161 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rubin sárkány bal szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (33 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rubin sárkány bal oldalát. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) A fényes griff nagyot harap ellenfeledbe. (29 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a rubin sárkány gigászi testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A magh-goth párduc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 92 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A rubin sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 20960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1547, sebződés: 442, gyógyulás: 8, összesen: -434 ÉP}
(Továbbmész...) [420,5] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ében sziklatornyot. Nyugatra nézve látsz egy életsziklát. Elrakod a távcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ml'othag szürcsölő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a ml'othag szürcsölő testét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a ml'othag szürcsölő testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A fényaura 5 ép-t sebez. Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a ml'othag szürcsölő testét. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fényaurád 11 sebzést okoz. A ml'othag szürcsölő nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a ml'othag szürcsölő testét. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a ml'othag szürcsölő testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a ml'othag szürcsölő nyelve! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1999, sebződés: 549, gyógyulás: 4, összesen: -545 ÉP}
(Továbbmész...) [421,5] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ősöreg góliát. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősöreg góliát óriási talpát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősöreg góliát óriási talpát. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) A fényes griff támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (50 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod az ősöreg góliát bokáját. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 17265 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 149, gyógyulás: 8, összesen: -141 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a káoszbajnok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok bal lábát. (7 támadással 688 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a káoszbajnok nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7529 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 15, gyógyulás: 8, összesen: -7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a smaragd drakón bal szárnyát. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd drakón testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 43, gyógyulás: 8, összesen: -35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi báró testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi báró jobb oldalát. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi báró fejét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a Notermanthi báró jobb lábát. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi báró jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 225, gyógyulás: 8, összesen: -217 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Techiulan testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a Techiulan jobb hátsó lábát. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) A fényes griff megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a Techiulan testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 77 életpontot sebeztél. Fényaurád 19 sebzést okoz. A Techiulan hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 515 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 515, gyógyulás: 8, összesen: -507 ÉP}
(Továbbmész...) [422,7] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rothadó lián. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rothadó lián testét. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) A fényes griff megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a rothadó lián egyik csápját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 126 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Teriád karddal párszor kilyukasztod a rothadó lián testét. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a rothadó lián fittyedt levelét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 137 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 gyöngymangót. 19822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2070, sebződés: 178, gyógyulás: 8, összesen: -170 ÉP}
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
be 125 | bemész a 125. titkos labirintusba |
kf 475 867 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 867. tárggyal |
lm 900 65 79 | mozogsz 900 65 79 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 164 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a mópatétkű grymeth nyakát. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a mópatétkű grymeth egyik karját. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Félrehajolsz, de a mópatétkű grymeth karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Szarvaival a mópatétkű grymeth megböki a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mópatétkű grymeth testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a mópatétkű grymeth farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A mópatétkű grymeth karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szarvaival a mópatétkű grymeth megböki a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mópatétkű grymeth száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
15847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 310, gyógyulás: 8, összesen: -302 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mópatétkű grymeth egyik karját. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a mópatétkű grymeth dudorodó pocakját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Karmait felemelve, a mópatétkű grymeth meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth meglök a szarvával. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 103 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 176, gyógyulás: 8, összesen: -168 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mópatétkű grymeth egyik karját. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod a mópatétkű grymeth testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Karmait felemelve, a mópatétkű grymeth meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 94 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a mópatétkű grymeth jobb lábát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a mópatétkű grymeth fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 147 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Karmait felemelve, a mópatétkű grymeth meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Szarvaival a mópatétkű grymeth megböki a jobb karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 97 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
15847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1516, sebződés: 327, gyógyulás: 8, összesen: -319 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a mópatétkű grymeth bal oldalát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a mópatétkű grymeth dudorodó pocakját. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A mópatétkű grymeth karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 95 életpontot vesztettél. Teriád karddal súrolod a mópatétkű grymeth farkát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a mópatétkű grymeth izomköteg bordáit. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 77 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Karmait felemelve, a mópatétkű grymeth meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Szarvaival a mópatétkű grymeth megböki a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 101 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
15847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1341, sebződés: 332, gyógyulás: 8, összesen: -324 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 161 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a mópatétkű grymeth dudorodó pocakját. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a mópatétkű grymeth egyik karját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 123 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a mópatétkű grymeth karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 99 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 1102, sebződés: 169, gyógyulás: 8, összesen: -161 ÉP}
lm 63 51 35 | mozogsz 63 51 35 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mópatétkű grymeth fejét. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a mópatétkű grymeth izomköteg bordáit. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A mópatétkű grymeth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth meglök a szarvával. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 97 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 162, gyógyulás: 8, összesen: -154 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mópatétkű grymeth izomköteg bordáit. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a mópatétkű grymeth testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 125 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A mópatétkű grymeth karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mópatétkű grymeth, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 97 életpontot vesztettél. Teriád karddal megvagdalod a mópatétkű grymeth testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a mópatétkű grymeth jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 110 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. A mópatétkű grymeth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth meglök a szarvával. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 99 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
15847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 337, gyógyulás: 8, összesen: -329 ÉP}
lm 47 31 21 | mozogsz 47 31 21 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a mópatétkű grymeth nyakát. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a mópatétkű grymeth testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 120 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Félrehajolsz, de a mópatétkű grymeth karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mópatétkű grymeth, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Teriád karddal néhányszor megcsapod a mópatétkű grymeth izomköteg bordáit. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a mópatétkű grymeth izomköteg bordáit. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 116 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A mópatétkű grymeth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
15847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 337, gyógyulás: 4, összesen: -333 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csattogó kígyó jobb oldalát. (7 támadással 707 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a csattogó kígyó egyik szemfogát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
12510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
lm 5 15 16 | mozogsz 5 15 16 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a csattogó kígyó ágaskodó testét. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a csattogó kígyó testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
12510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 92, gyógyulás: 4, összesen: -88 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mópat fatty testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a mópat fatty bal első lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 105 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a 20 mópat fatty többször is megmar! (11 támadástól 42 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a mópat fatty testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 150 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] 15346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2083, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mópat fatty puha torát. (7 támadással 730 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a mópat fatty puha torát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 116 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Több marást ejt rajtad a 20 mópat fatty csáprágójával. (13 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a mópat fatty testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a mópat fatty bal oldalát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 120 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 mópat fatty többször is megmar! (7 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2097, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
lm 6 22 32 | mozogsz 6 22 32 |
lm 48 36 52 | mozogsz 48 36 52 |
Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a mópatétkű grymeth testét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a mópatétkű grymeth bal lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 107 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A mópatétkű grymeth karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mópatétkű grymeth, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A mópatétkű grymeth szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 75 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
lm 64 80 66 | mozogsz 64 80 66 |
lm 18 2 1 | mozogsz 18 2 1 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
LÉGELEM-IDÉZÉS (384. VARÁZSLAT) Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy légelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 12 madártollat igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy szinte láthatatlan légelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó friss levegő miatt a méreg alapú varázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
Erő: | 74 (88) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 72 (122) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 70 (91) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/162 év |
Egészség: | 70 (91) | Életpont: | 1317/207 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (110) | Varázspont: | 3057/49 | Pénz: | 9194 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/21 | Pszi pont: | 563/203 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 71 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/44 | ökölvívás: | 30/77 | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | *45/100 (+4%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/86 (+5%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/75 | 2. nyomkövetés: | 189/28 (+24%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 24/47 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 74/4 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/96 |
7. gyógyítás: | 60/35 (+92%) | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 36/59 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 239/40 (+74%) | 12. taumaturgia: | 118/18 (-755%) |
13. szerencsejáték: | 11/42 | 14. versengés: | 27/83 | 15. harcművészetek: | 28/10 |
16. zene: | 274/81 (+2%) | 17. szörnyismeret: | 53/91 | 18. pszi: | 62/8 (+3%) |
19. zárnyitás: | 29/87 (+42%) | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/75 |
22. bányászat: | 42/74 (+9%) | 23. úszás: | 44/59 | 24. főzés: | 10/12 |
25. csapatmunka: | 12/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 97 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (186,12,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 0) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 16 | spiritusz (#170) | |||
1 | telerótt rúnalap (#1661) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
930 | arany (#50) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | 72 | derit láncszem (#1129) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 18 | kaja (#2) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | szent jogar (#150) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | Thargodan korona (#543) |