Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 17. 9h:19' EZ A 687. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 688. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1164 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | beraksz a bankba az 56. tárgyat (99 darabot) |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból az 1530. tárgyat (692 darabot) |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat az 1530. tárggyal a 229. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
a 687 1754 1 | átadod a 687. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot) |
aa 688 690 691 | átadod a 688. tárgyat a 690. tárgyat a 691. tárgyat |
aa 692 693 1552 | átadod a 692. tárgyat a 693. tárgyat az 1552. tárgyat |
aa 1539 1528 | átadod az 1539. tárgyat az 1528. tárgyat |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 7 14 7 | t. energia kisütése: 7 14 7 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szigonnyal megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal megbököd a vércápa farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal megbököd a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal eltalálod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal meghorzsolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal megbököd a vércápa uszonyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal eltalálod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal megérinted a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | beraksz a bankba az 1530. tárgyat (1113 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat |
SZIGONY (389. TÁRGY) Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 20 | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 313/276 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 360/41 | Pénz: | 1309 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 22/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/93 (+128%) | ökölvívás: | 6/49 | szúrófegyverek: | 21/70 |
ütőfegyverek: | 1/60 | dobófegyverek: | 18/7 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/109 | 2. nyomkövetés: | 18/71 | 3. lopás: | 1/103 |
4. mászás: | 2/44 | 5. csapdakészítés: | 4/76 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 1/39 |
7. gyógyítás: | 7/10 | 8. felderítés: | 10/28 | 9. teológia: | 2/103 (+16%) |
10. taumaturgia: | 19/16 | 11. versengés: | 2/41 | 12. szörnyismeret: | 4/20 (+18%) |
13. vadászat: | 1/63 | 14. úszás: | 8/60 (+30%) | 15. főzés: | 5/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ) |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 694 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||
1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | |||
1 | ryuku sisak (#688) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 9 | víz (#27) | 1 | csillezsályalevél (#1253) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 5 | kaja (#2) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) |
királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
manó (#36) | lebegő gomba (#39) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) | bakkura (#52) |
bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | drasmólyom (#60) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) |
piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | vadász varkaudar (#108) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | autentikus vámpír (#154) |
nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | ongóliant (#159) | kétfejű troll (#163) |
bávatag golombár (#165) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) |
karmazsin huhogó (#185) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | vércápa (#193) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) |
varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
erszényes elkarog (#354) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | kérődző etra (#368) |
vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | bandita (#758) | Pszinapszis (#974) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | díszes rézpajzs (#84) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) | aranyló ugarhéj (#100) | magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) |
vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | ubuk tüske (#131) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) |
virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) |
ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | grifftojás (#179) |
ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) |
mérg. vas dobónyíl (#190) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) |
dorony tüdő (#212) | fedett verem (#219) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) |
obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) | kvazár (#244) |
nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | friss csatamező (#262) | remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) |
gromak bőr (#268) | rejtőköpeny (#277) | bíbor erőöv (#291) | varkaudar páncél (#294) | kőszem (#304) |
arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) |
varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) |
csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) |
ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szigony (#389) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) |
aranypikkely (#415) | fpi formázó minta (#419) | Vlagyimir szobra (#433) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
Chara-din monolitja (#534) | biami kvazárlándzsa (#568) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | elkarog szőr (#665) |
elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) |
ryuku karvédő (#687) | ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) | ryuku nadrág (#691) |
ryuku csizma (#692) | ryuku köpeny (#693) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | művészi porolit (#720) |
csodák kútja (#1096) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | moa varázsdoboz (#1133) | varkaudar pálinka (#1137) |
Khór maszkja (#1138) | sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) |
csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | varkaudar szimbólum (#1528) |
nodonrod kitűző (#1533) | térhajlító kavics (#1539) | mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | méregfog (#1553) |
Krough fejdísze (#1570) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | illatos rózsaszál (#1595) | vérvörös rózsa (#1622) |
krónika (#1725) | Khór szobra (#1824) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |