Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 20. 12h:21' EZ A 204. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 205. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5117 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: vi 7 6 30 | viselkedésed: 7 6 30 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
kno 12 1 | képesség-növelés 12 |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut jobb vállát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut bal hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [101,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,70] Továbbra is síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. {támadása: 9.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az uzbány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. Mandibulakaszával kilukasztod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,72] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fabontó szójer. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fabontó szójer fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a fabontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 207 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,73] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálmadár testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
[113,88] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
ba 107 1 | nem támadod a 107. szörnyet az 1. fajúakat |
v 96 72 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
112 | 113 | 114 | |
87 | |
|
|
88 | |
|
|
89 | |
|
|
[72,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kastélyt. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 7250 TVP épült bele.)
v 84 107 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
ve 1107 3 | megveszed az 1107. tárgyat 3 |
m 2 | mozogsz keletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a troll testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a troll testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a troll bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Vasalt bunkóval a troll párszor keményen megüti a testedet. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a troll fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. Vasalt bunkóval a troll párszor keményen megüti a testedet. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
be 684 30 4 | bemész a 684. épületbe |
beaj 4223 | beajánlod a K.T.-be a 4223. kalandozót |
v 22 296 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 89 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 151 87 | kiveszel a bankból a 151. tárgyat (87 darabot) |
v 22 87 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 216 434 | beraksz a bankba a 216. tárgyat (434 darabot) |
ef 20 505 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni. |
Erő: | 13 (22) | Szint: | 12 | Merészség: | 7/8 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 20 (28) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 23 (29) | Életpont: | 351/228 | Jellem: | jó (117) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (34) | Varázspont: | 422/156 | Pénz: | 2281 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 60/42 | Pszi pont: | 122/49 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11/34 (+13%) | szúrófegyverek: | 3/48 | vágófegyverek: | 7/9 (+31%) |
ütőfegyverek: | 1/84 | lőfegyverek: | 3/18 | dobófegyverek: | 13/19 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 113,88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 3, 7. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/105 | 2. nyomkövetés: | 7/40 (+30%) | 3. mászás: | 3/32 |
4. csapdakészítés: | 17/61 (+24%) | 5. csapdaészlelés: | 1/71 | 6. gyógyítás: | 2/73 |
7. titkosírás: | 1/72 | 8. felderítés: | 1/56 | 9. szörnyidomítás: | 3/28 |
10. teológia: | 10/15 (+26%) | 11. taumaturgia: | 14/25 (+22%) | 12. versengés: | 3/35 (+100%) |
13. harcművészetek: | 10/34 | 14. zene: | 3/96 (+1%) | 15. szörnyismeret: | 2/12 (+10%) |
16. pszi: | 14/69 (+23%) | 17. zárnyitás: | 1/11 | 18. vadászat: | 2/87 |
19. bányászat: | 1/98 | 20. főzés: | 3/95 (+23%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 6 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Raia hívők (#993), semlegesek (#989), jók (#990), fekete griff (#107), ember (#1), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 211, h 211, h 211, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
aranysárk. pikkely (153) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
famulus (185) |
legjobb védekezés (186) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
isteni kacaj (322) |
harci mágia (334) |
tűzrúna (343) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 875 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1350 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ketrec (#216) | 1 | kvazár pajzs (#296) | |||
3 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | cru formázó minta (#300) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | huhogó bibe (#332) | 8 | kaja (#2) | |||
6 | kvazár (#244) | 2 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | |||
3 | rézdarab (#70) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) | 12 | víz (#27) |
71 | 72 | 73 | 74 | |
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) |
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) |
kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) |
dehidrátor (#151) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) |
purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) |
jégtroll (#164) | borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) | óriásféreg (#171) | vark. nekromanta (#173) |
dögkeselyű (#174) | Zinthurg (#180) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) |
varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) |
gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) | diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) |
degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) |
élőholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) |
szubreális vámpír (#223) | orbitális mackósajt (#229) | vadász quwarg (#241) | q. rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) |
varkaudar varázsló (#271) | kronotapír (#286) | manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) |
óriáspók (#303) | aranygriff (#304) | zafír sárkány (#329) | áldott okerón (#336) | bölcs szilmill (#343) |
smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) |
északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) |
korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | verg elmeszaggató (#430) | fagyelementál (#644) | varkaudar kölyök (#685) |
varkaudar íjász (#687) | varkaudar iszákos (#688) | láncravert quwarg (#744) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) |
érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) |
burástya királynő (#759) | Jerome (#956) | Quirov (#975) | gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) |
rücskös gigaféreg (#7039) | mocsárivérc (#7143) | hegyi szamár (#7168) | ősi szilmill (#7455) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
$gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) |
szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) |
rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
$evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) |
vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) |
nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) |
szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) |
ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | aranygyűrű (#193) |
$arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) |
karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) |
fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | $láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) |
$varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) |
lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | $tatu dob (#234) |
dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) | pular kristály (#239) |
kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | $tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) |
márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
kvazár páncél (#251) | nekrofun medál (#253) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) |
kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) | gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) |
szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | Mágikus Koponya (#279) |
tyrex csont (#280) | Fekete Kehely (#283) | Sheran főzete (#286) | Tharr Keresztje (#287) | sárkányölő kard (#289) |
bíbor erőöv (#291) | sárkánypikkely (#292) | kvazár pajzs (#296) | bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) |
kőszem (#304) | varázskő (#305) | réz papi karkötő (#307) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) |
roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) | $varkaudar csizma (#317) | csontpálca (#329) | huhogó bibe (#332) |
rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | pukkanó tűcsapda (#336) | királyi korona (#338) | súlyzó (#347) |
tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | moa rubin (#379) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) |
ház (#400) | réz fejpánt (#406) | kígyóbőr öv (#410) | aranypikkely (#415) | gránátkaktusz (#428) |
kaktuszbogyó (#429) | bogyógránát (#430) | bányászcsákány (#434) | szent liget (#439) | zangrozi csizma (#451) |
mágusköpeny (#453) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) |
zafír védőgyűrű (#532) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | Martian tekercse (#569) | rinóbőr (#651) |
aurach fog (#657) | nektoraf faggyú (#667) | rakolits por (#669) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) |
hibátlan gyémánt (#680) | elf tekercs (#683) | tűzfény (#686) | Rahn ékkő (#701) | csontamulett (#711) |
művészi porolit (#720) | halálhozó talizmán (#813) | kreiton fókusz (#853) | kreiton esszencia (#892) | sáfránykő (#979) |
csodák kútja (#1096) | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar csont (#1113) | örökkéval. zafírja (#1116) | Khór maszkja (#1138) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | beholderfej medál (#1209) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | vadászkés (#1264) | csodabazár (#1404) | esélynövelő (#1409) | térhajlító kavics (#1539) |
mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | méregfog (#1553) | aenouth ködkürt (#1554) | légiós hátizsák (#1560) |
grifftoll kesztyű (#1578) | tündöklő szobor (#1587) | féregíz nyakpánt (#1601) | ezüstszelence (#1602) | fejlődéskő (#1640) |
krónika (#1725) | örökkévaló ametiszt (#1785) | varkaudar fellegvár (#1821) | olimpiai fáklya (#1823) | örökkévaló holdkő (#1830) |
örökkévaló napköve (#2089) | Beholder csapda (#2107) | Fairlight szütyője (#2108) | leviatán hólyag (#2182) | mind. ametisztje (#2207) |
lánghordozó kitűző (#2245) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FNO képesség [hányszor] - fejl. pont felhasználása FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) | Pörölycsapás (7) | Kabal-Sújtás (9) |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció |